pieniä perusongelmia

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ok, eli eka täs vaikka siitä että kertokaahan mulle miten saadaan aikaseksi toimiva dietti ? paino nyt 80 kg, pituus 171,5 cm. ja pitäs saada rasvoja vähän vähemmälle ni sais sikspäkin :D no jooh, mut siis jotai ruokailu aikoja ja jotai mitä pitäs ja mitä ei pitäs syödä ja sillai..

sitte vaik treeniohjelma tähän

ma : jalat
kyykky 3 - 4 x 10
hack 3 x 10
suorinjaloinmaastaveto 3 - 4 x 10 (pyrin tekemään samoilla painoilla kyykyn kanssa)
pohkeet seisten 2 - 3 x 10 (on aika tiukassa kunnossa kun oon pyöräilly koko ikäni, 17 v.)
joskus jos jaksaa niin maastavetoakin

ti : lepo

ke : rinta, olkapäät, ojentajat
vinopenkki tangolla / käsipainoilla, joskus molemmilla 2 - 4 x 10
vipunostot rinnalle eli maaten selällään, 3 x 10
kapea penkki 3 x 8 - 12
dippi parin penkin välissä 2 x 10
vipunostot sivuille 3 x 10
vipunostot eteen 3 x 10
ehkä vielä pystypunnerrus joskus kun jaksaa ja on aikaa

to : lepo

pe : selkä, hauis
kulmasoutu käsipainoilla 3 x 10
ehkä tangollakin 2 - 3 x 8 - 12
leukoja tulee vedeltyä jokapäivä niin paljon kun menee
maastavetoa jos ei tehty jalkapäivänä
hauiskääntö tangolla tai käsipainoilla 2 - 3 x 8 - 12
hammer kääntö 2 - 3 x 8 - 12

kyynärvarsia ja vatsoja tehään sillon kun jaksaa :D
lähinnä haluisin että musta tulee iso :worship:

mitähän mulla ois vielä ongelmana..
olkapäät joo, kumpi on parempi liike olkapäille, pystypunnerrus vaiko vipunostot ? siis lihasmassan kasvatusliikkeenä ?

no eipä mulla oikeen muuta, toivottavasti kasvan ja hyvää syksyn jatkoa teillekin:piis:

Kyllä pystypunnerrus on luultavasti parempi massaliikkeenä, mutta se ottaa pääosin etuolkapäähän ja vipunostot sivuolkapäihin. Tähän samaan vosin kysyä, että kuinka leveellä otteella porukka tekee pystypunnerrusta (siis tangolla, esim. smith) verrattuna vaikka esim penkkiotteeseen.

Itse teen smithissä pystypunnerruksen siten, että kun tanko on leuan kohdalla niin kyynärvarret ovat suoraan ylöspäin.

Tuo on tuntunut parhaimmalta oteleveydeltä, kapeampi tuntuu ottavan ojentajiin enemmän ja leveämpi tuntuu ottavan kaikkialle muualle kuin olkapäähän.

Pystypunnerrus kyllä hakkaa massaliikkeenä viparit (muotoliike).. Pystysoutukin on ihan Ok..

Dietistä löytyy juttua searchilla.. mutta ehdottaisin, että hommaat massaa vielä jonkun aikaa ja sit diettaat ens kesäks biitsikuntoon.. Mut ite sain rasvoja tippuun aika hyvin, ku kevensin vähän ruokavalioo, eli rasvasimmat ruuat pois ja hyviä rasvoja ja proteiinia enemmän ja sit pitkäkestosia hiilareita.. En siis vetäny mitää kunnon diettiä, pientä kiristelyä vain.

Leukojakaan ei välttämättä kannata tehä joka päivä.. Vatsoja kannattaa tehä tosiaan säännöllisesti (jeesaa sitten maastavedossa kun on keskivartalo kondiksessa). Eipä täs muuta, muuten näyttää hyvältä toi sun ohjelmas
:david:

miksi aina kymmenen sarjoja?

10 sarjat on tuntunu sopivilta, jos menee enemmän niin sitten lisätään painoja..voihan noitakin vaihdella..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom