Tähän väliin hieman On alkanut tää isyys jännittään ihan simona, nyt kun olis laskettuun aikaan reipas kuukausi jäljellä kun poju putkahtaa maailmaan. No joo ihan ekaks, oon tyyliin hymy korvassa siitä että miesvoima jatkaa tätä sukua ja poika on kaikinpuolin täysin terve ja hyvissä mitoissa. Mitään "mä haluan pois"- fiiliksiä ei ole ollut vaan, isoin peikko on se muuttuva arki ja meidän kahden (avokki & minä) saleilujen yms harrastuksien ja oman ajan sovittaminen. Avokki nyt on tyyliin kiveen hakannut, että kun kondis on sen mukainen alkaa ankara puntin kiskominen. Itsellä myös meneillään painonpudotusprojekti ja aika aktiivinen liikkuminen. Pienet väännötkin saatiin asiasta, kun avokki alkoi tyyliin aikatauluja tekemään milloin hän menee salille ja millon minä voin mennä salille. Alkaa itteenikin stressan tommonen vouhotus :(
Kertokaas nyt urheilevat isit onko teillä ollut samanlaista vääntöä ja jos niin miten asiat saatiin ruotuun ja homma luistaan?
Kertokaas nyt urheilevat isit onko teillä ollut samanlaista vääntöä ja jos niin miten asiat saatiin ruotuun ja homma luistaan?