Pienet iloiset asiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jazka81
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
koska huomenna pääsee taas salille :P

Tajuan toimineeni tietämättäni oikein, kun olen vuosia treenannut enkä pahemmin laskenut kaloreitani. Monet kerrat on tullut käytyä treenin jälkeen pizzalla ja selittänyt sen itselleen sillä, että "no kun siinä on sitä proteiinia". On tullut väsättyä jotain puolen kilon rahkaherkkuja ja ihan järkyttäviä soija-annoksia. Nyt kun on vähän paremmin perillä asioista, tajuaa, että siellä ihran alla on hauberi koko ajan kasvanut.

Ja nyt jo, parin viikon dieetin jälkeen, ne lihakset alkavat erottua. Motivoi.

Juuri nyt pelkään tulevani kipeäksi, olo on vähän sellainen, mutta siinäkin voi nähdä jotain positiivista. Kipeänä ei tule syötyä yhtään liikaa, ja se sopii dieettiini.

Aloitin jonkin aikaa sitten 2x6-ohjelman kapealle penkille. Viime viikon treenissä N kilolla tuli 2x6 niukin naukin, toisen sarjan viimeiset toistot olivat tosiaan.. no.. punnertamista. Tuohon asti olin joka viikko voinut lisätä painoa, mutta nyt olin varma että seuraavalla viikolla tyssää. Ja vielä mitä. Tämän viikon treenissä (tänään) N+2,5 kilolla kaksi kutosta nousi kuin hissillä. Tuntui kuin olisivat olleet helpoimmat sarjat koko ohjelman aikana.

olin tänään tosi ylpee kummisetä ku huomasin puolitoista vuotisen siskon-poikani istuvan aamupala pöydässä raejuusto purkki edessään ja siitähän tuo veteli raejuustoa suoraan lusikalla purkista tyytyväisenä..

Kävin tänään salilla ekaa kertaa kahteen viikkoon. Flunssa aiheutti tauon. Vedin seitsemän leukaa, joka on ennätykseni. Edellinen ennätys oli neljä tai viisi.

Muutenkin yleisfiilis on ollut helvetin hyvä ja pirteä koko tämän viikon, vaikka olen joutunut olemaan kotona enkä ole tavannut juuri ketään enkä käynyt paljon missään. Käsittämätöntä. Iloista on sekin, että opinnäytteeni on jo melkein valmis ja sitten ei tarvitse enää ikinä opiskella. Iloista on sekin, että on kevät.

Katabolia on puraissut selvästi ja kroppa rasvoittunut. Alitajuisesti tuntuu siltä, että ikä alkaa jo painaa (kehityksen kannalta) ja blaa, blaa...

Tämän kai pitäisi tuntua pahalta, mutta ei vain jostain syystä tunnu. Mieliala on luvattoman korkealla... Tuntuu että on mahtavaa olla elossa. Hätäisempi voisi vetää johtopäätöksen, että onnellisuus ei ehkä olekaan ulkonäöstä kiinni ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Olen ollut kuukauden dieetillä, ja paino on pudonnut nopeammin kuin on ollut tavoite ja nopeammin kuin kalorilaskelmieni perusteella pitäisi. Tosin laskenkin aina kulutuksen alakanttiin ja syödyt kalorit yläkanttiin. Samalla kuitenkin eräät farkut ovat alkaneet kiristää reiden ja pohkeen kohdalta, ja hauis näyttää paisuneen pari milliä.

Vyötärö on tuossa kuukaudessa kutistunut reilut neljä senttiä, ja tänään kun kävin rasvaprosentin mittauksessa, prosentti oli atleettimittauksella 12,4 ja normiheebon mittaustavalla 18,4. Kaksi ja puoli viikkoa sitten vastaavat lukemat olivat 15 ja 20. No joo, sen olen kyllä jo oppinut, että tuo rasvamittari näyttää ihan mitä sattuu. Mutta peili ja mittanauha eivät valehtele, ainakaan niin paljon.

Tän viikon jälkeen kiire helpottaa ja pääsee treenaamaan enempi! :dance: Lisäksi oli kivaa salilla huomata, että ei ole jaksamiset ihan kamalasti kärsineet vaikka on kiireiden takia joutunut enemmän aerobista junnaamaan. Ja ostin älyttömän määrän protskua tukkuhintaan - sekin vielä :D

Latasin tänään peilin edessä selkäposen. Enpä ollut ennen tajunnut että mullahan alkaa selkäkin jo näyttää joltakin, tai siis jo aika hyvältä. Mutta tässä ketjussahan sai "leijua". :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom