Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jokohan sitä tänään tapahtus jotain. Vaimo viimeyönä äitipolille supistusten takia, nyt pääsee kotiin vähäksi aikaa, mutta pari senttiä on kohdunkaula auennut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onnea! Meillä toinen pulla otetaan uunista toukokuussa..

En oo isä, mutta kirjoitan silti... Eli hurjasti ONNEA Timba ja perhe! Suloinen tummakutrinen käärö näkyi noissa kuvissa :)

Onnea. Ei toi synnytys pitkä ollut. Ekan kanssa meni lapsivedet osittain ja sen jälkeen oltiin osastolla pari päivää josta sitten synnytyssaliin jossa oltiin n.24 tuntia.

Tulee, ei tule, tulee... Oli pönttö vähän sekaisin tuon reissun jälkeen :D

No meni meilläkin tossa kaks vuorokautta säätäessä. Jo edeltävä yö meni supistellessa, senverran oli kipeitä ettei nukuttua vaimo saanut, eikä siinä sitten itekkään paljon nukkunu. Mutta tuo "virallinen" synnytyksen kesto lienee jossain 30 tunnin paikkeilla.

Ja kiitokset onnitteluista.

Paljon ikäeroa? Mun pojilla 1v.10kk

Toinen hätäsektiolla ja toinen suunnitellulla sektiolla. Olisi raukka jäänyt harteistaan kiinni, isänsä poika:)

Viimeyönä syntyi perheeseemme toinen poika.

Painoa 3760 ja pituutta 49 cm. Synnytys oli todella pitkä, kipeiden supistuksen alusta itse syntymävaiheeseen meni n. 30 tuntia.

Tässä pari linkkiä galleriaan jossa on pari kuvaa:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Timba79&image_id=76460738
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Timba79&image_id=76460413

Ekassa kuvassa pojalla ikää n. 15 tuntia ja tossa tokassa vajaa tunti.
Onneksi olkoon Timba!
Minä muistan meidän synnytyksestä vain tuon kipeiden supistelujen vaiheen joka alkoi ja näytti sietämättömältä. Pääsimme sikäli helpolla että 20min siitä olikin (suunniteltu) leikkaus jo ohitse ja muksu sylissä :haart:

Niin niitä ihmisiä maailmaan putkahtelee. Allekirjoittaneestakin tuli eilen isä terveelle pikkupojalle (3,43kg ja 49,5 cm). Synnytys kesti vain 5,5h. Kovin kummoisia kauhutarinoita ei jäänyt kerrottavaksi ja 20.02 on helppo syntymäpäivä muistaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pieni ikäero on alussa raskasta, mutta toivottavasti se sitten helpottaa kun lapset alkavat leikkiä keskenään.

Siinä vaiheessa kun nuorempi alkaa nousemaan pystyyn niin suosittelen ensiaskeltuolin ostoa. Pääsee vessaan YKSIN :D

nimim. ikäero 1v.8kk

Jeps.

Nyyppä pakkiksella. Vähän kokeneempi isipuolella. Kolme (tai kaksi laskutavasta riippuen) ennestään ja tänään klo 0:01 syntyi poika. 4125 g, 52 cm. Tissi näyttää kiinnostavan ja pitää kovaa meteliä. Ei se omena kovin kauas...

Zone-sarja -42%
Tähän välihuomautuksena että kun nykyään huomattava osa synnytyksistä tehdään sektiolla, syynä vauvan hartioiden leveys, äidin lantion kapeus tms ... niin kuvitelkaapas aikaa kun ei pahemmin ultraääntä ollut eikä sektioita, puhumattakaan puudutuksesta ... ollu naisilla aikamoisia sessioita kun ei sitten ponnistusvaiheessa ole toivoakaan että mahtuu ulos. Se mitä tässä vaiheessa keskiajalla tehtiin, jätettäköön kokonaan väliin.

Tähän välihuomautuksena että kun nykyään huomattava osa synnytyksistä tehdään sektiolla, syynä vauvan hartioiden leveys, äidin lantion kapeus tms ... niin kuvitelkaapas aikaa kun ei pahemmin ultraääntä ollut eikä sektioita, puhumattakaan puudutuksesta ... ollu naisilla aikamoisia sessioita kun ei sitten ponnistusvaiheessa ole toivoakaan että mahtuu ulos. Se mitä tässä vaiheessa keskiajalla tehtiin, jätettäköön kokonaan väliin.

Kerro nyt kun alotit.

Olen välillä (näin lapsettomana) miettinyt, että käykö lasten syntymän jälkeen niin, että äidille ei enää jää omaa aikaa ja isä on pitkän työpäivän jälkeen niin väsynyt, ettei jaksa ottaa hoitovastuuta? Onko tämä realistinen pelko?

Olen välillä (näin lapsettomana) miettinyt, että käykö lasten syntymän jälkeen niin, että äidille ei enää jää omaa aikaa ja isä on pitkän työpäivän jälkeen niin väsynyt, ettei jaksa ottaa hoitovastuuta? Onko tämä realistinen pelko?
Aika harva mies on niin munaton, ettei hoida omaa lastaan.

Timba79 sanoi:
Meillä tuli ikäeroa siis 1 v ja 11 kk.

Jaahas, parin vuoden päästä on teilläkin sitten kunnon tappelut pystyssä:) Pikkuveljistähän sanotaa että ne on aina isoveljiään kovempia luita. Kyllä se kasvattaa luonnetta kun vuodesta toiseen sparraa itseään isomman kanssa. Mulla ja broidilla on ikäeroa 5 vuotta, eli liika että meistä olisi tullut taistelupari. Mutta tommonen 2v. ero johtaa kyllä sähäkkään toimintaan.

Saattaa olla oman kokemuksen mukaan niinkin, ettei sitä "omaa aikaa" alkuvaiheessa jää kummallekaan niin kovin paljoa. Itse kuitenkin työpäivänkin jälkeen piristyn touhutessa tuon pikku-miehen kanssa ja toiveena olisi saada viettää enemmänkin aikaa yhdessä. Eli äiti hoitaa sen ajan yksin kun olen töissä, illat hoidetaan yhdessä ja mun vapaapäivinä annetaan äidille vähän omaakin aikaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom