Pikkupojat salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hani
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by ironchef
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=voimailu&t=2251

Selvä Trolli jonka luultavasti on vääntänyt joku Pakkislainen! Mutta LOISTAVAA viihdettä kyllä :lol2:
no ku oli tylsää....no ei.

"penaohjelma se että vedetään haukkaa ja haukkaohjelma se että vedetään penaa.
sitte sustaa ja decaa palautukseen.

ps. haist v"

:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by MissFlightattendant
Pitää sitä nyt hieman ajatella sitä nuoren miehen, vielä varmasti hiukan epävarmaa itsetuntoa..:)...Ajatelkaapa nyt, millaisen maineen siitä saisi, jos kaverit saisivat tietää/näkisivät, että nainen on neuvonut liikkeissä..;)..

Ja vielä mitä! Tuolla tapaa se liike jää VARMASTI mieleen ja seuraavan kerran kun sinä olet treenaamassa, jätkä varmasti tekee kaiken prikulleen oikein! :thumbs:

Originally posted by JustinCre
Onkohan toi tyyppi jippiissä tosissaan vai onkohan se pilaa?? Toi näyttää et jippiin foorumi on kaikkien uhopaikka. No ainaski sieltä irtoo hyvät naurut kun tietoa ja taitoa sieltä on turha etsiä!!

Aikas naurettavaa!
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=voimailu&t=880

Jippiille: :david:

Sankaritarinan aineksia!:kippis1:

Originally posted by JustinCre
Aikas naurettavaa!
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=voimailu&t=880

Minua lähinnä huvittaa tuolla nuo tosissaan vastaan sanovat tyypit "Hei, älä riehu. Ei sinun tarvii päteä. Oikeasti et ole varmaankaan niin keho mitä täällä puhut." Ei kukaan nyt tosissaan tuommosta tekstiä kirjoita mitä tuon threadin aloittaja, tuo nyt vaan on yksi niistä [error 01 overflow] kerroista kun jippiin moderointi paljastaa olevansa poissaoleva ja/tai ihan hanurista.

Ihan fiksua sakkia tuolla jippiin foorumissa. Kyllähän sitä tarvii hirveen porukan mukaan + muuta sälää, 150cm kääpiötä vastaan. Mutta aika legendaarinen sankaritarina.

En ole minäkään kenenkään äiti, mutta silti on pakko mennä väliin, jos näkee jonkun tekevän ihan miten sattuu! Joku nassikka tai kuka nyt hyvänsä, vääntää yhden jalan kyykkyä tanko niskassa, ja polvet sojottaa miten sattuu, ja katse on suoraan alanpäin...Hetken näyttää siltä, että nyt se keikahtaa nurin tuon tangon kanssa..

Ehkä sitä nyt tuntee vastuuta valmentajana vähän jokaisesta treenaajasta.. Teini-ikäiset pojanklopit ovatkin sitten asia erikseen.. Vaikka olen kyllä valmentanut 14-16 vuotiaita murkkuja, ja pitänyt tekniikkatreenejä nuorille miehille useita useita kertoja. Mutta, jos en ennestään jotenkuten tunne sitä punttia vääntävää murkkuikäistä nuorta miestä, ja jos ei nyt ihan niin akuutti tilanne ole, että näyttää jo enemmän kuin vaaralliselta, niin en silloin viitsi mennä neuvomaan. Pitää sitä nyt hieman ajatella sitä nuoren miehen, vielä varmasti hiukan epävarmaa itsetuntoa..:)...Ajatelkaapa nyt, millaisen maineen siitä saisi, jos kaverit saisivat tietää/näkisivät, että nainen on neuvonut liikkeissä..;)..
Vaikkakin on pakko myöntää, että aika hyvin ne nuoret miehet niitä neuvojani kuuntelevat! ;)...Jos nimittäin haluaa jatkossakin saada valmennusapuani ja hyötyä tietotaidoistani, niin ei kannata ruveta hankalaksi..:)

Ihan vain :offtopic: , mutta kuinkas kauan olet itse harrastanut
kuntosali treeniä ?
Ylläolevasta tekstistäsi saa vähän sellaisen kuvan, että homma on sulla enemmän kuin hyvin hanskassa, olenko väärässä ?
Olen itse treenannut yli 10.vuotta, enkä silti voi väittää osaavani
kaikesta kaikkea, en edes sinnepäin.
Tällä tarkoitan sitä, että hän kuka menee salilla toisia neuvomaan/opastamaan, niin on oltava aika :arvi: tässä lajissa.

:thumbs:

Originally posted by Kimmo
kuntosali treeniä ?
Ylläolevasta tekstistäsi saa vähän sellaisen kuvan, että homma on sulla enemmän kuin hyvin hanskassa, olenko väärässä ?
Tällä tarkoitan sitä, että hän kuka menee salilla toisia neuvomaan/opastamaan, niin on oltava aika :arvi: tässä lajissa.

kato se on toi lentäväkenttäpatja vaa....
ikää 20+ eli about 40?
:kuvia:
:urjo:

Originally posted by hani
milloin pamahtaa paikat rikki? Miksi 16-vuotias lataa hackiin 170 kiloa, kehuu treenaavansa _tosissaan_ ja tekee sitten vapisten 3 sarjaa 10 sentin liikettä -ja kaverit huokailee ihaillen vieressä.

Mene kysymään ens kerralla että voiko tehdä välissä, ja tee samalla painolla täydellä liikeradalla sama. Yllättäen saat vastaukseks sarjas jälkeen: "joo no meillä olikin just viimenen sarja tässä". Sitten pojat kattoo yksin illalla itseään mietteliäänä peiliin, vaihtaa salia tai lajia ja alkaa treenaamaan kunnolla. :D

kuntosali treeniä ?
Ylläolevasta tekstistäsi saa vähän sellaisen kuvan...

Taitaa taas Ms. Fa:n sormet käydä aivoa nopeammin ja saammekin tästä kestototopicin legendaarisen "Olen kaunis" -aiheen tyyliin.

Onhan se tietty hauskaa naureskella niille, jotka tekevät liiikkeet päin persettä, mutta entäs jos ne eivät vain tiedosta sitä ite? Ne voi luulla treenaavansa ihan oikein, sillä omaa suoritusta ei näe samalla tavalla kuin muiden. Ellei sitten kuvaa sitä, mutta tuskin kukaan näin tekee. Eli jos naureskelun sijaan menisitte mieluummin antamaan asiallisesti neuvoja. Luulen, että 90% heistä haluaisikin heitä neuvottavan. Mä en ainakaan pistäis yhtään pahaksi, jos joku tulis kertomaan, että teen jonkun liikkeen väärin ja miten se pitäisi oikeasti tehdä.

Itseäkin kyllä ärsyttää tyypit, jotka varaavat jonkun salin laitteen tunniksi. Pari kertaa osu viime viikolla samat sällit samaan aikaan salille ja ekalla kerralla kun olisi pitänyt päästä tekemään 2x6 penkkiä niin he varasivat penkin koko treeniajaksi. Ja salilla on vain yksi penkki! Seuraavalla kerralla olis ollu kapee penkki 2x6, mutta eihän siitä taaskaan mitään meinannu tulla, kun ne oli taas tekemässä tunnin kestävää penkkitreeniään. Sain kuitenkin tehtyä kapeen penkkini, mutta vasta viimesenä liikkeenä, niin ei ollu enää puhtia. Monissa treeneissä joutuu aina soveltamaan, kun tietyt laitteet ovat varattuja.

Originally posted by Sam Earch
Onhan se tietty hauskaa naureskella niille, jotka tekevät liiikkeet päin persettä, mutta entäs jos ne eivät vain tiedosta sitä ite? Ne voi luulla treenaavansa ihan oikein, sillä omaa suoritusta ei näe samalla tavalla kuin muiden. Ellei sitten kuvaa sitä, mutta tuskin kukaan näin tekee. Eli jos naureskelun sijaan menisitte mieluummin antamaan asiallisesti neuvoja. Luulen, että 90% heistä haluaisikin heitä neuvottavan. Mä en ainakaan pistäis yhtään pahaksi, jos joku tulis kertomaan, että teen jonkun liikkeen väärin ja miten se pitäisi oikeasti tehdä.

Parahin Sam,
rohkaise mielesi ja mene kysymään joltain samalla salilla treenaavalta (kokeneemmalta) mieheltä tai naiselta, josko hän katsoisi, teetkö liikkeen okein vai väärin.
Tuskin kukaan kieltäytyy kunniasta.
It is so simple.

Parahin Sam,
rohkaise mielesi ja mene kysymään joltain samalla salilla treenaavalta (kokeneemmalta) mieheltä tai naiselta, josko hän katsoisi, teetkö liikkeen okein vai väärin.
Tuskin kukaan kieltäytyy kunniasta.
It is so simple.

Voihan sen tietty noinkin päin kääntää, mutta kuten tuossa viestissäni totesinkin, että kaikki eivät huomaa treenaavansa väärin, joten he eivät myöskään tajua mennä pyytämään ketään neuvomaan. Ja itseasiassa olen pyytänytkin apua mm. kulmasoudussa kun otin sen mukaan ohjelmaan. Pitää vaan katsoa oikea aika millon menee kyselemään, ettei oo just alkamassa sillä sarja tai sitten menossa kova jalkatreeni. Sillon voi tulla sillon vähän vihasia katseita. :)

Originally posted by Sam Earch
Voihan sen tietty noinkin päin kääntää, mutta kuten tuossa viestissäni totesinkin, että kaikki eivät huomaa treenaavansa väärin, joten he eivät myöskään tajua mennä pyytämään ketään neuvomaan. Ja itseasiassa olen pyytänytkin apua mm. kulmasoudussa kun otin sen mukaan ohjelmaan. Pitää vaan katsoa oikea aika millon menee kyselemään, ettei oo just alkamassa sillä sarja tai sitten menossa kova jalkatreeni. Sillon voi tulla sillon vähän vihasia katseita. :)

Monta kertaa he, jotka eivät jostain syystä tiedosta tekevänsä
jotain liikettä/liikkeitä väärin ovat myös niitä, jotka eivät ole kaikkein halukkaimpia saamaan neuvoja. "V***u kylmä osaan hei, tai mitä toi heebo mua tulee neuvomaan, V***u mikä briisi.

Oma lukunsa ovat tietenkin he, jotka neuvovat toisia suureen ääneen, ja oma suoritustekniikka on kuin
:david: .n treeneistä.

Näiden "nykyttäjät ottaa päähän" keskustelujen ansiosta aina kun salilla teen selälle kuntouttavia fysioterapeutin määräämiä "ihmeellisiä" nykytys liikkeitä, tulee mieleen: Montaakohan tyyppiä just nyt ahdistaa se, että nykytän ylätaljaa tietyssä kohtaa 5cm liikeradalla.
Vaikka ei sen puoleen, ymmärrän täysin alkuperäisen viestin, ja tyhmältähän se näyttää ja joskus on vaarallistakin.

kuntosali treeniä ?

Kimmo, honey, en tietenkään voi väittää osaavani kaikesta kaikkea. Mutta tuo viesti nyt koskee muutakin treeniä, kuin raskasta punttia. Kyllä minulla on homma niin hyvin hanskassa, kuin mitä se tämän ikäisellä yleisurheilijalla voi olla. Eihän meillä toki puntti ole se määräävin ominaisuus harjoittelussa, vaan vain yksi osa siitä. Mutta sekin osa-alue pitää olla teknisesti hallussa, jotta treenistä saa kaiken tarvittavan ja tarkoituksen mukaisen rasituksen irti. Ja on myös hyvä ottaa huomioon, että liikkeet, joita vaikkapa hyppääjät ja pikajuoksijat tekevät, ovat yleensä aina jollakin tapaa yhteydessä itse varsinaiseen suoritukseen.
Kaikki suoritettavat liikkeet on tehtävä teknisesti mahdollisimman puhtaasti, jotta hyöty suorituksen tekniikkaan saataisiin irti.
Teemme mm. pikajuoksun erästä tekniikkaharjoitusta painot niskassa. Tarkoitus punttitreenissä vaikka pikajuoksijan ja kehonrakentajan välillä on täysin eri. :arvi:

edit: Valmentajan minulla on oltava hallussa esimerkiksi kaikki hyppääjän harjoittelun osa-alueet, koska jokainen osa-alue on hyppääjän päämäärään nähden yhtä tärkeä.

Kimmo, honey, en tietenkään voi väittää osaavani kaikesta kaikkea. Mutta tuo viesti nyt koskee muutakin treeniä, kuin raskasta punttia. Kyllä minulla on homma niin hyvin hanskassa, kuin mitä se tämän ikäisellä yleisurheilijalla voi olla. Eihän meillä toki puntti ole se määräävin ominaisuus harjoittelussa, vaan vain yksi osa siitä. Mutta sekin osa-alue pitää olla teknisesti hallussa, jotta treenistä saa kaiken tarvittavan ja tarkoituksen mukaisen rasituksen irti. Ja on myös hyvä ottaa huomioon, että liikkeet, joita vaikkapa hyppääjät ja pikajuoksijat tekevät, ovat yleensä aina jollakin tapaa yhteydessä itse varsinaiseen suoritukseen.
Kaikki suoritettavat liikkeet on tehtävä teknisesti mahdollisimman puhtaasti, jotta hyöty suorituksen tekniikkaan saataisiin irti.
Teemme mm. pikajuoksun erästä tekniikkaharjoitusta painot niskassa. Tarkoitus punttitreenissä vaikka pikajuoksijan ja kehonrakentajan välillä on täysin eri. :arvi:

edit: Valmentajan minulla on oltava hallussa esimerkiksi kaikki hyppääjän harjoittelun osa-alueet, koska jokainen osa-alue on hyppääjän päämäärään nähden yhtä tärkeä.

:haart:

En yhtään epäilet tietämystäsi YU.n saralta, nope.
Itse en sen harjoittelusta tiedä juuri mitään, jos nyt kehoilustakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom