Piirtäminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä voisin postailla nyt sitten tännekin jotain kun raapustelua on sen verran paljon tullut elämäni aikana kuitenkin tehtyä.

no johan sitä odotettiinkin. yhtä sanattomaksi vetää kuin aina ennenkin.

:5:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Liitteet

  • dorianold%20copy.jpg
    dorianold%20copy.jpg
    145,1 KB · Katsottu: 1 522
Oikein näyttävä doriani taikiksella. Korostaa hyvin muskulaareja. Tuollainen kevyt hyperrealismitatsi sopii aiheeseen erinomaisesti :kippis1:
 
Ehkä voisin postailla nyt sitten tännekin jotain kun raapustelua on sen verran paljon tullut elämäni aikana kuitenkin tehtyä.

Halle Berry.

Erinomaisen huolellinen ja yksityiskohtainen, kuin valokuva (sitähän se fotorealismi tarkoittanee). Millaisella kynällä/tekniikalla tuo on piirretty?
 
Erinomaisen huolellinen ja yksityiskohtainen, kuin valokuva (sitähän se fotorealismi tarkoittanee). Millaisella kynällä/tekniikalla tuo on piirretty?

Derwent H-3B, muistaakseni jotain Lyran kynää, lisäksi mekaaniset .5 HB ja .7 2B Pentel Hi-polymer. Layereillehän tuo rakentuu.
 
Oikein näyttävä doriani taikiksella. Korostaa hyvin muskulaareja. Tuollainen kevyt hyperrealismitatsi sopii aiheeseen erinomaisesti :kippis1:

jos tarkoitat hyperrealismilla ylikorostamista muskuluksien suhteen, niin nope - ihan noin järkyttävän kokoinen se englannin mörkö on siinä aidossakin kuvassa, eli suhteet on 1/1.

ne oli just niitä maailmaa hätkähdyttäviä kuvia, missä se oli vuoden aikana pakannu järkyttävän määrän massaa, ja ne kuvat oli niitä mustavalkoisia kuvia sen treenikellarissa otettuina.
 
Derwent H-3B, muistaakseni jotain Lyran kynää, lisäksi mekaaniset .5 HB ja .7 2B Pentel Hi-polymer. Layereillehän tuo rakentuu.

:confused: Tyhmä ei ymmärtäny tuosta mitään. Selitätkö vielä tarkemmin tuota systeemiä miten tuo on saatu aikaan (lyijykynillä kuitenkin ilmeisesti). Ihan uskomaton kyllä.. ihan kun valokuva! :eek: Äijä kyllä kohtuu haka näissä näköjään.

Niin ja ehdottomasti lisää kuvia noista! :rock:
 
:confused: Tyhmä ei ymmärtäny tuosta mitään. Selitätkö vielä tarkemmin tuota systeemiä miten tuo on saatu aikaan (lyijykynillä kuitenkin ilmeisesti).

Kiitos.

Ihan perussetitystä tolle (kovalle) paperilaadulle, eli sisäänleivotaan ensin pehmeä kerros, blendaus, uutta sisään jos tarvii, blendaus, tekstuurin kiillotus kovemmilla lyijyillä, blendaus, blutackaamista tekstuurin rakentamiseksi, mekaaniset kynät tarkentamiseksi. Kerroksia tulee siis joskus n. 10-15kpl etenkin jos haluaa puolitummaa kiiltävää pinnoitetta.
 
Öö, mitä on blendaus? bluctackaamista? mekaaniset kynät? puolitummaa ja kiiltävää pinnoitetta? Laita lisää kuvia!!! Ja tuon ekan postauksesi jälkeen ei kukaan enää halua näyttää omia töhryjään.. :(

Aivan uskomaton toi eka kuva!!!!!! Ei riitä edes huutomerkit..

Edit: Tuojotin vielä about 5min tota kuvaa ja tulin siihen tulokseen, ettei noin hyvin voi piirtää kukaan! Äijä on kone! Opeta miutkin tekemään tollasia..
 
Öö, mitä on blendaus? bluctackaamista? mekaaniset kynät? puolitummaa ja kiiltävää pinnoitetta? Laita lisää kuvia!!! Ja tuon ekan postauksesi jälkeen ei kukaan enää halua näyttää omia töhryjään.. :(

Aivan uskomaton toi eka kuva!!!!!! Ei riitä edes huutomerkit..

Edit: Tuojotin vielä about 5min tota kuvaa ja tulin siihen tulokseen, ettei noin hyvin voi piirtää kukaan! Äijä on kone! Opeta miutkin tekemään tollasia..

Blendaus on siis hankaamista ja grafiitin levittämistä paperille. Blutackaus on sinitarran käyttöä takaperoisesti sävyn säätöön. Mekaaniset kynät on lyijytäytekyniä. "Kiiltävä" yms. tarkoittaa vain millasta pintatekstuuria haetaan.

Tässä on yksi kuva vielä parin vuoden takaa, ehkä yksi tunnetuimpia tekeleitäni. Kuvia minulta löytyy varastosta n. 60, viime aikoina enemmänkin kallistunut vapaampaan hyperrealismin suuntaan kuin näitä fotorealistisia yksittäisten grafiittihippusten viilauskuvia.
 
Viimeksi muokattu:
en nyt sit tiedä onko mun taide sopiva tähän thrediin tai pitääkö ihmiset sitä edes taiteena, mutta graffiteja on tullut tehtyä jo vuosia. niin paperille, kuin seinälle. Jää nyt laittamatta sketchejä tai kuvia tänne..(ja eipä niitä kotona olekaan..) :D tauluiksi oon tehnyt muutamia. sellaisia A3 kokoisia. harmi vaan kun ei tämä taide saa tukea mistään. pari laillista alikulkua olis ihan jees. mieluummin AJAN kanssa tehtyjä, hienoja ja värikkäitä graffitejä kuin harmaata alikulkua..:(
 
Ehkä voisin postailla nyt sitten tännekin jotain kun raapustelua on sen verran paljon tullut elämäni aikana kuitenkin tehtyä.

Halle Berry.

Siis melkein täytyy sanoa, että ehkä realistisimman näköinen lyijykynätyö mitä olen nähnyt! Siis huh huh.

Oliko tämä mallista otettu?
 
Hetkinen...mä en olisi ikinä uskonut, että MHK:n tärisevillä käsillä väännetään tuollaisia! ;)

Pistä ihmeessä lisää kuvia hämmästeltäväksi, on meinaa ihan tajuttoman siistejä!
 
Hetkinen...mä en olisi ikinä uskonut, että MHK:n tärisevillä käsillä väännetään tuollaisia! ;)

Hahaa. Niinpä.

Termis joo julkut on kuvista, ei ole vaihtoehtoja. Muuten kikkailen enemmän lonkalta asiota kuten tässä kallokuvassa. Eli en ainoastaan kopioi kuvia vaan keksin kuvaobjekteja myös omasta päästäni :jahas: En nyt jaksa floodata tänne enempiä, kuvaa nyt on jaossa joka paikassa muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Nuo MHK:n kuvat ovat uskomattoman upeita. Etenkin tuo miehen kasvokuva. Olet todella taitava!!!
 
OHO, mä jo aloin epäilee photoshoppausta, mutta kai se on uskottava, oon kyllä jossain irc-galleriassa nähnyt saman tyylisiä (uskomattomia) tekeleitä.

joku päivä naureskelin omia piirustuslahjoja. kakruna tuli piirrettyä paljon , mutta taso on jäänyt sinne :D
 
OHO, mä jo aloin epäilee photoshoppausta, mutta kai se on uskottava,

Sama.. siis ei jumaliste! Eihän noi ole edes mahdollisia. Aivan ku ois valokuva otettu ja photarissa vähän tuunattu. Ihan käsittämätöntä.. tosiaan hienoimpia piirustuksia mitä ikinä missään olen nähnyt.

Herääkin kysymys että onko mies joku isompikin stara ja tunnettu alalla? Pakosti miehellä on jotain muutakin tekemistä tän homman kans kun pelkkä harrastelu piirtäminen. Kauanko muuten kestää tuommosten töiden teko mitä olet tänne laittanut? Semmonen myös että olisitko valmis tekemään tuommosia töitä tilauksesta ja paljonko maksais? Ois nimittäin aivan mahtavia seinällä tuommoset jos vaan keksis jonkun sopivan mallin.
 
Hienoja kuvia MHK, mutta... :lol2:

Miks tuosta naamakuvasta löytyy EXIF tagina Canon PowerShot S30, kuva otettu 2002. Oletko mahdollisesti kuvannut kameralla tämä taideteoksesi noin onnistuneesti ja laittanut meille nettiin ihmeteltäväksi? Noista kahdesta muusta ei ainakaan löydy mitään EXIF tageja, joten olet varmaankin siirtänyt ne jollain muulla tavalla koneellesi? Kaikenlisäksi jokainen kuva on uitettu Photarissakin ennen postausta (mikä nyt ei sinänsä meinaa yhtään mitään suuntaan taikka toiseen.)

ps. kyllä, olen häiriintynyt ja epäilen jokaista ihmistä ja asiaa (paitsi kuulentoja :D)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom