Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, no en allekirjoita tätä.

Tosin eipä mulla nyt ollut mikään kiire pukille heti synnytyksen jälkeen, ei sektion eikä alatiesynnytyksen. Ehkä mä oonkin jo niin vanha ettei jaksa pukille pääsyä joka hetki ajatella. :d

Totta. Sitäpaitsi kun emäntä synnyttää niin sitähän on todistetusti saanut jo. Piruko sitä nyt monta kertaa vuodessa jaksaa..

Joo, toki tuon sektion pitäisi saada valita, mutta yksityiseltä ja omaan piikkiin.

Joo, samalla voitaisiin kieltää idiootteja lisääntymästä (tai vähintäänkin maksulliseksi) tai ainakin määrärä niiden saapastyhmien lasten koulutus yksityiselle ja omaan piikkiin.

ps. sen sektion saa jo nyt valita, eikä mene omaan piikkiin.

Lesoilta pimppaa...? Aika saavutus jos et itse ola samaa kastia!
Sen mitä olen ymmärtänyt, ovat sitä kaikkein tiukinta porukkaa, uskoltaan ja asenteiltaan. Ainoat oikeassa olevat, omasta mielestään..
Onnea nyt kuitenkin isukille!

Ei ne mun mielestä mitenkään tiukkapiposta sakkia ole, siis lestadiolaiset. Ihan samanlaisia ihmisiä ku kaikki muutki, mutta se niiden asenne on kyllä aika tiukka. Siis naimisiin jne. jos lapsia on tuloillaan, ja varsinki vanhemmilta nuoremmat "vapaamielisemmät" mieluusti pimittävät suhteensa. Taitaa olla ne vanhoilliset, jotka yrittävät kontrolloida nuorempia, ja tottakai ne pistää vähä vastaan.
Vaikee on joo tollasen kanssa jutella uskosta, koska tulee heti sellanen vastahyökkäys, ettei oo tosikaan. Ei siinä osaa mitään järkevääkään enää sanoo, ku se tunnehyöky on niin uskomaton.
Ja se mitä niille on syötetty sit lapsen kasvatuksesta ja muusta sen uskon kautta, ni on aika vaikeeta tälleen uskomattomana alkaa omia näkökantojaan ees järkisyillä perustelemaan. Tippuu aika äkkiä hanskat lattiaan; ei voi olla totta.
Niin, skidin pitäs syntyy joskus helmikuussa, mutta eipä tota mammaa oo kiinnostanu vastailla taikka ottaa yhteyttä. On kait sekin jotain kapinaa, ku se on halunnu lapsia vaikka ihan yksinään kasvatettaviksi. No mä olin vissiin se, joka alotti sen synnytysbuumin. Kuka haluaa olla seuraava siittäjä?

Sit mä vähän suutahdin ja neuvoin tsiikaamaan ton
http://www.youtube.com/watch?v=xopaCQB4XM0

Toikin on ihan perusjärkevä ja tosi mukava nainen, mutten mä ainakaan osaa ymmärtää sen ajatuksia.
Kiitos onnentoivotuksista, mutta nyt on näemmä niin, ettei mun tarvii olla sen lapsen kanssa koskaan missään tekemisissä.

3-vuotiaalle tuli yöllä sikarokotuksen jälkeen 40,1 kuumetta. Nyt näyttää jo paremmalta.

Joo, harmi kun ibuprofeenia ei ole Suomessa nestemäisenä. Supon tunkeminen on taas hieman haastavaa. No, kyllähän toi suostui pureskelemaan pahan buranatabletinkin...

Tosin muutkin kuumelääkkeet heikentävät tuon rokotteen tehoa, jopa enemmän kuin paracetamol.

Parasetamolin on todettu lamaavan immuunivastetta vähiten
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/76183-tavallinen-kuumelaake-huonontaa-h1n1-rokotteen-tehoa

Niinjoo, tossa mun viestissä olleesta videonpätkästä tarkotin ekaa 35 sekkaa.
Sori isien ketjun häirinnästä! Miekin tykkään skideistä. Ne on vaan parhautta, ja antavat toivoa meille vanhemmille. Tulee aina hyvä fiilis, ku joku pikkunen sattuu juttusille.
Eilen jokku pikkujätkät heitteli lumipalloja. Tuli hyvii muistoja mieleen, ja leikin niiden kans vähä aikaa. Varmaan muistavat ton hetken, tai niin ainakin toivon. Ohan ne innoissan kun aikuinen leksaa mukana. Ihmisiä mekin ollaan, eikä mitään sen kummempaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielenkiintonen tilanne meillä. Nuorempi sais piikin perjantaina ainakin ton rokotusohjelman mukaan joka oli Keskisuomalaisessa. Vaan kun se ehkä sairasti tuon possunuhan jo, mutta eipä tuosta ole varmuutta.

Ja kun tuo vanhempi on jo yli 35 kk, nii se ei sitten sitä piikkiä saa, joten vähän taas on skitso olo että mitä hittoa tässä tekis.

jospa itsekin uskaltautuu tänne kirjoittelemaan vaikka valmis "isä" ei vielä ollakkaan :)
huomenna niskapoimukuvaus! jännää hommaa tämä lapsen ja varsinkin esikoisen odottelu.
Toukokuussa laskettu aika, eli onhan tuota odottelua vielä jäljelläkin :l

jospa itsekin uskaltautuu tänne kirjoittelemaan vaikka valmis "isä" ei vielä ollakkaan :)
huomenna niskapoimukuvaus! jännää hommaa tämä lapsen ja varsinkin esikoisen odottelu.
Toukokuussa laskettu aika, eli onhan tuota odottelua vielä jäljelläkin :l
No se aika menee silmissä :) Meillä ainakin kun eukolla ei ollut minkäänlaisia ongelmia odotuksen suhteen. Viimeseen asti käveli ja teki ruokaa ja ajeli autolla ja sitte hupsista keikkaa yöllä tullaan sanomaan että ajanko minä vai ajaako hän ite. Oli muuten siistiä ku oltiin kummamtiki toivotti että päästäs yöllä sinne. Tosin siinä meni nii kaua että ne alotti sen jotta mä kerkesin nukahtaa sinne ja jouduin käymään huoltsikalla vetäseen aamupalan.

Mielenkiintonen tilanne meillä. Nuorempi sais piikin perjantaina ainakin ton rokotusohjelman mukaan joka oli Keskisuomalaisessa. Vaan kun se ehkä sairasti tuon possunuhan jo, mutta eipä tuosta ole varmuutta.

Ja kun tuo vanhempi on jo yli 35 kk, nii se ei sitten sitä piikkiä saa, joten vähän taas on skitso olo että mitä hittoa tässä tekis.
No täällä leveyspiireillä piikkejä ei noin säännöstelty. 3,5-vuotias näyttää taas nyt aamulla paremmalta. Pakko oli syöttää illalla ja yöllä parasetamolia kun kuume nousi niin perkeleesti rokotuksesta. Oli kyllä aika huolestunut olo, itse kun olin koko rokotusta vastaan. Toivotaan että nyt helpottaa.

Joo, toki tuon sektion pitäisi saada valita, mutta yksityiseltä ja omaan piikkiin.

ainakin Naistenklinikalla stadissa sanoivat, että ainoastaan lääketieteellisestä syystä sektio, muuten alateitse. Eli tässä vaihtoehdot julkisella puolella, tosin voi kyllä vaihdella paikkakunnittain ???

ainakin Naistenklinikalla stadissa sanoivat, että ainoastaan lääketieteellisestä syystä sektio, muuten alateitse. Eli tässä vaihtoehdot julkisella puolella, tosin voi kyllä vaihdella paikkakunnittain ???
No tuohan on ollut vain yhden lääkärin tai jopa kätilön tai jopa sairaanhoitajan mielipide. Ei niitä kannata aina uskoa. Meillekin sanottiin että ei ole mahdollista leikata, ensisynnytys perätilasta on ihan normaali ja ainoa tapa synnyttää. No, toki saimme ajan sektioon kun sitä vaadimme.

Suomalaiset ovat vain semmoista kohtaloonsa alistuvaa kansaa, demarit kertovat mitä pitää tehdä ja tähän sitten alistutaan, jossain ehkä mutistaan yksinään kun koki tulevansa kohdelluksi väärin.

Säikäytti viime yönä melkoisesti kun muijalla nousi kolmessa tunnissa kuume yli 38 asteen, onneksi oli "vain" rintatulehdus! Muija siis synnytti 12 päivää sitten ja sai rokotteen viikko ennen synnytystä, siinä tuli noin miljoonaan kertaan mieleen että luojan kiitos rokote on otettu ja lapsella ja äidillä on ainakin vähän suojaa jos tämä on sikainfluenssaa mikä yrittää nostaa päätänsä. Onneksi ei ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom