Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dinosauruksia ??? pari vuotta takaperin olin maankuulun Clive Davisen kanssa juttusilla. Han ei tiennyt mika on Peer to PeerEn osaa kuin toistaa aiempaa luritustani, musa ja elokuvayhtiöt ovat kankeita dinosauruksia, maailma muuttuu ja niidenkin pitäisi muuttua. . [/I]
Muuten mua asia ei hirveästi edes kiinnosta kun saman materiaalin saa kuka tahansa muitakin teitä (juuri esim. Googlen kautta), mutta se kyllä ihmetyttää, että miten pelkkä linkittäminen johonkin materialiin verkossa voidaan todeta laittomaksi. Miksi ne torrent-linkit olisi pitänyt ottaa pois? Siis mietin ihan tätä periaatetta, että pitääkö jatkossa varoa linkittämistä esim. johonkin materiaaliin youtubessa jos ei tiedä täsmälleen, onko sen tekijänoikeusasiat kunnossa. Mitään tekijänoikeuksia rikkovaa materiaaliahan PB:llä ei servereillään ilmeisesti ollut.Multa ei heru myötätuntoa tippaakaan noille spedeille vaikka joutuisivatkin lusimaan, mitäs kerjäsivät verta nenästään kun vittuilivat vastaukseksi tekijänoikeuksien omistajien pyyntöihin ottaa laittomat torrentit pois. Sitä saa mitä tilaa jne.
En voi lopettaa ihmettelemistä miten kukaan koskaan voi väittää, että varetus on oikein. Varastamista se on siinä missä mikä tahansa muukin varastaminen.
Nus nus ja myytiin ronttiin 1,3 miljardiin dollariin.nusnus: Credit Suisse:n mukaan Youtube tekee arvioilta 470miljoonaa tappiota googlelle tänä vuonna
Vittu noita uunoja, hirveetä pilkunnussimista. Tuohan on sama kuin antaisi umpikänniselle autonavaimet käteen ja löisi rattiin ja sitten selittäisi "en minä sillä autolla ajanut sen lapsen ylitse, se oli toi".muistutettakoon vielä siitä, että Pirate Bayssa ei ole jaossa bitin bittiä tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia.
jep jep