Pikatreeni naiselle pohkeille ja yläkropalle, neuvokaahan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sickle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli painoa minulla on 99kg ja pituutta 167, 13kg olen jo laihtunut laskemalla painonvartijoiden pisteitä ja 25 v. nainen olen.

Laihduttamista aion jatkaa kun olen hyvään vauhtiin päässyt, mutta pitäis saada vähän kiinteytymään paikkoja ja pikkuisne lihasta myös olis kiva saada, ei paljon sillä en tykkään jos naisella on liikaa lihasta tai ei sovi minulle.

Kuukauden päästä olis häät joihin ostin menkon joka jättää selän ja kädet paljaaksi ja pohkeet, tiedän ettei mihinkään imeisiin siinä ajassa kykene mutta olisko mitenkään mahdollista saada edes pikkuisen noita paikkoja kavennettua?

Tarkoitus olis tietenkin jatkaa treeniä eli en aio sitä heti lopettaa, sen verran uutta puhtia oon saanut tuosta 13 kg puotuksesta.

Jos joku vois neuvoa kunnon treeni koko kropalle jonka voisi tehdä kotona, työ vähän rajoittaa kun teen suurimmaksi osaksi iltavuoroja ja aamulla ei jaksa ennen töitä mitään ankaraa treeniä tehdä. Rintalihakset olis myös TOSI tärkeät, kun tota painoa on niin paljon ylim. niin ei nuo rinnat oiekin kiinteätole, et jos jotain sais aikaiseksi myös niille.
Aika vähän on välineitä käytössä mut jos pääsis alkuun. Löytyy orbitrek, vatsalihaspenkki, ja oikein painonnostopenkki mikä liekään sille sit ihan oikea nimi ja käsipainoja toisn vain yksi kappale mutta erikoisia painoja siihen. Ja mnetsätietä lenkkiä varten vaikka ennemmin teen tuolla orbitrekillä mitä lenkkeilen.

Toivottavasti joku jaksoi tämän lukea ja viitsii vähän neuvoa :)

Helkkari ku tuli paljon kirjoitusvirheitä kun kiireellä kirjoitin eikä välilyöntikään oikein toimi ellei kunnolla hakkaa, mutta toivottavasti saatte selvää.

mutta pitäis saada vähän kiinteytymään paikkoja ja pikkuisne lihasta myös olis kiva saada, ei paljon sillä en tykkään jos naisella on liikaa lihasta tai ei sovi minulle.

Auts! Nyt täytyy sanoa, että toi on kyllä schaissee toi koko kiinteytymishomma. tämä "kiinteytminen" on vain illuusio, kun rasvaa lähtee, ja lihasta tulee.

Ja itse vastaukseen: Katso FAQ ja lue tämä

Vain polttamalla rasvaa kiinteytyy ja näyttää kiinteämmältä. Harrasta terveellistä liikuntaa ja kuntoilua ja vältä rasva/hiilihydraatti/nami -ruokia. Herkuttelulla pilaat mainiosti painon pudotuksen.

Onne hienosta painonpudotuksesta:thumbs:
Ite oon ajatellut että kiinteytyminen on sitä kun rasva palaa ja samaan aikaan saadaan hiukka lihasta. Myös pelkkä lihaksen kasvaminen voi "kiinteyttää", kun lihaksen päällä oleva rasva makaa hiukka toisella tavalla kun lihas on isompi.
Suunta kuntosalille, jotain pientä ehdit saada aikaan ennen juhliakin. Toki kotosallakin voit jumpailla mutta nuo eväät loppuu nopeasti kesken...

Aijaijai... kun pyytää vinkkejä treeniin, saa saarnan vähän jokaiselta.

Ei ole reilua, mutta tässä sitä taas tulee: lihasten kasvamista on turha pelätä, itsekin olen vuosikaudet raatanut kuin kaleeriorja, eikä tuloksissa ole kauhistelemista. Kiinteytyminen on sitä gloriapuppua, jolla lihaksia pelkäävät naiset saadaan ylipäätään harrastamaan jotain painoharjoittelun tapaista varsin tehotonta liikehdintää. Ja kuukausi on pirun lyhyt aika, onpa tavoite mikä tahansa.

Mutta lykka till kuitenkin. Salia suosittelen lämpimästi, sillä itse ainakin olen niin kovin kotitreenirajoitteinen: salilla saa rauhassa keskittyä asiaan, ja välineetkin ovat vähän toista. Ja se treenaaminen ennen työvuoroa ei välttämättä ole mitään nannaa, mutta ei se ainakaan tahdonvoimasta ja päättäväisyydestä ole kiinni: jos päätät pitää kunnon treenikuukauden, pystyt siihen varmasti, jos kerran olet pystynyt ties kuinka kauan laskeskelemaan jotain pisteitäkin!

Siis selkä, kädet, pohkeet. Ja rinta. Sorry, vielä saarnapätkä: rintojen kiinteydellehän treenillä ei voi tehdä senkään vertaa kuin kunnon push-upeilla. Mutta kunhan fläsä lähtee ja alle tulee kunnon lihasta niin avot...kyllä se parempi silloin on. Kuten koko muukin kroppa: kieltämättä lihakset antavat jopa läskille muotoa (kirjoittajan ei tarvitse kuin katsoa peiliin todetaksen tämän :rolleyes: )

Kotona on siis painonnostopenkki? siis penkkipunnerruspenkkikö, ja tanko ja kaikki - et kyllä sellaisia maininnut - jos, niin sinä onnellinen! Penkkipunnerrus kun on tehokkain tietämäni rintalihasliike, ja joka tapauksessa penkkiin kuin penkkiin on kiva nojailla kun sillä (toivottavasti n. 10kg) käsipainolla tekee kulmasoutua (selkäkivaa) tai vaikka kickbackia ojentajille. Hauiskääntö tietty tulee treeniin mukaan, ja vipunostot eri suuntiin, pystypunnerruksesta nyt puhumattakaan. Ja se että käsipainoja on vain yksi on vain hidaste, ei este treenille.

Pohkeille näillä kamoilla tuskin voi mitään. Ei muuta kuin talon suurin reppu/rinkka täyteen kirjoja/muuta sälää ja lähimmille rappusille varvastelemaan. Jos ei pohkeet kasva, niin maine ainakin.

Mutta mikä ihme on orbitrek, jotain aerobista kai. No, onhan se aina sohvaa parempi ajanviettopaikka.

Ei kun hyviä treenejä ja sitten hillittömiä häitä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom