Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ja terveyskeskusmaksu taitaa olla 11e. Kyllähän siinä herranjumala säästää 9e jos käyttää arvauskeskuksessa. Mummon markoissa 50mk, ajatella.
Ja jos kerryttää maksukattoa niin maksu taitaa nousta tuonne 18 euron tuntumaan, ei ole hajuakaan kun ei ole "hetkeen" tullut käytyä.
Mutta saahan yleisellä käydessä työllistettyä jonkin ei-suomea puhuvan slaavilaisen... :jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvää isän päivää palstan isit :) Mukava oli herätä, kun tyttö toi hoidossa askartelemansa lahjan isillä sänkyyn.

Hyvää isän päivää palstan isit :)

Kiitos samoin :)

Mä sain kolme kappaletta hienoja kortteja ja yllärinä Daniel Negreanun Hold'em pokeri - Voittamisen Taito...tytöt meinas, että isin pitää lukea paljon aiheesta, että tulis rahaa köpiksestä :lol2:

Nopeesti nuo naperot oppii noi "palikkatestit". Poika laittaa hienosti sellaiseen Tupperin palloon palikat ihan itse. Siinä on siis 10 erilaita kuviopalikkaa jotka pitää niistä reijistä tökkiä sisään, eli sellainen ihan perinteinen palikkapeli. Muutama kerta niitä laitettiin yhdessä, sitten se pari päivää ähräs sen pallon ja palikoiden kanssa ite ja nyt se saa ne käytännössä kaikki sinne palloon yksikseen. 5 ja 6 kulmanen tietysti menee sekasin ja sitten palaa käpy kun ei se 5 kulmanen menekkään 6 kulmasen koloon.

Nokkelia nuo pikkuset muutenkin on. Sellainen ihan perus herätyskellonkin oppi pistään päälle ja pois päältä kerta näyttämällä, mutta se olikin kiinnostava juttu kun kello alko piippaan. Jotain asioita taas ei halua oppis sitten millään, eli pelkästään on siitä kiinni, onko mielenkiinto oppia jotain vai ei.

Mites muiden kersoilla luonnistuu palapelien kasaaminen? Meidän 2,5v poju kasaa kaksi (100 palaa ja 80 palaa) palapeliä pari kertaa illassa. Ja pakkauksissa lukee muistaakseni, että olisi 4-6 vuotiaille. Joutuu neuvomaan iskää kun ei se osaa :D

15018%20100.jpg
80.jpg

Mites muiden kersoilla luonnistuu palapelien kasaaminen? Meidän 2,5v poju kasaa kaksi (100 palaa ja 80 palaa) palapeliä pari kertaa illassa. Ja pakkauksissa lukee muistaakseni, että olisi 4-6 vuotiaille. Joutuu neuvomaan iskää kun ei se osaa :D

15018%20100.jpg
80.jpg

Aika hyvä. Meillä toinen tytöistä (3v) tekee kans jotain 4-6 v suunnattuja palapelejä. Toista kimulia ja poikaa ei vois vähempää kiinnostaa. Yhtenä iltana ihmettelin mitä tyttö tuhertaa kynänsä kanssa niin se kirjoitti omaa nimeään ja ihan siististi vielä. Piikasen oli :wtf: olo kun ei olla edes opetettu. Oisko hoitaja ollut asialla.

Joo palapelit on pop meidänkin 3v tytölle. Tekee sujuvasti just noita 5-6 vuotiaille tarkoitettuja ja ei anna minun edes auttaa. Ottaa irti kaikki mun laittamat palaset ja laittaa itse vihaisena. Pitäisi oikeastaan ostaa jokunen tollainen n. 100 palainen, kun nuo nykyiset menevät jo aika sujuvasti. Joskus tyttö hilaa nipun palapelejä nurkkaan ja tekee ne läpi pari kertaa putken. Voi sitä onnistumisen riemua aina kun yksi on kasassa :D

:D

Vaipan vaihto on aavistuksen työlästä nyt kun poika keksi kikkelinsä...se reuhtoo sitä kuin Chuck Norris Total Gymiä, toivottavasti se keksii jotain muuta pian ennenkuin sillä on metrinen esinahka...

Nokkelia nuo pikkuset muutenkin on. Sellainen ihan perus herätyskellonkin oppi pistään päälle ja pois päältä kerta näyttämällä, mutta se olikin kiinnostava juttu kun kello alko piippaan. Jotain asioita taas ei halua oppis sitten millään, eli pelkästään on siitä kiinni, onko mielenkiinto oppia jotain vai ei.

Meidän nokkela poika on pidemmän aikaa leikkinyt mun kelloradiolla ja yhtenä aamuna heräsin siihen kun työkaveri soittaa että oletko tulossa töihin? Poika oli keksinyt hyvän pilan ja laittanut radiosta äänet nolliin :D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meidän nokkela poika on pidemmän aikaa leikkinyt mun kelloradiolla ja yhtenä aamuna heräsin siihen kun työkaveri soittaa että oletko tulossa töihin? Poika oli keksinyt hyvän pilan ja laittanut radiosta äänet nolliin :D

Hoho, mitähän mielenkiintosta sitä löytääkään kun poika tykkää leikkiä mun kännykällä. No eihän se näppäinlukkoa saa auki kuin vahingossa, mutta kerrankos se saa puhelun auki tai tekstarit lähtemään.

Kännykät on ykkösleluja, mutta muistakaa että hätänumeroon 112 voi soittaa vaikka näppäinlukko olisi päällä tai luurissa ei ole sim-korttia.

Kännykät on ykkösleluja, mutta muistakaa että hätänumeroon 112 voi soittaa vaikka näppäinlukko olisi päällä tai luurissa ei ole sim-korttia.

Jep ja joissakni malleissa (ei ollut Nokialainen) se onnistuu ilman SIM-korttia yhden napin painalluksella.

Että meillä leikitään vanhoilla kännyköillä, josta on akku poistettu.

Ollaan väännetty kättä väkivallasta. 9-vuotias potkaisi 6-vuotiasta päähän. Keskimmäiseni oli sitonut kengännauhoja ja ärsyttänyt vanhinta. Ei tullut onneksi jälkeä, mutta... Aikaisemminkin lyönti/potku jutskia on ollut. Ja vastaus on ollut " itekin käyt tappelemassa vapaaottelussa". Pojat yrittää saada hyväksyntääni tappelemalla! Ja X:n uusi on joku EM IV jujutsussa muutaman vuoden takaa. Mennyt näyttää lukkoja vanhimmalle. Tottakai oli sanonut ettei näitä saa käyttää veljiin.

Itse lopetin vaparin loppu syksyksi, ettei siihen voisi vedota. Haluaisin aloittaa taas tammikuussa, mutta jos tilanne jatkuu, ehkä vasta keväällä.

Alkoholia en käytä, kun pojat on minulla (eihän se paljoa vaadi olla juomatta kolmea päivää neljästätoista). Okei, kesällä join mökillä 4 pulloa olutta.

Yritän olla esimerkki. En tunne omaa isääni. Ehkä olen liian ankara itselleni.

Ja yritän olla osallistumatta pakkiksen ketjuihin, joissa tyypillinen vastaus on
-olen 17-vuotias kännissä ja v...aa känniset tenavat
-olen 20-vuotias ja koko ajan v...u netissä ja mielestäni lapset eivät saa koko ajan pelata tai olla netissä

Eli aiheena on esimerkillisyys.
Ja olenhan lähdössä la lähdössä jäähallille pesä ja piirakka messuille.
Minuakin saa heittää kivellä.

Meillä poika 2v on nyt todella kiinnostunut aseista, kun omia putsailen, niin pitää olla aina mukana, kiväärillä pitää aina kiikarista päästä katselemaan...
Tekee itsekin legoista pyssyjä, ja kun sai synttärilahjaksi lelupyssyn, niin ei muut lelut enää vähään aikaan kiinnostaneet...
Kunhan hiukan kasvaa, niin pitää viedä metsälle, ja muutenkin opettaa oikea aseiden käsittely, ettei tapahdu vahinkoja, jos sattuisi joskus aseen käteen saamaan...

Meillä sattui sellainen tapaus että avokilla tulehtui umpisuoli, joka leikattiin tiistaina. Meillä on 2-kuukautinen poika, jota minä olen nyt kotona hoitamassa, koska avokki ei voi poikaa nostella, kanniskella yms., olenko velvollinen palkalliseen sairaslomaan?

Meillä sattui sellainen tapaus että avokilla tulehtui umpisuoli, joka leikattiin tiistaina. Meillä on 2-kuukautinen poika, jota minä olen nyt kotona hoitamassa, koska avokki ei voi poikaa nostella, kanniskella yms., olenko velvollinen palkalliseen sairaslomaan?

Mulla aikanaan samankaltainen "ongelma" johon lääkäri vastasi näin:

"Lääkärillä on mahdollisuus kirjoittaa lapsen hoitolomaa vanhemmalle vain lapsen sairauden vuoksi, jonka lääkäri on itse vastaanotolla todennut.
Kertomassasi sinänsä ymmärrettävässä ja ikävässä tilanteessa ns terveen lapsen hoitojärjestelyistä on vain sovittava työnantajan kanssa: vuosilomapäiviä tai palkatonta lomaa käyttäen ja toivoa työnantajan ymmärtämystä.
Ellei työnantaja järjestelyyn suostu, lapsen hoito on sitten järjestettävä muuten."

Mulla aikanaan samankaltainen "ongelma" johon lääkäri vastasi näin:

"Lääkärillä on mahdollisuus kirjoittaa lapsen hoitolomaa vanhemmalle vain lapsen sairauden vuoksi, jonka lääkäri on itse vastaanotolla todennut.
Kertomassasi sinänsä ymmärrettävässä ja ikävässä tilanteessa ns terveen lapsen hoitojärjestelyistä on vain sovittava työnantajan kanssa: vuosilomapäiviä tai palkatonta lomaa käyttäen ja toivoa työnantajan ymmärtämystä.
Ellei työnantaja järjestelyyn suostu, lapsen hoito on sitten järjestettävä muuten."

Näinhän se menee. Mutta jos työantaja on vittumainen, ole sinäkin ja hae saikkaria muutenvaan, aina sitä jonkun syyn keksii. Ei tietenkään mitään suositeltavaa toimia näin, mutta jos ei työantajan puolelta löydy tällaiseen tilanteeseen mitään ymmärrystä ja vastaan tulemista, niin miksi ihmeessä pitäisi olla jotenkin lojaali itsekään?

Latest posts

Back
Ylös Bottom