Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käytiin painimolskilla äsken. Oli kyllä hauskaa, kun poitsukin tykkäsi ja näyttää siltä että tästä saatiin ainakin täksi kaudeksi harrastus meille :) Ja hiki tuli kyllä varsinkin aikuisilla pintaan, kun tenavia nosteltiin ja punottiin miten milloinkin päin.

Täältä varmaan löytyy tietoa. Eli muutossa hävisi pikkupojan "robon" osia aika paljon. Tykkäsi rakennella noita paljon. Ongelma vaan on, etten todella tiedä mitä robotteja noi on ja mistä niitä saisi lisää.

Tän näköisiä, jos joku tunnistaa.

Täältä varmaan löytyy tietoa. Eli muutossa hävisi pikkupojan "robon" osia aika paljon.

Legon sivuilta etsit ensin mistä sarjasta nuo ovat. Sieltä löytyy rakennusohje, mitä osia nuo ovat (osien numerot) ja ne ilmeisesti pystyy tilaamaan erikseen... tosin jo kyse on vain yhdestä robosta, niin uusi Hero Factory -sarja voi olla edullisempi kuin parin pienen osan tilaus.

Legon sivuilta etsit ensin mistä sarjasta nuo ovat. Sieltä löytyy rakennusohje, mitä osia nuo ovat (osien numerot) ja ne ilmeisesti pystyy tilaamaan erikseen... tosin jo kyse on vain yhdestä robosta, niin uusi Hero Factory -sarja voi olla edullisempi kuin parin pienen osan tilaus.

Kiitos. Tarkoitus olikin vain tietää mikä toi sarja on. En siis etsi tiettyä robottia, vaan yleensä noita palikoita. Eipä olisi heti tullut mieleen, että on legoja. Vaikkakin kyllähän noita oli kiva rakentaa, joten näin jälkeenpäin ajatellen, totta kai on legoja.

Meidän jäppiset ei enää oikein viihdy sisällä. Sisällä ei kuulemma ole mitään tekemistä. Tänäänkin piti itkuparkujen kanssa ottaa ne tuolta kaatosateesta sisälle. Siinä ei paljon sadepuvutkaan auta kun pyörällä pitää päästää kaatosateessa. No sainpa sisälle kun lupasin että saavat pitkästä aikaa katella jonkun DVD:n. :D

No onhan tuolla ulkona tilaa telmiä ja kaverit lähellä, että eikai se ihme ole jos viihtyvät.

Meidän 4- ja 2-vuotiaat eivät vieläkään katso telkkaria oikeastaan yhtään. Jotain Titi-nallea ehkä joskus mummolassa.

Mutta tabletilla olevat yksinkertaiset pelit kiinnostavat molempia.

Meidän poika 2,5 v pitää liian kovaa ääntä. Tai sitten vain mun lapsi kitinä, vaatimus, huuto, meteli -kiintiö alkaa olemaan tämän elämän osalta täynnä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Toi on jo kolmas joten sun logiikka ontuu :D Kakofonia vain pahenee...

(no täytyy sen verran myöntää että oksensi äsken joten tämän illan kiukuttelulle oli erityinen syy. Tosin oksennustauti lapsella, jee :jahas:)

Meillä noilla molemmilla on kyllä senverran kovo volyymi aina, että välillä saa karjua tyyliin täysillä että saa oman äänensä ees jotenkin kuuluviin. Sellainen älämölö käy taas kun lukevat vähän toisilleen iltasatuja.

Tuunpas taas huutelemaan tänne. Mietittiin tossa kaverin kanssa, että mihin meidät on "unohdettu" nuorena ja siitä seuraakin kysymys, että ootteko "unohtanu" lapsenne johonkin kuten kauppakeskukseen yms

Muksut mahataudissa, tai oikeammin nuorempi ja odotellaan milloin vanhemmalla alkaa. Ehdin kokonaiset 2,5 h oleen duunissa... Kai sitä sitten itse on seuraavaksi.

Pakko hehkuttaa tännekin. Tyttö on nyt 1v 2kk ja on ollut aika huikeeta huomata ero meidän suhteessa verrattuna aikaisempaan. Tyttö on tainnut jossain vaiheessa oivaltaa, että tämä kalju ja ruma setä taitaa ollakin paikalla ihan jäädäkseen. On se vaan huikea tunne, kun toinen tulee kädet ojossa syliin ja painaa päätä rintaan. Reilu vuosi siinä kesti, mutta alkaa tuntemaan itsensä jo isäksi.

Pakko hehkuttaa tännekin. Tyttö on nyt 1v 2kk ja on ollut aika huikeeta huomata ero meidän suhteessa verrattuna aikaisempaan. Tyttö on tainnut jossain vaiheessa oivaltaa, että tämä kalju ja ruma setä taitaa ollakin paikalla ihan jäädäkseen. On se vaan huikea tunne, kun toinen tulee kädet ojossa syliin ja painaa päätä rintaan. Reilu vuosi siinä kesti, mutta alkaa tuntemaan itsensä jo isäksi.

Tuttu fiilis. Se vauva on kuitenkin niin kiinni äidissä, eikä isällä siinä paljon ole sanomista mihinkään. Jää oikeastaan se vaipanvaihtajan ja kylvettäjän rooli. Vasta tuon ikäisenä ne tosiaan alkaa näyttämään sitä kiintymistä ja silloin sitä vasta alkaa oivaltamaan sitä omaa vastuuta.

Alussa se on vaan sitä että äiti sitä ja äiti tätä ja äidin jaksamisesta tota. Mutta koskaan ei tule muuttumaan siihen miten isä jaksaa. Tässä kohtaa sitä kaipasi muutaman päivän lomaa perhehommista, siis tyyliin jonnekin lappiin jätkien kanssa pitkäksi viikonlopuksi dokaamaan. Vaan eipä tule tapahtumaan meidän taloudessa varmaan ikinä. Illan jos on poissa niin jo on rapulassa järjestetty ohjelmaa. Olen sitä mieltä että akat ajattelee 99% aina itseään ja omaa etuaan ensin.

Tuttu fiilis. Se vauva on kuitenkin niin kiinni äidissä, eikä isällä siinä paljon ole sanomista mihinkään. Jää oikeastaan se vaipanvaihtajan ja kylvettäjän rooli. Vasta tuon ikäisenä ne tosiaan alkaa näyttämään sitä kiintymistä ja silloin sitä vasta alkaa oivaltamaan sitä omaa vastuuta.

Alussa se on vaan sitä että äiti sitä ja äiti tätä ja äidin jaksamisesta tota. Mutta koskaan ei tule muuttumaan siihen miten isä jaksaa. Tässä kohtaa sitä kaipasi muutaman päivän lomaa perhehommista, siis tyyliin jonnekin lappiin jätkien kanssa pitkäksi viikonlopuksi dokaamaan. Vaan eipä tule tapahtumaan meidän taloudessa varmaan ikinä. Illan jos on poissa niin jo on rapulassa järjestetty ohjelmaa. Olen sitä mieltä että akat ajattelee 99% aina itseään ja omaa etuaan ensin.

Juurikin näin. Tosin itse olen kyllä parit lyhyet reissut päässyt tekemään. Enimmäkseen tosin varmaankin sen takia, että emäntä oikein panostaa siihen, ettei hän ole se, joka estää menoja. Ja joka kertahan se ryyppyilta on tullut kyllä maksettua korkojen kera takaisin lapsenhoidollisissa merkeissä. Tuo viimeinen virke on kyllä surullista, mutta totta. Ne riidathan meillä tulee pääasiassa siitä, että minähän en koskaan ole arvostellut mamman kykyjä tai halukkuutta lapsen hoidossa. Toisinpäin taas toisinaan tulee sanomista ja kun siihen sitten luettelee ne mitä on esimerkiksi viimeisen vuorokauden aikana tehnyt, kysytään, että jotain tunnustustako kaipaan..no en kaipaa en, mutta saatana parhaansa tässä tehdään kokoajan.

Juurikin näin. Tosin itse olen kyllä parit lyhyet reissut päässyt tekemään. Enimmäkseen tosin varmaankin sen takia, että emäntä oikein panostaa siihen, ettei hän ole se, joka estää menoja. Ja joka kertahan se ryyppyilta on tullut kyllä maksettua korkojen kera takaisin lapsenhoidollisissa merkeissä. Tuo viimeinen virke on kyllä surullista, mutta totta. Ne riidathan meillä tulee pääasiassa siitä, että minähän en koskaan ole arvostellut mamman kykyjä tai halukkuutta lapsen hoidossa. Toisinpäin taas toisinaan tulee sanomista ja kun siihen sitten luettelee ne mitä on esimerkiksi viimeisen vuorokauden aikana tehnyt, kysytään, että jotain tunnustustako kaipaan..no en kaipaa en, mutta saatana parhaansa tässä tehdään kokoajan.

Meillä se menee niin että aina kun on riitaa niin minä olen se joka ei ikinä tee mitään ja toisinpäin taas sitten suurennellaan jokaisen roskan vienti roskikseenkin.

Ja nyt kun vaimo on paljon viikonloppuja töissä, niin se on sitten yksi hyvä tekosyy siihen että mihinkään ei voisi lähteä. Sitten kun lähtee vaimon kanssa, niin aina ottaa liikaa tai liian vähän tai ei viihdy baarissa tarpeeksi kauan tai jotain. Eipä silti, ei kiinnosta kyllä baariin lähteä mutta kyllä joku muutama päivä poissa arkirutiineista olisi paikoillaan. Vaan näillä mennään niinkaun kuin pää kestää. Aika näyttää miten pitkään kestää.

Ja sitten kun joku tulee ehdottamaan keskustelua ratkaisuksi, niin vedän käkättimeen.

Kaveri kiros kans hetki sitten tuota, kun ei pääse mihinkään lähtemään. Kauheet tappelut aina muijansa kanssa tuosta ja yhtenä päivänä nainen sano, että "lähde sitten, tule takas kun oot saanu pään nollattua".

Kaveri oli 5 päivää pois kotoo, puhelin kiinni :D

Meillä vaimo on ehdotellut välillä että pitäiskö mun käydä vähän mökkeilemässä poikien kanssa. Tosin sitten kun olen käynyt niin kyllähän niitä ekstralastenhoitovuoroja saa tehdä taas puoli vuotta. Meillä mäkätellään kanssa siitä, etten tee tarpeeksi kotitöitä. Kyllähän niitä enemmän tekisi mutta kun pitää taloa vielä viritellä. Kummasti vaimo kuitenkin ehtii enempi sohvalla makoilla.

Tyttö (5v) oppi eilen ajamaan ilman apupyöriä ja voi sitä riemun määrää. Opittuaan ajamaan ajeli illalla tunnin naapurin tyttöjen kanssa ja illalla ei meinannut uni tulla silmään. Kyseli, että voisiko käydä aamulla ajamassa ennen päiväkotiin lähtöä. Kyllä tuli iskällekin hyvä mieli...

Back
Ylös Bottom