Pikadieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kille
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haluaisin päästä nopeasti entisiin mittoihin, tämä tarkoittaa 3 kilon pudotusta n. kahdessa viikossa tai alle, jonka jälkeen saman painon (tai lähinnä mittojen) ylläpito. Nyt kiloja 54, haluaisin tiputtaa tonne 51 kiloon.
Tiedän että paljon protskua ja aamuaerobista, mutta olisiko jossain kunnollisia ohjeita ruokavalioon ja treeniin? Yritin jos haulla katsella.
Millä dieetillä olette saaneet parhaat tulokset? Haluaisin jaksaa treenatakin, muuten tylsistyn kuoliaaksi ja syömähimot vain kasvavat..

Kiitos! :rock:

tosta 3:sta kilosta puolet lähtee nesteenä viikossa ja loput vaikka perus dieteillä ja suolen tyhjennyksellä? Miksi tommonen aikataulu?

Nickistäsi voisi päätellä, että olet miespuoleinen (et ole laittanu profiilia). Miksi halua laihtua noista mitoista?

Kauheen pieneltä tuntuu toi sun painomääräs...Oletko lyhyt vai kovin nuori vai jopa nainen :)

No, kuitenkin, haluat pudottaa noinkin vähän painoa niin miksi tehdä 'pikadieettiä'. Pientä miinuskaloreilla oleilua ja aerobista kehiin, niin on sitten pysyvämpi tuloskin.

Kille sanoi:
Haluaisin päästä nopeasti entisiin mittoihin, tämä tarkoittaa 3 kilon pudotusta n. kahdessa viikossa tai alle, jonka jälkeen saman painon (tai lähinnä mittojen) ylläpito. Nyt kiloja 54, haluaisin tiputtaa tonne 51 kiloon.

Kyllä Kille taitaa ihan mimmi olla. :)

Samaa ihmetteln minäkin, kuin muut vastaajat: miksi tuollainen kiire ja aikataulu? Valitettavasti nopea painonpudotus kun on usein ihan muuta, kuin mitä pitäisi, toisin sanoen nestettä ja suolen tyhjenemistä niukemman syömisen takia. Kolmea kiloa rasvaa et kahdessa viikossa kyllä saa oikein mitenkään poltettua (ainakaan ilman reseptilääkkeitä tms.).

Mikset ottaisi vaikkapa parin kuukauden projektia, tällöin aikaa olisi runsaasti? Ymmärtääkseni n. puolen kilon viikkopudotus olisi se optimaalinen tahti.

Pakko on myös kysyä, miksi tuo 51 kilon lukema on sinulle niin tärkeä? Mikset mieluummin heivaisi vaakaa vaikka saunan taakse ja luottaisi täst'edes peiliin, vaatteisiin ja kenties mittanauhaan? Ainakin oma elämänlaatuni koheni huomattavasti, kun pistin välit poikki vaa'an kanssa, ja muutamat muutkin mimmit ovat tämänsuuntaisista fiiliksistä kertoilleet. :)

Miksi haluat pudottaa nimenomaan kiloja, miksi et vaan pienentää rasvaprosenttia? Ymmärrän kyllä jos kyseessä on jokin vedonlyönti tai painorajan vaativa laji, mutta muuten...

Painoa on yleensä helppo pudottaa nopeasti muutamia kiloja, mutta kyseessä on nesteiden ja hh-varastojen tyhjentäminen, ei rasvan vähentäminen. Ja tämä painohan tulee nopeasti takaisin normaaleihin ruokailutottumuksiin palatessa.

Rasvanpoltossa alkuun vie FAQ:n Laihduttaminen for beginners.

EDIT: Jahas, Gilly ehtikin kirjoittaa samat asiat eri sanoilla.

Terve!
nainen siis olen. Pituus 163. Tällä hetkellä olosuhteiden pakosta ulkomailla ja salitreeni on jäänyt vähälle. Painoin tänne tullessani (3 kk sitten) 51 kiloa, eikä painonnousu ole ainakaan punttitreenistä johtuvaa..
:rolleyes:
En ole koskaan pudottanut painoa ja mua tuskastuttaa etten mahdu vanhoihin vaatteisiini kunnolla. Olen elänyt miinuskaloreilla nyt muutaman viikon ja urheillut reippaasti, mutta paino vain ei liikahda tästä 54 kilosta. Olen laskenut kaloreita ja varonut myös säästöliekkiä. Hmm, en tiedä mitä teen väärin. Turhauttaa.
Lähden rantalomalle jouluksi, siksi aikataulu. Lisäksi haluaisin uteliaisuudesta kokeilla kunnon dieettiä. En panikoi painostani niinkään, vaan siitä että olen oikeasti lihonut täällä. Mittanauhalla en tee mitään, suomessa minulla ei ole vaakaakaan, treenatessani huomasin kyllä tulokset vaatteista ym. täällä minulla ei ole mahdollisuutta treenata samoin kuin suomessa.
Tarkoitus on päästä taas treenin makuun kunnolla, saada rasvat alas ja kun palaan suomeen, aloittaa taas kunnon punttitreeni.
Eli dieettiohjeita kaipaan vieläkin. Suolentyhjennys on poissa laskuista.. :D

Homman järkevyyteen mitenkään kantaa ottamatta:
etsimäsi "tehokuuri" on nimeltään sairaaladieetti ja se kestää 13 päivää. Oheisesta linkistä palstalaisten kokemuksia, ajatuksia sekä dieetin ruokavalio.

Sairaaladieetti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom