Pikaruoat, ei bodykamaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Ootteko tehnyt ikinä itse lihapiirakoita ? Itse kokeilin ja ai saatana että tulee hyviä eikä ole loppujenlopuksi vaikea tehdä, hieman isotöinen kenties mutta lopputulos palkitsee. Väliin nakkia tai hk:n blöötä ja mausteita oman maun mukaan. Ruokajuomaksi olut tahi maito.

Jos nää ei olisi niin suuritöisiä, niin varmaan mussuttaisin harva se päivä. On nimittäin sen verran tappajahyvää että. Molemmat mummot aikasemmin väänsi oman reseptinsä mukaan ja voihan vittu että syötiin lihiksiä penskoina. Eihän tossa periaatteessa ole muuta, kuin että ne täytyy uppopaistaa ja leipoa se taikina. Jos tekisi v'hän isompia yksilöitä, olisi vähän pienitöisempi proggis. Taidan alkaa leipomaan jokupäivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä syötän noita koirille, kun opetan niille jotain temppuja. Ihmisravinnoksi nuo ei taida kelvata ollenkaan..
LoL. :D

Kyllä itsekin on tullut syötettyä enimmäkseen koiralle. Jotkut sällit veti skidinä niitä pihalla naamaan, kylminä, aivan kuin koirillekin.

Ne pakastimesta löytyvät valmiit thaimaalaissapuskat on ehkä parhaita. Esimerkiksi red curry kana jasmiiniriisin kera on erittäin maukasta.

Ne pakastimesta löytyvät valmiit thaimaalaissapuskat on ehkä parhaita. Esimerkiksi red curry kana jasmiiniriisin kera on erittäin maukasta.

Niin meinaatko näitä Kitchen joy -safkoja?

penangcurrybox.jpg

Mä voisin elää pelkästään noilla onnellisena elämäni loppuun asti. Kerrankin riittävästi mausteita valmissafkassa, koostumus täydellinen ja lihaakin yllättävän paljon riisiin nähden.

penangcurrybox.jpg

Mä voisin elää pelkästään noilla onnellisena elämäni loppuun asti. Kerrankin riittävästi mausteita valmissafkassa, koostumus täydellinen ja lihaakin yllättävän paljon riisiin nähden.
Juuri näitä tarkoitin. :)

penangcurrybox.jpg

natriumglutamaatti E621

Yks parhaita pikaruokaa mitä ite tiedän niin on hakaniemen hallista suomalaista limousinen pihvikarjaa entrecote pihvin muodossa. 1.5 cm paksuinen pihvi rautapannulle jossa voita ja 3-4min per puoli. Tulos medium pihvi josta valuu pari tippaa verta ja se sisältää hyvän ravintolamaun.

Aikaa paistamiseen 6-8min. Pikaruokaa. Kannattaa kokeilla.

Jos joku on hk lihapullien fani ollut niin rikonpa illuusiosi. Ne sisältää broilerin ja possunlihaa, ei nautaa:<<<<. Ja niiden maku on muuten huonotunu viimesen 10v aikana....

Jos joku on hk lihapullien fani ollut niin rikonpa illuusiosi. Ne sisältää broilerin ja possunlihaa, ei nautaa:<<<<. Ja niiden maku on muuten huonotunu viimesen 10v aikana....
Noista valmislihapullista puheen ollen, itse syön paljon mielummin broilerpyöryköitä kuin lihapullia..Noissa HK:n lihapullissakin pukkaa olemaan kovia palasia..rustoa tai mitä lie. Ei uppoo meikäläiseen.

Broilerpyörykät+Spaghetti oliiviöljyllä ja ketsupilla höystettynä, nam nam.

Itse oon vuorotöitä tehnyt aikasta kauan ja suosikiksi on muodostunut ihan perus-mikrosafkat. Peruskalustoon kuuluu:

Saarioisen lihamakaronilaatikko, jauhelihakeitto, lihakeitto, lasagne, spagetti ja jauhelihakastike ja lihaperunalaatikko.

Ovat simppeliä perussapuskaa, jollain kun pikkusen maustaa sitruunapippuri/ketsuppi etc. niin minusta oikein hyviä. Eivät varmaan ole kovin myrkkyä punttaajallekaan, ravintoarvot suht. ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom