pikkujoulu/perjantaitunnelmissa... ;o)

Huomenta!
Täältä kun löytyy apu kaikkeen niin kysyisin tällaistakin asiaa: voiko pirtua testata mitenkään että onko se aitoa ja puhdasta vai testataanko se vaan juomalla että menikö näkökin vai vaan muisti ja maine...?

:cool

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon testanu juomalla. Aitoa on ainakin (kait vissiin) tähän mennessä ollut...

Haistele sitä, sen ei pitäisi tuoksua juuri miltään.
:kippis1:

Ei sitä metanolia haistamalla ainakaan erota. Joku kemisti palstalla voisi ehkä tietää jonkun kätevän tee-se-itse -testin.

Ps. lataa valmiiksi Stevie Wonderin kokoelmalevy.

no voi jumankekka laita vähän lasiin ja pistä tulta perään
jos vihreä liekki niin heitä pullo roskiin ja jos on sininen juo pohjan maan kautta:p :hmmm:

Onko minkä merkkistä toi sun likööri?

Tosiaan kyllä voi haistaminenkin antaa vähän suuntaa mitä putelissa on,nimittäin on tullut aika usein nuuhkittua noita royaleita ja osan olen nakannut mäkeen..:D

juma pitäiskö sitä lähteä tänään itekin viihteelle...:kippis1:

Originally posted by Ankka
Ja eikös lemmikkieläinkaupoista saa noita hamstereita ja muita rottia suht halvalla? :D
....:confused: ei hjummarra..

Kätevä tee-se-itse testi:

Tarvikkeet...
- Juoma, joka tutkitaan.
- Naapurin vanha viinaan menevä 50- 65 vuotias poikamies, joka soittelee kännissä vanhaa Hammondia ja laulaa omalla tavallaan varmaan (hänen omasta mielestään) mahtavalla äänellä. (yleensä alkuviikosta, klo. 22.00- 04.30 välisenä aikana.

1. Kaadat pirtua lasiin
2. Lisäät hiukan lantrinkia (sen verran että tulee hiukan väriä, riippuen lantringista)
3. Kaadat hiukan lisää pirtua.
4. Kävelet poikamiehen ovelle.
5. Pimputat ovikelloa
6. Odotat että silmä ilmestyy ovisilmään, kun näin tapahtuu, heilutat tutkittavaa juomasekoitusta silmän edessä.
7. Ovi aukeaa luultavasti hyvinkin nopeasti.
8. Tervehdit rakasta naapuriasi, ja toivotat mukavia joulunalus- tunnelmia. Kerrot myös tuoneesi hänelle vähän napanderia sen kunniaksi.
9. Ojennat lasin jossa tutkittava juoma on.
10. Naapuri luultavasti kiittää, ja pyytää astumaan peremmälle. Sinun pitää kuitenkin kieltäytyä. (jotta et joudu todistajaksi jos juoma ei ole sitä mitä pitäisi olla...)
11. Menet kotiin ja odottelet alkuviikkoa. Jos Hammondin mahtava sointi täyttää korvasi, voit huoletta alkaa itsekin pikkujoulun viettoon!

Originally posted by sekosammy
....:confused: ei hjummarra..
Ankka tarkoitti siis kirgiisialaista metanolihamsteria, joka metanolin haistaessaan tanssii Teksasin Keltaruusun MC Hammerin tahtiin.

Originally posted by Tomi
Ankka tarkoitti siis kirgiisialaista metanolihamsteria, joka metanolin haistaessaan tanssii Teksasin Keltaruusun MC Hammerin tahtiin.

Ja miten minä en tuota tajunnut,dämit:D

Originally posted by Ankka
Ja eikös lemmikkieläinkaupoista saa noita hamstereita ja muita rottia suht halvalla? :D

Jumankauta jätkä nyt jos tietäisin missä olet lähtis nopeeta ja kovaa, ekan tällin antas mun nyrkki toisen seinä !! :mad2:

Eipä naurattanut muakaan, lähinnä suututti/oksetti!:mad2:

Originally posted by pomppu
EI NAURATA !
Miten joku voi ottaa läpän jostain mielikuvitushamsterista, (joka kaiken lisäksi tanssii MC Hammerin tahtiin), noin haudanvakavasti? Näköjään toisen mielikuvitus on toisen arkea. :rolleyes:

jiihaa!

Ok, hyviä vinkkejä eli haistan, liekitän ja maistan!

Enpäs hoksannut sitä etikettiä vilkuilla vielä, onko niissä jotain parempia eli varmempia vaihtoehtoja tai jotain välteltävämpiä?

Ihan niinkuin hienoissa viineissäkin - joiltakin alueilta tulevat ovat arvostettuja ja toiselta alueelta tulevia ylenkatsotaan. :rolleyes:

Huh kyllä näköjään porukka ottaa tosissaan nää vitsit:confused:

Hyvät vitsit on ihan ok, mutta minusta tuo hamsterilla viinan testaaminen ei ollut sitä.

Voi olla että yliragoin jonkun mielesta, mutta minussa asuu ilmeisesti pienen pieni Anja Eerikäinen !!!!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom