Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antaa naisten herutella perseillään. Sarjapainot ei kuitenkaan sellaista luokkaa ole että itsensä rikki saisivat.
Homot voi sitten huudella tekniikkaongelmista ja silleen. ;)
kerro ny oranki sit miks miks miks ku oot niin viisas, toi sun argumentaatios on aika apinan tasolla tällä hetkellä
en nyt jaksa kuvaa piirtää, mutta jos ranka on notkolla sisäänpäin maastavedossa niin nostaminen aiheuttaa sen suuntaista voimaa, että ranka pyrkii suoristumaan, välilevyt ei mun käsityksen mukaan tässä tapauksessa niin helposti pullistu, mitä jos ranka on pyöreänä ulospäin, jolloin välilevyillä on enemmän tilaa pullistua, kun noston aiheuttama voima pyrkii pyöristämään rankaa entisestään <- makes any sense?Mitä miks? Jos sulla on lanneranka pyöreänä tai notkolla liikkeissä joissa sinne tulee raskas kuormitus niin välilevyihin tulee epätasainen paine, jolloin on huomattavasti isompi pullistuman/repeämän riski. Jos et tuosta vielä ymmärrä niin ehkä joku kärsivällisempi voi tehdä sulle jonkun legopalikkaesityksen aiheesta.
en nyt jaksa kuvaa piirtää, mutta jos ranka on notkolla sisäänpäin maastavedossa niin nostaminen aiheuttaa sen suuntaista voimaa, että ranka pyrkii suoristumaan, välilevyt ei mun käsityksen mukaan tässä tapauksessa niin helposti pullistu, mitä jos ranka on pyöreänä ulospäin, jolloin välilevyillä on enemmän tilaa pullistua, kun noston aiheuttama voima pyrkii pyöristämään rankaa entisestään <- makes any sense?
Niinkuin sanoin, melkein yhtä paha.
mun käsityksen mukaan
mä vedän suoralla selällä ja en todellakaan yliojenna, miten mun vetotyyli vaikuttaa tähän väittelyyn?Duude ootko niitä mave ukkoi, jotka ojentaa selän lopussa, että välilevyt paukkuu kun yläkroppa on 45 asteen kulmassa yli tarvitun.
Kun tuossa jo vastasit "kumpi on turvallisempi huonoista tavoista" niin johan vastasit itsellesikin, että toi notkokin on huono tapa tehä. Paintin tikku ukko kuvillakin on melko huono perustella mitään, jos on jo viestin alussa väärää tietoa liittyen noihin pullistumiin.
kannatti vängätä, nyt opinkin jotain
EDIT. tosin se että voima vääntää rankaa suoremmaksi vedossa aiheuttaa rankaan kuitenkin erilaisen kuormituksen kuin vaikka pystypunnerruksessa jossa voima painaa rankaa enemmän notkolle, joten väittäisin edelleen että notko on parempi mitä pyöreä vedossa...