pieni kuntoilu ongelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
elikkäs, nyt jos teen jotain, ni tulee hiki melkeen heti, varmaan asiaan kuuluvaa kun on näin kuumakin...
mutta jos on vähän viileempi ja "kuntoilen" hetken aikaa ni siinäkin tulee aika nopeesti hiki, josta sitten päättelin että mulla ois huonohko kunto ? alkukesästä luistelin sitä 30 km lenkkiä joku 2 kertaa viikos,paino pysy 70 kilossa ja nyt on ollu pieni tauko ja paino noussu 75 kiloon, samaa ruokaa syöny kun ennenkin ja treeni menny 3 kertaa viikossa...että pääsisköhän tosta hikoilusta eroon jos yrittäis nostaa kuntoa jotenkin ?

Miksi hitossa siitä hikoilemisesta pitäs päästä eroon. Se kuuluu asiaan; elimistö toimii. Mitä parempi kunto sitä nopeammin hiki tulee päälle, koska elimistön aineenvaihdunta on tehokasta.

Se että hiki tulee pintaan vaikkei tekisikään mitään, on yksilöllistä, eikö sillä ole välttämättä mitään tekemistä kunnon kanssa.

meinasin vaan että kun joudun polkee pyöräl kouluun, ja tyttöystille ja joka paikkaan ni ei ois kiva olla hikinen ihan joka paikassa..enkä mee aina ees kovaa :D

Tuskinpa kunnon kanssa mitään tekemistä. Ja tosiaan yksilöllistä, mä tuppaan hikoilemaan välillä vaikka istuisin tv:n ääressä, kainalot ihan litimärkinä ja paita. Toisaalta ei talvella treenissä niin hirveästi hikoile, nyt kesällä kyllä ihan tippuu norona leuasta tuo hiki.

Raskasta hikoilua, raskaat aseet. Absolut Torr ja Triple Dry, auttaa!

Kyllähän meitä hikoilijoita on. Itselläkin tippasee päntiönään varsinkin näillä keleillä. Talvella toisaalta saa T-paidassa keekoilla eikä palele. Kyse on kai siitä, että elimistö tuottaa reippaasti lämpöä. Muutenkin käyn ylikierroksilla, pulssi keskivertoa korkeampi jne, mutta kunto on ihan hyvä.

Originally posted by viltteri
Kyllähän meitä hikoilijoita on. Itselläkin tippasee päntiönään varsinkin näillä keleillä. Talvella toisaalta saa T-paidassa keekoilla eikä palele. Kyse on kai siitä, että elimistö tuottaa reippaasti lämpöä. Muutenkin käyn ylikierroksilla, pulssi keskivertoa korkeampi jne, mutta kunto on ihan hyvä.

mulla on ihan samat "oireet". hyvänä puolena on nopea aineenvaihdunta eli saa syödä paljon lihoamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom