Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kilometri on kuulemma tavoitteena seuraavaksi :DTuossahan on mennyt tunti ennen kuin sammakon vauhti on pysähtynyt!
Musta tuntuu että Heikki ei ole ymmärtänyt että se space nappi kuuluu jättää pohjaan niin saa esille sen heittovoimakkuuden ;)Tuossahan on mennyt tunti ennen kuin sammakon vauhti on pysähtynyt!
Suositelkaas hyviä itkuhälyttimiä. Mitä olennaisia eroja noissa kalliimmissa ja halvemmissa on?
E: Mielellään sellainen joka kestää myös pakkasta..
Mulla ei oo kokemusta muista kun omasta, joka on Doro- merkkinen. Oli halvimmasta päästä, muistaakseni jotain 40 egee stockan tarjouksesta.
Hyvää tossa laitteessa on oikeestaan vaan se, että se on itkuhälytin. Niin ja se, että se on tarvittaessa kokonaan langaton.
Huonoja pointteja on sitte enemmänkin. Syö pattereita (lapsen osa siis) melko kovalla tahdilla. Toisaalta tähän ei kai ole kovin hyvää ratkasua, kun käytetään ulkona, nyt on kyllä siirrytty ladattaviin akkuihin. Sitten se vanhempien osa huutaa lähes koko ajan, eli on hemmetin herkkä. Ainoana säätönä on äänenvoimakkuuden säätö. Herkkyyttä ei voi säätää, vaan se ottaa pienimmänki huokauksen, mikä puolestaan aiheuttaa sen, että vanhempien päässä akku kuluu jumalattoman nopeasti, jos haluaa käyttää sitä ilman virtalähdettä.
No ei tossa itseasiassa kauheesti huonoa voi olla kun ei siinä oo ominaisuuksiakaan... ;). Ehkä opetuksena on se, että kannattaa jonkun verran kuitenkin panostaa tohon laitteeseenkin, ainakin se herkkyyden säätö on mun mielestä must. Jotkut haluu sitte, että sinne lapselle voi jutellakin, mutta mä en sitä henkkoht ole ikinä tarvinnu, vaikka ei meillä sitä kyllä siinä olekaan.
Nykyjään puhelut on niin halpoja, että meillä satunnaista itkuhälyttimen virkaa on toiminut kännykkä. Eli soitto vaimon puhelimeen ja mun puhelin vauvan viereen. Vaimon puhelimeen kaiutin päälle ja volumet täysille. Toimii ihan hyvin.
Lisäbonuksena näin varmistat, että kukaan ei soita ja häiritse, kun tuuttaa varattua!!!
Vauva altistuu kännykän säteilylle.
Just aattelin 5min sitten että käyn laittamassa saunan päälle (yleinen sauna) ja jätetään (taas) kännykä itkariks sängyn viereen :DNykyjään puhelut on niin halpoja, että meillä satunnaista itkuhälyttimen virkaa on toiminut kännykkä. Eli soitto vaimon puhelimeen ja mun puhelin vauvan viereen. Vaimon puhelimeen kaiutin päälle ja volumet täysille. Toimii ihan hyvin.
Lisäbonuksena näin varmistat, että kukaan ei soita ja häiritse, kun tuuttaa varattua!!!
Cobran PMR puhelimet pitäisi olla melko hyviä kamppeita, siis itkuhälyttimiksikin. Esim. Cobra MT-800 on itsellä käytössä kolmattavuotta. Taisin ostaa jostain tarjouksesta hintaan 29,90. Hinta suhteessa varsinaisiin itkuhälyttimiin on edullinen ja plussaa on, että niillä voi vähän leikkiäkkin..Tosin tuollainen perus itkari on kätevä. Meillä tuo vähän piiputtaa. Eli se aikuisten yksikkö ei suostu toimiin kuin pattereilla. Se latausosa paskana siitä.
Pitäs siis ostaa uus, tolla on paljon käyttöä kesällä, joten ei oikein kätevä tuo kännykkävirittely.
Eli otan minäkin vinkkejä vastaan, että mikä kannattas hankkia. Aina plussaa jos sillä on pojille käyttöä myöhemmin. Eli esim. nuo "radiopuhelinparit" yms.
Cobran PMR puhelimet pitäisi olla melko hyviä kamppeita, siis itkuhälyttimiksikin. Esim. Cobra MT-800 on itsellä käytössä kolmattavuotta. Taisin ostaa jostain tarjouksesta hintaan 29,90. Hinta suhteessa varsinaisiin itkuhälyttimiin on edullinen ja plussaa on, että niillä voi vähän leikkiäkkin..