FITNESS Piia Pajunen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tykkäsin videosta tosi paljon. Fiksu nainen, joka veti treenin mukisematta loppuun.
Samoin mukava nähdä kun maan paras ei kilpaileva bodari treenaa. Siinä on monelle mallia, kuinka kannattaa pitää huolta kunnostaan. En tarkoita, että kaikkien täytyy treenata yhtä kovaa ja yhtä usein, mutta kuitenkin se kolahtaa minuun kun näkee tuollaista halua treenata (itsellä todella paljon parannettavaa). Myös Miken työnlaatu haastatteluineen, kuvauksineen jne. on minusta huippua.
Kiitos Piialle ja Mkelle!

Tykkäsin videosta tosi paljon. Fiksu nainen, joka veti treenin mukisematta loppuun.
Samoin mukava nähdä kun maan paras ei kilpaileva bodari treenaa. Siinä on monelle mallia, kuinka kannattaa pitää huolta kunnostaan. En tarkoita, että kaikkien täytyy treenata yhtä kovaa ja yhtä usein, mutta kuitenkin se kolahtaa minuun kun näkee tuollaista halua treenata (itsellä todella paljon parannettavaa). Myös Miken työnlaatu haastatteluineen, kuvauksineen jne. on minusta huippua.

Ihan samaa mieltä kaikessa tässä!
Lisänä vielä se että ois mahtava päästä vetämään treeni Miken kanssa, deltsit tai kädet. Harmi kun meni se fastin kilpailu ohi..

Ihan samaa mieltä kaikessa tässä!
Lisänä vielä se että ois mahtava päästä vetämään treeni Miken kanssa, deltsit tai kädet. Harmi kun meni se fastin kilpailu ohi..
Eiköhän mike voi treenit sulle vetää. Korvausta vastaan tietenkin. Siitä saiskin uuden formaatin miken treeni tavan pakkislaiselle.

Kyllä, tykkään erittäin paljon näistä Miken introista ja outroista kun niissä käydään hyvin kilpailijoiden kuulumiset. Mitään blogeja en oikein jaksa lukea. Ja videoidut treenit sekä kuvatut ovat aina plussaa oppimisen kannalta. Ja toki myös sitä kuuluisaa eyecandya kun hyväkuntoiset ihmiset treenaa.

Uutta pätkää torstaina.

piude.jpg

Mukava kun kuvaatte, yksinkertainen konsepti toimii parhaiten. Eikä haittaa vaikka olisi pitkäkin, koska voi seurata välillä sivusilmällä jos jokaista toistoa ei tarvitse nähdä.

Ihmettelin noita kommentteja, että kiva kun treenaaja ei kitise tai mutise. Tapahtuuko sellaista sitten joskus tai useinkin: joku suunnittelee toiselle treenin, raahaa kamerat, kuvaa treenin ja tsemppaa vielä vieressä mukana treenaten - ja joku kehtaa sitten narista? Käsittämätöntä. Kyllä pitää kunnioittaa toisen vaivannäköä ja työtä.

Mukava kun kuvaatte, yksinkertainen konsepti toimii parhaiten. Eikä haittaa vaikka olisi pitkäkin, koska voi seurata välillä sivusilmällä jos jokaista toistoa ei tarvitse nähdä.

Ihmettelin noita kommentteja, että kiva kun treenaaja ei kitise tai mutise. Tapahtuuko sellaista sitten joskus tai useinkin: joku suunnittelee toiselle treenin, raahaa kamerat, kuvaa treenin ja tsemppaa vielä vieressä mukana treenaten - ja joku kehtaa sitten narista? Käsittämätöntä. Kyllä pitää kunnioittaa toisen vaivannäköä ja työtä.
Harvoin kellään on sillai pokkaa tai perusteita alkaa marisemaan kun mä en mitään sairasta teetä, vaan mun periaate on vetää ite eka ja toinen tekee perässä. En siis valmenna salilla niin, että tapan toisen ja seison kädet taskussa vieressä, mä teen ite ja yleensä vähintään yhtä kovaa ja rajusti. Siinä ei ainakaan uskottavuus sitten kärsi. Mut oon vetänyt niin kovia treenejä, että pystyn haastaan monen tekemään entistä kovempaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harvoin kellään on sillai pokkaa tai perusteita alkaa marisemaan kun mä en mitään sairasta teetä, vaan mun periaate on vetää ite eka ja toinen tekee perässä. En siis valmenna salilla niin, että tapan toisen ja seison kädet taskussa vieressä, mä teen ite ja yleensä vähintään yhtä kovaa ja rajusti. Siinä ei ainakaan uskottavuus sitten kärsi. Mut oon vetänyt niin kovia treenejä, että pystyn haastaan monen tekemään entistä kovempaa.

Tietenkin voihan se olla että joku on tahtomattaan väsyneenä ja pahaa tarkoittamattaan naama vähän vakavampana, mutta Pajunen taitaa olla luontaisesti positiivinen ja sivistynyt ihminen, kun jokaisen intronkin kuunteli kiinnostuneena ja näytti joka kerta siltä että hyvä idea, let's go! Varmasti hänenkin kanssaan on kiva treenata, kun hyvä fiilis tuppaa tarttumaan. :)

Siinäpä kai jokaiselle käypä treenivirtavoite yksinkertaisesti: voi treenata raivolla ja perkeleillä jos persoona vaatii, mutta kuitenkin pitää yleisfiiliksen iloisena ja keskittyneenä.

Toivottavasti muuten tässä ketjussa ihasteltu treeniasenne ei sentään kirvoittanut Pajusta kirjoittamaan blogiinsa väkinäisen ja pakotetun iloisuuden kohtuuttomista vaatimuksista. Tottahan ihmiselämässä on hetkiä kun iloisuus ei paljon auta, ja sen varmasti ymmärtää jokainen sellainenkin joka positiivisuutta ihailee.

Mutta ei kai sentään, varmaan oli vain sattumaa että tuli tuollainen aihe mieleen. :) Varsin hyvin kirjoitettu blogi joka tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom