Pihtimittausta Turussa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hyvä kun pistit ihan oman threadin pystyyn asiasta, johon voi vastata yhdellä lauseella lähes missä vain muussa kohteessa.

Voit helposti myös itse mitata, jota lämpimästi suosittelen.

Ei ole kovin helppoa mitata itse jos haluaa useamman pisteen mittauksen. Esim. olkavarsi ja selkä on aika hankalia.:D Suuntaa-antavan nyt saa vaikka pelkästä vatsanahasta.. Tulos riippuu jonkin verran myös mittaajasta, eli kannattaisi käydä sellaisella jolla on kokemusta asiasta. Ja vertailtaessa aiempiin tuloksiin käy vaikka samalla mittaajalla.

Kuntofysio Itäisellä rantakadulla tekee 8-pisteen pihtimittausta.

Olen käynyt tuolla jo pidempään hieronnassa, ja ainakin hieronta on ollut äärimmäisen hyvää ja asiantuntevaa (joskin samalla hyvin tuskallista:) Paljonko veloittavat pihtimittauksesta?

EDIT: Hierojia tuolla toki useampia, kokemusta vain yhdestä.

Olen käynyt tuolla jo pidempään hieronnassa, ja ainakin hieronta on ollut äärimmäisen hyvää ja asiantuntevaa (joskin samalla hyvin tuskallista:) Paljonko veloittavat pihtimittauksesta?

EDIT: Hierojia tuolla toki useampia, kokemusta vain yhdestä.

Tämäpä ei tähän ketjuun kuulu, mutta hyvät hierojat kiinnostaa aina, varsinkin kun sessiota kehutaan tuskalliseksi. Eli, kuka oli kyseinen hieroja ja paljonko veloitti? :)

Tämäpä ei tähän ketjuun kuulu, mutta hyvät hierojat kiinnostaa aina, varsinkin kun sessiota kehutaan tuskalliseksi. Eli, kuka oli kyseinen hieroja ja paljonko veloitti? :)

Toni Alimattila (Fysioterapeutti) ja muistaakseni veloitus on 30 €/45 min. Jonkin verran olen noita hierojia kiertänyt, mutta veljet, että kyseinen herra onnistuu etsimään kaikki kipeät paikat!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom