pietarsaaren salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
morjesta,tuli työ komennus muutamaksi viikoksi piatarsaareen,joten kysyisin mahdollisista salivaihtoehdoista.

laittakaa salin nimi,kuukausikortin hinta ja missä päin pietarsaaria sali sijaitsee.

kiitos jo etukäteen.

Muihin kysymyksiin en pysty vastaamaan, mutta Jeppis Gym on ainakin oikea voimanosto sali ja siellä on ihan lupaavia nostajiakin.

Originally posted by Janttu
laittakaa salin nimi,kuukausikortin hinta ja missä päin pietarsaaria sali sijaitsee.
Voisimmeko toimittaa Teille myös pyyhkeen, palautusjuoman ja suihkusandaalit valmiiksi odottamaan salille?

Olin opiskelemassa vuosi sitten Pietarsaaressa, Turkisoppilaitoksessa. Se Jeppis gym on samassa rakennuksessa kuin koulu. Ilmaista(muistaakseni) parkkitilaa ihan vieressä. Kuukausikortin hinnasta ei mitään tietoo. Toinen sali on Prisma -kaupan yhteydessä. Tämä Jeppis gym vaikuttaa enemmän miesten salilta.

Pietarsaari on kyllä monessa mielessä aivan perseestä, itse siellä yritin muutaman vuoden asua, ja salit siellä on aivan kauheita.
Prisman yläkerrassa on Fitness-gym, joka on täynnä kaiken maailman pellejä, jotka luulee treenaavansa oikein (mm.nk.salin prinsessoja yms.) ja sitten on sportis-gym joka on ainoastaan naisille tarkoitettu sali. Jeppis-gym vaikutti siltä että siellä saa treenata hyvinkin rauhassa, sillä siellä kävi suhteellisen vähän väkeä. Ympäristö on karu ja tehdashallimainen, mutta asianmukaiset raudat yms. varmasti löytyy.
Hinta on varmasti melko edullinen, nuo kaksi muuta salia kun ovat vieneet suurimman osan asiakkaista.
Jeppis-gymin löydät heti torin tuntumasta, Isolta kadulta punatiilisen rakennuksen sisäpihalle, alakerrassa on joku kangaskauppa.
Ai niin.... Tuolla ei sitten välttämättä kukaan osaa ihan kunnolla suomea, mä ainakin muistan sen järkytyksen, kun menin Pietarsaaressa ensimmäistä kertaa aerobiciin ja ohjaaja puhui vain ruotsia...
:eek: :confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom