Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saako noihin muuten enemmänkin noita samalla kanavalle. Ois nimittäin kätevä mökillä jos saisi kaksi lähettävää yksikköä. Meilläkin kun pojat saattaa nukkua eri aitoissa (tilasyistä yhdellä mökillä) niin saisi sitten molempiin omat.

Täytyy joskus mennä kauppaan räpläämään noita Cobran laitteita.
Pitäisi sen onnistua, kun vaan laittaa toisiaan samat kanavat ja samat salausasetukset. Tosin luulen, että noita myydään vaan pareittain. Tai en tiedä alan erikoisliikkeistä. Mutta eipä tuolle pahasti hintaa sittenkään kerry.

Pistetäämpäs tännekin infoa pitkästä aikaa.

Eli meidän helmikussa 2 vuotta täyttävällä pojalla on törkeä uhmaikä nyt. Parasta on kun kaveri on oppinut puhumaan niin että sen kanssa pystyy täysin kommunikoimaan. Sitten se on oppinut komentaan ja rähisemään. Vielä kun sen ääni on sellanen "käheä" kun sillä on isot nielu ja kitarisat, niin on välillä vähän pokassa pitämistä.

Töissä kävin tossa vuoden vaihteen tienoilla poikien kanssa kääntymässä ja jotain nuorempaa komensin niin läppäs ja totesi että "tyhmä iskä". Oli sitten työkavereilla vähän hauskaa. On tosta läpsimisestä ja tyhmäksi haukkumisesta päässyt nyt harjottelemaan arestissa istumista. Se on hyvä kun se ensin läpsäsee ja sit heti perään pyytää anteeks.

Mukavia tappeluita saa isoveljen kanssa jo aikaseksi. Järkyttävä huuto ja meteli kun jätkät vähän ottaa matsia.

Pistetäämpäs tännekin infoa pitkästä aikaa.

Eli meidän helmikussa 2 vuotta täyttävällä pojalla on törkeä uhmaikä nyt.

Aarrgh... tuota odotellessa. Meidän 1,5 v poika on aloittamassa samaa. Tekee kiellettyä, katsoo silmiin odottaen käskyä mutta jatkaa silti. Kun sitten kielloista huolimatta "paha isi" tulee väliin, tulee kuittia takaisin.

Meillä oli huonoja kokemuksia eräästä itkuhälyttmestä. En muista merkkiä mutta sellanen valko/vaaleenkeltainen jossa oli kaks kanavaa. Kuitenkin, kävi ilmi että se hälytin otti häikkää naapurin hullujenparantolasta. Ekaa kertaa kun testattiin ja vaimo yksin kotona hälytin huutaa että !! EEEEYAAAAHHH.... LÄÄH....!! siihen jatkoksi kuulu jonku vihasen tantan ääni !PEKKA LOPETTAA NYT TAI EI SAA KAHVIA! ja siihen vastaus EEEEYYYAAAHHH... Vittu meinas vaimo pudota sohvalta ja säikähti ihan pirusti. Lisäksi se paska ei kestänyt pakkasta saati ulkokäyttöä yhtään vaikka makso 69€.

Aarrgh... tuota odotellessa. Meidän 1,5 v poika on aloittamassa samaa. Tekee kiellettyä, katsoo silmiin odottaen käskyä mutta jatkaa silti. Kun sitten kielloista huolimatta "paha isi" tulee väliin, tulee kuittia takaisin.

Niin ja tohon vielä se että meidän poika on kans niin uhmassa kun olla voi. Ikää sankarilla o 1v8kk ja heti ku on tekemässä jotain ilkeetä ja mä kiellän. Mitään ei tapahdu ja sitten yksikin askel kohti poikaa niin sehän tekee heti sen mitä ei sais. Esim. koskee takan luukkuun tai laittaa uunin päälle jne.

Mikä helvetti on kun tuo 1-vuotias poika kiipeää joka paikkaan? Osaa järjestellä leluja, tuoleja ja mitä tahansa siten että pääsee kiipeämään pöydille, ikkunalaudalle, lipaston päälle, tv-tasolle ja sohvan selkänojalle.
Sama muksu syö KAIKEN minkä löytää. Mitä tahansa löytyy, se menee suuhun. Meinaa tukehtua 42 kertaa päivässä.

Ei toi tyttö ollut tuollainen.

se on poika. ite oon havainnu saman meillä, kun kolmesta yksi on poika. aivan erilainen joka suhteessa ollut, kun siskonsa.

se on poika. ite oon havainnu saman meillä, kun kolmesta yksi on poika. aivan erilainen joka suhteessa ollut, kun siskonsa.

Voi hitto... entäs kun tuo poika on isosiskonsa ikäinen? Pelottaa jo nyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään oli eka vauvauinti ja reippaasti lillutteli ja sukelsi sen kerran. Kaikennäköistä harrastusta on jo neidillä, vauvajumppaa, vauvauintia ja muskaria. Syö kuin syöttöminipossu ja kasvaa sen mukaisesti. Ikää tulee ensi to 4kk täyteen. Nopsaan menny aika ja koko ajan vaan on hauskempaa. Muskari touhun lupasin hoitaa aina kun sinne pääsen ja kyllähän se eka kerta jänskätti mennä yksin sinne naikkosten sekaan, mutta onneksi oli sentäs pari pariskuntaa myös siellä. Huumorillahan kaikki pitää yrittää ottaa, vaikka välillä väsyttäiskin.

Toi vauvauinti on kyllä hemmetin hyvä harrastus, meidän pojan 8kk kanssa on käyty siellä 4kk ikäisestä asti, ja on joka kerta aivan innoissaan. Tosin niin on iskäkin :) (ja äiskäkin tietty).

Olemme käyneet 3-vuotiaan tytön kanssa muutamia kertoja uimassa. Perjantaisin on nyt uintipäivä aina töiden jälkeen. Tykkää kyllä tosi paljon.
Aivan uskomattoman hienolta tuntui kun hän on aika arka kokeilemaan uusia asioita ja uskaltautui ensin kellumaan kellukeiden kanssa ja oppi sitten "uimaan", kellukkeiden kanssa siis. Ui monta kertaa altaan päästä päähän. Mielettömän hieno tunne oli kyllä ja molemmilla oli tosi hauska päivä.

Aika harvoin voi olla vielä näin pienistä lapsista ylpeä mutta tuossa tilanteessa kyllä olin. Eihän tuo varmasti isolta asialta muista tunnu mutta itsestä tuntuu. :haart:

Minä suosittelen lämpimästi uimaopetuspuvun hankintaa lapselle; ei ole mikään osa tiellä, kuten esim.kellukkeilla opetellessa ja sillä saa uima-asentoa muutettua oikeaoppiseksi tarpeen mukaan. Meillä kaksi jantteria noilla oppineet uimaan todella nopeasti. Hinta 25-39€ välillä, ainakin Intersport ja Stockman myy.

Kiitti Kuki vinkistä, pitäs varmaan tollasta käydä kattomassa. Meillä tuo vanhempi kävi vauvauinnissa, mutta se sitten jäi kuin ei tuon nuoremman iho oikein kestä uimista. Tai ei kestänyt vauvana, ehkä se nyt jo kestäisi. Voisi yrittää käydä vaikka kerran parissa viikossa uimassa. Tuollanen uimaan opettelupuku vois olla kova sana kyllä.

Tuo meidän kohta nelivuotias alotti 3 viikkoa sitten ne nassikkapainitreenit. Vähän kohellusta se sillä on, eikä oikein osaa aina mennä kunnolla mukaan. Mutta eiköhän se tosta, ainakin se on toistaseksi ollut lähdössä uudelleen. ;)

Mikä helvetti on kun tuo 1-vuotias poika kiipeää joka paikkaan? Osaa järjestellä leluja, tuoleja ja mitä tahansa siten että pääsee kiipeämään pöydille, ikkunalaudalle, lipaston päälle, tv-tasolle ja sohvan selkänojalle.
Sama muksu syö KAIKEN minkä löytää. Mitä tahansa löytyy, se menee suuhun. Meinaa tukehtua 42 kertaa päivässä.

Ei toi tyttö ollut tuollainen.

Osaa ne tytötkin. Meidän neidillä oli myös semmoinen kiipeämiskausi, mitä korkeammalle, sitä paremmin. Ja aina löytyi joku reitti, esimerkiksi nojatuolin kautta lipaston päälle. Tyttö on nyt 2 v. ja osaa kiivetä parvisängyllekin ja varmaan kiipeäisi katollekin jos yltäisi tikkaisiin.

Onkos muut pakkiksen iskät jääneet muksujensa kanssa hoitovapaalle, ja kuinka pitkäksi aikaa? Itse olen nyt jäämässä reilun kuukauden päästä, ja meillä puolitetaan hoitovapaa tasan kahtia, eli kun muksu menee reilu 2 vuotiaana päiväkotiin niin ollaan molemmat vuorotellen hoitovapaalla n. 8kk. Toi on vaan aika monessa perheessä vieläkin perinteisesti niin että äiti jää sen minkä jää. :rolleyes:

Onkos muut pakkiksen iskät jääneet muksujensa kanssa hoitovapaalle, ja kuinka pitkäksi aikaa? Itse olen nyt jäämässä reilun kuukauden päästä, ja meillä puolitetaan hoitovapaa tasan kahtia, eli kun muksu menee reilu 2 vuotiaana päiväkotiin niin ollaan molemmat vuorotellen hoitovapaalla n. 8kk. Toi on vaan aika monessa perheessä vieläkin perinteisesti niin että äiti jää sen minkä jää. :rolleyes:
Voisin jäädäkin kotiin, jos vaimo voisi tuoda saman palkan kotiin. Valitettavasti näin ei ole, joten pakko itse olla töissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom