Pikaruoat, ei bodykamaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Jos vastaava aihe löytyy, jostain, lyökää linkkiä. Ite olen aivan käsi ettimään niitä.

Kauppojen parhaat pikaruoat? Eikä sanallakaan mitään proteiinipitoisuuksista tai vähärasvaisuudesta, vittuun terveys tällä kertaa. Yksinkertaisesti, mikä lähikaupasta haettavissa oleva pikasafka on helvetin hyvän makuista? Ite en osaa listata, aika moni maistuu ihan perseelle, mutta ehkä mä en ole löytänyt vielä sitä sopivan halpaa ja helppoa krapulantappajaa. Mikään ei ole niin nastaa, kun tiukka kanuuna ja hyvä(ja halpa) safka. Kanuunan sesteisyys voittaa joskus jopa itse dokausillan.:haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dukesin tuplajuustohampparit.
vai onko ne dukesin?kai ne on

Roiskeläppä saa äänen täältäkin. Kinkkuversiona ja vitusti tabascoa päälle ja ääntä kohti. Kylmänä.

Mikään ei oo niin hienoa kuin krapulassa syöminen. Saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Sillivoileipä toimii aina, tosin sitä ei kaupasta valmiina saa joten pitää nähdä vähän vaivaa.

Harmi toisaalta kun tuo krapula on niiiiiin harvoin :D

Tässäpä muutama:

1. Poronkäristys ja muussi

2. Härkäruukku

3. Teriyaki-härkä

4. Maksalaatikko + voinappi

5. Saarioisten jauhelihakuraläppä (muut merkit ovat kuraa)

Tässäpä muutama:

1. Poronkäristys ja muussi

2. Härkäruukku

3. Teriyaki-härkä

4. Maksalaatikko + voinappi

5. Saarioisten jauhelihakuraläppä (muut merkit ovat kuraa)

Härkäruukku on kyllä jees, mutta noitakin saa kiskoa aika monta että krapulainen vatsa on pinkee. Tulee kalliiks perkeleet, jos kolme neljäkin vetäsee. Mutta ei se krapula toisaalta ole ku kerran viikossa vaan.:jahas:

Tähän listaan on kyllä pakko lisätä noita hk:n potku- rasioita. Etenkin kebab heaven on herkkua. :P

Tämä ei ole pikaruoka eikä kaupasta saa vaan joutuu itse tekemään, mutta pakko mainostaa koska tämä on nopeaa tehdä ja parasta krapulantappajaa mitä löytyy: Pasta Carbonara.

- Laita kattilallinen pastaa kiehumaan
- Silppua ja paista pussillinen-kaksi pekonia, kaada siivilään kuivumaan
- Riko kaksi kananmunaa ja sekoita nyrkilliseen juustoraastetta. Lisää kananmuniin ja juustoon reilusti mustapippuria ja valkosipulia
- Kun pasta on kypsää, sekoita siihen pekoni ja raaka kananmuna-juusto-mausteseos. Syö heti.

Jos käyttää tuorepastaa, safka on valmis 10-15 minuutissa. Oma annostelu on pari pussillista (500g) tuorepastaa - kattilasta riittää kahdelle kunhan molemmat eivät nosta rautaa. Suolaa ja ihraa löytyy niin, että verisuonet tietävät mitä varten ne on tehty. Lisäksi pekonin ja valkosipulin liitto on pikku darrassa suorastaan taivaallinen.

Kaloreita en lähtis laskemaan.

Ootteko tehnyt ikinä itse lihapiirakoita ? Itse kokeilin ja ai saatana että tulee hyviä eikä ole loppujenlopuksi vaikea tehdä, hieman isotöinen kenties mutta lopputulos palkitsee. Väliin nakkia tai hk:n blöötä ja mausteita oman maun mukaan. Ruokajuomaksi olut tahi maito.

Tähän listaan on kyllä pakko lisätä noita hk:n potku- rasioita. Etenkin kebab heaven on herkkua. :P

joo noi potkut on kyllä aika nannaa. sääli, että niistäkin saa yhdestä pulittaa aika paljon ja kuitenkaan se yksi ei mihinkään riitä. :(

Saarioisen jauheliharoiskeläppä, alias lisäelämä saa oman ääneni.

Hyvä darra, lisäri, minuutti nuketusta ja paljon kylmää maitoa... tulispa jo viikonloppu ja läjä lakkiaisia.

Tämä ei ole pikaruoka eikä kaupasta saa vaan joutuu itse tekemään, mutta pakko mainostaa koska tämä on nopeaa tehdä ja parasta krapulantappajaa mitä löytyy: Pasta Carbonara.

- Laita kattilallinen pastaa kiehumaan
- Silppua ja paista pussillinen-kaksi pekonia, kaada siivilään kuivumaan
- Riko kaksi kananmunaa ja sekoita nyrkilliseen juustoraastetta. Lisää kananmuniin ja juustoon reilusti mustapippuria ja valkosipulia
- Kun pasta on kypsää, sekoita siihen pekoni ja raaka kananmuna-juusto-mausteseos. Syö heti.

Jos käyttää tuorepastaa, safka on valmis 10-15 minuutissa. Oma annostelu on pari pussillista (500g) tuorepastaa - kattilasta riittää kahdelle kunhan molemmat eivät nosta rautaa. Suolaa ja ihraa löytyy niin, että verisuonet tietävät mitä varten ne on tehty. Lisäksi pekonin ja valkosipulin liitto on pikku darrassa suorastaan taivaallinen.

Kaloreita en lähtis laskemaan.

Kyllähän sieltä kaupan hyllystä löytyy Knorrin Pasta Carbonarat..;)

Ristoranten salamipizza on ihan jees. Grandiosan Mexicana myös. Natsisiwan pizzoihin ei oo kerenny tustuu, kovasti niitä on kehuttu hyviksi ja halvoiksi.
Jos sortuu krapulassa tollasiin pizzoihin niin extrajuustot + jotain lihaa päälle mitä jääkaapista löytyy, yleensä jotain a-luokan makkaraa, mutta kyllä toimii.

Pakaste iltaasta löytyvä Finduksen vaaleanpunainen wokki pussi, katkarapu systeemi. Ainut oikeasti hyvänmakuinen valmisveto. Tosin kaipaa lisää lihaa kyytipojaksi, mutta maussa ei vikomista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom