Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
feministit suuttuu taas tän jälkeen kun hyvin muodostunut äässi näkyy. Mut joo olis kyllä kiva nähdä kunnon treenivideo piiasta.
Kivaa silmänruokaa, mutta mikä näillä fitnesstytöillä on kun kaikki kyykyt ja vedot tehdään aina selkä ihan jumalattomalla notkolla? Eikö kukaan opeta perusasioita vai onko tässä nyt joku ihmeen salaliitto, että treenatessa kunnon tekniikka ja stillikuvissa sitten perseenpullistustekniikka?
Tyhmä kun olen, niin joudun kysymään, mikä ongelma kuvan tekniikassa on?
No se mitä just sanoin. Älytön notko alaselässä, mikä on jokseenkin yhtä paha kuin pyöristäminen.
Toikin on tietty vähän kinkkinen juttu siinä mielessä, että jos ongelmana on kuten mulla, että alaselkä tosi helposti ihan huomaamatta pyöristyy, että missä asennossa sitä kannattaisi sitten alussa olla, ettei näin pääsis käymään.
Itse olen melkein aina tullut siihen johtopäätökseen, että mieluummin mä siinä alussa vähän yliojennan sitä selkää kuin otan sen riskin, että tulee kissanselkäveto
Oliskohan herralla kenties jotain vinkkiä tähän?
Eikö kuitenkin tuollainen notko ole paljon parempi kuin se köyryselällä nostaminen? Ja tuossakin kuvassa ei vielä ole alettu nostamaan. Ehkä se siitä hiukan suoristuu jahka aletaan nostaa sitä tankoa. Ja ehkä noissa on myös naisten ja miesten rakenteellista eroa. Kuinka moni mies edes saa selkää noin notkolle, kun lonkka on täysin koukistettuna. Naisillahan on usein selkä tuollaisessa asennossa silloinkin kun istuvat penkillä kyynärpäillä polviin nojaten. Miehet kun nojaavat istuessa polviin niin selkä tuppaa olemaan köyrynä.
Eikö kuitenkin tuollainen notko ole paljon parempi kuin se köyryselällä nostaminen? Ja tuossakin kuvassa ei vielä ole alettu nostamaan. Ehkä se siitä hiukan suoristuu jahka aletaan nostaa sitä tankoa. Ja ehkä noissa on myös naisten ja miesten rakenteellista eroa. Kuinka moni mies edes saa selkää noin notkolle, kun lonkka on täysin koukistettuna. Naisillahan on usein selkä tuollaisessa asennossa silloinkin kun istuvat penkillä kyynärpäillä polviin nojaten. Miehet kun nojaavat istuessa polviin niin selkä tuppaa olemaan köyrynä.
Niinkuin sanoin, melkein yhtä paha. Ranka ja välilevyt kestää ylivoimaisesti eniten kuormitusta neutraalissa asennossa. Miksi valita kahdesta paskasta tavasta, kun voi tehdä oikein.
Kyllähän sitä kovasti yrittää, mutta isompiin painoihin siirryttäessä sitä alkaa väkisin pelaan vähän varmaan päälle. Toisaalta en ole kyllä itseäni sivusta katsonut, että kuinka paljon se asento sitten ehtii muuttua, kun tanko lähtee liikkeelle
vatsalihakset tukee sisäänpäin notkolla olevaa selkää, joten ei ole yhtä paha mitä ulospäin notkolla oleva, vaikkakin suorana selkä kestääkin paremmin niin bodailussa usein tehdään kompromisseja, jotta saadaan kohdelihaksen rasitusta kasvatettua, kohdelihas tässä tapauksessa on perse
Jos aloitat maastavedon selkä notkolla, niin todennäköisemmin raskaissa painoissa se selkä pyöristyy silloin, kuin että aloittaisit ranka neutraalissa asennossa ja kunnolla paineistamalla sekä jännitämällä keskivartalon.Kyllähän sitä kovasti yrittää, mutta isompiin painoihin siirryttäessä sitä alkaa väkisin pelaan vähän varmaan päälle. Toisaalta en ole kyllä itseäni sivusta katsonut, että kuinka paljon se asento sitten ehtii muuttua, kun tanko lähtee liikkeelle
Jos aloitat maastavedon selkä notkolla, niin todennäköisemmin raskaissa painoissa se selkä pyöristyy silloin, kuin että aloittaisit ranka neutraalissa asennossa ja kunnolla paineistamalla sekä jännitämällä keskivartalon.
Kivaa silmänruokaa, mutta mikä näillä fitnesstytöillä on kun kaikki kyykyt ja vedot tehdään aina selkä ihan jumalattomalla notkolla? Eikö kukaan opeta perusasioita vai onko tässä nyt joku ihmeen salaliitto, että treenatessa kunnon tekniikka ja stillikuvissa sitten perseenpullistustekniikka?
Itse en näe mitään ongelmaa tehdessä noin? Itse teen muunmuassa kulmasoutua juuri tuolleen, että selkä on samanlailla notkolla ja menee todella hyvin sinne minne pitääkin, eikä todellakaan ole mitään ongelmia verrattuna siihin, että yrittäisin pitää selän täysin suorana jolloin liike karkaa aivan muualle ja saattaa jopa kipata eteen päin notkolle.