Jees, lapsen saaminen on kyllä yksi parhaimpia asioita elämässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on mesessä koulukaverin kaverin pojan kuva :D Kerran oon kyseisen naisen tavannut, naperoa en koskaan mutta se on vaan niin mainio kuva, että tahdon pitää sen siinä avatarina. Tuskinpa se muksu siinä vetää herneitä nokkaansa?Älkää kukaan vetäkö herneitä,mutta oon täs miettinyt sitä mikä "pakko" on laittaa esim. messengerin avatariin tai tän foorumin avatariin oman lapsen kuva? Haluisin vaan tietää enkä vittuilla, koska en osaa päättää onko se lasta kohtaan mielestäni oikein että julkisesti esitellään.
Älkää kukaan vetäkö herneitä,mutta oon täs miettinyt sitä mikä "pakko" on laittaa esim. messengerin avatariin tai tän foorumin avatariin oman lapsen kuva? Haluisin vaan tietää enkä vittuilla, koska en osaa päättää onko se lasta kohtaan mielestäni oikein että julkisesti esitellään.
Älkää kukaan vetäkö herneitä,mutta oon täs miettinyt sitä mikä "pakko" on laittaa esim. messengerin avatariin tai tän foorumin avatariin oman lapsen kuva?
Nimenomaan tärkeysjärjestykseen, itsekkyydestä on pitänyt luopua paljolti. Lasten hyvinvointi ja asiat number one. Toki itsekkyyttä pitää sen verran olla, että on jotain omia juttuja että jaksaa. Sanavaraston myötä on silloin tällöin tullut noloja tilanteita vaikkapa kaupan kassalla - kun muksu sanoo just niinkuin ajattelee.
Parasta vesselin kanssa ovat ehdottomasti kotiinpaluut. Überpaskakin duunipäiväkin unohtuu nanosekunnissa kun poika nauraa silmät kirkkaina faijan nähdessään.
kohta 1.5 v tyttö. Paljon ne ottaa mut paljon enemmän niiltä saa. onko parempaa herästystä olemassa, kuin se että tyttö repii peiton päältä ja hymyilee innoissaan ja huutaa isii.
Onko monella muuten jäänut jompikumpi vanhemmista kotiin lapsen/lasten kanssa? Meillä on vähän kimurantti tilanne kun vaimon työn on osa-aikainen ja osa-aikaisena sen ei edes kannata mennä töihin kun käteen jää vähemmän mitä jäämällä kotiin kun hoitomaksu huomioidaan.
Älkää kukaan vetäkö herneitä,mutta oon täs miettinyt sitä mikä "pakko" on laittaa esim. messengerin avatariin tai tän foorumin avatariin oman lapsen kuva? Haluisin vaan tietää enkä vittuilla, koska en osaa päättää onko se lasta kohtaan mielestäni oikein että julkisesti esitellään.