Pienet iloiset asiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jazka81
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tässä ketjussa saa leijua, keulia ja muuten vain riemuita hiljattaisista sattumuksista ja saavutuksista. Mä ilahduin tänään treenin jälkeen pukuhuoneessa, kun näin peilistä sixpackin ylimmät palat. Dieetti tuottaa tulosta, vaikka on kestänyt vasta 1,5 viikkoa - samoin toki salitreeni, joka on jatkunut jo vuosia.

Pieni askel ihmiskunnalle mutta iso juttu mulle, joka olen nähnyt sixpackkini viimeksi kuusivuotiaana (ihan tosi, mulla on valokuva, jossa istun laihana poikana rannalla ja mahassa näkyy pikkiriikkiset lihakset). Jos kaikki menee putkeen, olen ensi kesänä rantakunnossa ekaa kertaa yli 20 vuoteen.

Mitä hyvää Sun päivään kuuluu?

Okei, julkiset pahoitteluni ennen kuin tää ketju menee lukkoon. Toi samanlainen ketju meni jotenkin ohi.

Eikö tällainen iloisten pikkujuttujen oma ketju treeniosiolla voisi olla ihan paikallaankin? Ei tuonne yleisen puolen "iloisiin asioihin" yleensä kehtaa jokaisen treenin pieniä kohokohtia kirjoittaa, vaikka joskus tekisikin mieli. Eli mitäs jos tämä ketju sittenkin jätettäisiin pystyyn ja tänne voisi heittää sellaisia pikkuasioita, jotka tekivät päivän treenistä vaivannäön arvoisen :). OT-puolen iloiset asiat voisivat sitten pysyä tuossa omassa ketjussaan.

Ai se on yleisellä puolella se toinen ketju. No ilmankos en huomannut, mä luen lähinnä näitä kolmea ylintä ketjua.

Huomenna pääsee salille eikä ole edes kyykkyä tiedossa! :)

Taisin oppia miten penkki ottaa kunnolla rintaan, pitkän aikaa hinkkailu ja nyt eilen kun kävin huitasemassa ollu tissit niin jumissa tänään. Ei oo ennen moista tapahtunu :dance:

Äsken puntarilla käydessäni paino näyttäisi olevan suurimmillaan 7 vuoteen. Vaikka nyt onkin vatsa täynnä, niin lähellekään näitä lukemia en olisi kuukausi sitten päässyt. Jonkinlaista positiivista kehitystä painossa on siis tapahtunut (turhankin nopeaa ehkäpä, seurataan tilannetta). Lisäksi kyykyssä tein tänään kovimman sarjan koskaan. Sarjapainot nousi toissapäivän treeneissä vaivaiset 8 kiloa, plus tein pari ylimääräistä sarjaa päälle vähän kevyemmällä. :eek:

Tosin nuo painot ovat itsellä niin säälittäviä ettei tuo mikään meriitti ole. Tämä on kuitenkin ihan mukavaa olla aloittelija kun tuntuu että varsinaisia treenipainoja ei tahdo vieläkään löytyä (kohta kuukausi hierottu) kun voimataso menee treeni treeniltä karkuun niin hurjaa vauhtia ettei perässä pysy. :thumbs:

Erittäin hyvä fiilis treeneistä. Vaikka ohjelma on omaa tekoa eikä varmastikaan paras mahdollinen, kehitys on silti huimaa. Ja sekös harmittaa.

Noh...En ole koskaan näin kovassa kunnossa ollut..painonnousu jatkuu tasaisesti 2-7kg/kuukausi :) Mahtavaa :rolleyes: Ens kesänä onkin sitten sellanen sälli että aijai :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Itsellä dietti edistynyt suunnitelmien mukaan! :rock:
Tänään suihkun jälkeen huomasin että näen taas vehkeeni ilman peiliä. :kippis1:

Sarjapainot nousee nätisti ja selkäkin kestää kyykyttelyä kerta kerralta paremmin. Ei voisi hienommin sujua. Jee! :)

Tajusin tänään ojentajan olevan reilusti jäljessä. Miksi iloita? Kunhan aloitan huomenna KOVAN treenin niin hanska on kohta taas muutaman sentin isompi!

Itsellä dietti edistynyt suunnitelmien mukaan! :rock:
Tänään suihkun jälkeen huomasin että näen taas vehkeeni ilman peiliä. :kippis1:
:david: oon ihmetelly ihmisiä jotka ei nää piliänsä ilman peiliä, ja lopputulos. Iso vatsa ja pieni pili. Molemmat pitää olla, toinen ei riitä.

:david: oon ihmetelly ihmisiä jotka ei nää piliänsä ilman peiliä, ja lopputulos. Iso vatsa ja pieni pili. Molemmat pitää olla, toinen ei riitä.

*tut. Jos on vähän liikaa mahaa niin ei isokaan pili näy sen alta, paitsi erektiossa. Lepotilassa kyrsän koolla ei ole sen näkyvyyden kannalta merkitystä, koska alaspäinhän se osoittaa joka tapauksessa, ainakin mulla, en tiiä mihin suuntaan se SULLA on kasvanut.

Mutta jos ei oikeasti pysty näkemään kaluaan ilman peiliä, on kyllä parasta alkaa laihduttaa. Siis meinaan jos ei sitä näe edes kumartumalla eikä vatsaa sisään vetämällä. Tai sitten on totisesti liian pieni.

Kyllä se edellisellä ihmisellä vissiin ainakin pieni pili on. Kerta tredihän on PIENET iloiset asiat. Niin ja tää on sitten läppä eikä vittuilua :D

Treenit on sujunut varsin hyvin viime aikoina, massaa on tullut ja sarjapainot kehittyy kehittymistään. Kohta olisi tarkoitus pitää pientä dieettiä, joten josko seuraava iloitsemisen aihe syntyisi, kun rupeaa rasva% tippumaan. :P

Hmm.. Salille tuli 2 poikaa, toinen vain katsoi kun kaverinsa teki. Tämä joka vain katsoi oli minua isompi kuitenkin.

Salilla sitten eräs päätti yrittää 100kg penkkiä ykköstä ja pyysi minua varmistamaan. Ihmetyttää vain että miksi ei pyytänyt tätä joka istu paikallaan ja aikaa oli ja joka oli isompi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom