pikkujoulu/perjantaitunnelmissa... ;o)

En miekään pirtua ostaisi jos ei olisi pakko. Minustakaan ei ole järkevää käyttää yli 40% juomia booleissa tai muutenkaan. Se vaan että kun vähänkin isompi porukka on tulossa juomaan niin pirtulla on kyllä ylivoimainen hinta/promillesuhde. Täytyy vaan laimentaa sitä.

Mulla oli rakas ikivanha lemmikkimarsu nuorempana. Kerran laitoin kädelle tipan raakaa kossua ja tarjosin sitä marsulle niin se kyllä lipoi sen suuhunsa. Toistin testin silloin tällöin ja kyllä vanhalle marsu-herralle ryyppy maistui. Ei se niin vähästä tullut humalaan tai miksikään. Tarkoitukseni ei ollut rääkätä sitä eikä muutakaan. En voinut uskoa että se ottaisi tömpsyt, mutta niin vaan mielellään otti. (vaikka oli sillä vettäkin tarjolla riittävästi)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by irongirl

Mulla oli rakas ikivanha lemmikkimarsu nuorempana. Kerran laitoin kädelle tipan raakaa kossua ja tarjosin sitä marsulle niin se kyllä lipoi sen suuhunsa. Toistin testin silloin tällöin ja kyllä vanhalle marsu-herralle ryyppy maistui.

Hyväähän se varmaan tekee ottaa pienet paukut joskus. Olisit nyt kuitenkin kypsään ikään ehtineelle marsulle jotain muutakin tarjonnut kuin kossua. Jotain maukasta skottilaista viskiä vaikkapa, ja konjakkia tai hyviä viinejä juhlapäivinä :)

Pirtu on kyllä sinänsä ihan ykkösaine tällaselle krapulavammaselle. Muistihan sillä lähtee mutta eipähän ainakaan krapula ole paljoa haittaamassa seuraavan päivän kikkailuja. PepsiMaxin kanssa tosi hjuvaaaa

Viimeksi muokattu:
Mä oon lukenu et aito pirtupullo on 230mm pitkä ja siinä ei oo katkasuviivaa ja etiketti on 114mm-186mm kohdalla. (mittaukset tietty alhaalta.)

Tota feikkii ku on liikkeellä.
ps. muista kattoo väri. Aito on aika kirkasta.

Originally posted by Odu
Mä oon lukenu et aito pirtupullo on 230mm pitkä ja siinä ei oo katkasuviivaa ja etiketti on 114mm-186mm kohdalla. (mittaukset tietty alhaalta.)

Tota feikkii ku on liikkeellä.
ps. muista kattoo väri. Aito on aika kirkasta.

:D :lol1: *nauraa*
Ois pitäny muistaa että ei kannata lukee näitä juttuja ja syödä rahkaa yhtä aikaa... nyt tuli rahkat nenästä.:lol2:

odu pisti pahan :lol1:

Näin kerran jossain dokkarissa, kun joku spurku "puhdisti" masinolia. Se katkas ranskiksesta kummatkin päät ja valutti masinolpullon sen läpi toiseen astiaan. Tämä siksi kuulemma, että myrkyt jäisivät ranskikseen.:kippis1:

Tosin samainen spurku juotuaan masinolinsa söi hiukopalaksi sen ranskiksen jota oli käyttänyt suodattimena. Että silleen...

Originally posted by Fatpipe
Näin kerran jossain dokkarissa, kun joku spurku "puhdisti" masinolia. Se katkas ranskiksesta kummatkin päät ja valutti masinolpullon sen läpi toiseen astiaan. Tämä siksi kuulemma, että myrkyt jäisivät ranskikseen.:kippis1:

Tosin samainen spurku juotuaan masinolinsa söi hiukopalaksi sen ranskiksen jota oli käyttänyt suodattimena. Että silleen...
Vai oikein dokumentti, heh, tota tsydeemiähän käyttivät rappioalkoholistihahmot 'Kokainen ja Puolikas' Myrkky-sarjakuvalehdessä joskus! :)

Originally posted by gnut

Jostain saa vissiin ostettua jotain testi-systeemejä, mitkä kertovat onko seassa metanolia. Siis samalla lailla kun ämmillä raskaustesti :p tai jotain sinnepäin... Ite en mihinkään liekkeihin luottaisi.

Ph testi toimii metanolille. Puhtaan metanolin ph yli 14, joten heti apoteekkiin ostamaan ph-paperia..

osta kunnon viinaa!

Jätä se pimeän pirtun kanssa pelleily ja hommaa kunnon lasti kossua tai vodkaa. Jos on joku pakkomielle pirtuun niin hommaa apteekkitavaraa, ei tartte pelätä että näkö menee.

niin no me kyllä testattiin pikkasen humalassa lokeilla....tosin sinolia ei raaskinu pirtuu!s ärille suuhun ja heiteltiin sitten lokeille....naurettiin vitusti ja annettiin pisteitä syöksy kierteille!! siinä teille aktivisteille kyllä ihminen on sairas etenkin humalainen sellainen!:lol1: :lol1:

Originally posted by irongirl
Huomenta!
Täältä kun löytyy apu kaikkeen niin kysyisin tällaistakin asiaa: voiko pirtua testata mitenkään että onko se aitoa ja puhdasta vai testataanko se vaan juomalla että menikö näkökin vai vaan muisti ja maine...?

:cool

Ei sitä voi muuten testata kuin tislaamalla. Etanoli tislautuu 78°C:ssa... Älä ainakaan vieraille tarjoile mitään epämääräistä litkua, kyllähän alkosta saa viinaa niin paljon kuin sitä jaksaa kantaa.

Originally posted by Mauri
Ph testi toimii metanolille. Puhtaan metanolin ph yli 14, joten heti apoteekkiin ostamaan ph-paperia..

Ei Ei! Puhtaan metanolin kuin myös etanoilinkin (yli 95%) pH on noin 5-7, ja koska se on puhdasta, niin pH mittarikin antaa heiluvia lukemia. pH asteikko on 0 -14 ja 0 on hapan, 7 neutraali ja 14 emäksinen. pH-mittauksella ei saada mitään arvoa alkoholin juomakelpoisuudesta.

Re: osta kunnon viinaa!

Originally posted by reebok
Jätä se pimeän pirtun kanssa pelleily ja hommaa kunnon lasti kossua tai vodkaa.

Vertaappa hintaa...

Ja sinä vastaat:"Ei pidä juoda jos on niin pihi!"

Ja minä käsken sitten taas vertaamaan hintoja..

Ps. Litra pirtua maksaa noin 20-30€

Kysymys kuuluukin, että juoko fysiikkaansa arvostava ja tuloksia haluava kuntoilija todellakin niin paljon ja usein, että on välttämätöntö turvautua pirtuun. :confused:

*köyhä opiskelija*:lol1:

ite kyllä juon just tosi harvoin ja silloin ku ottaa ni ei kyllä haittaa
paljonko se viina maksaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom