Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikille teräaseita yms välineitä harkitseville pieni muistutus:
-laki kieltää teräaseiden kantamisen julkisella paikalla ilman hyväksyttävää syytä, itsepuolustus ei ole hyväksyttävä syy
Ja ihmettelen myös miksi oikeuteen mentäessä turvatarkastajat eivät tuota pois ottaneet. Minä en keksi yhtään hyvää syytä pitää sitä hallussa oikeussalissa tai -talossa.
Edit. Ei mulla siis ole mitään muuta syytä kanniskella Leathermania aina mukana kuin se, että se on unohtunut repun pohjalle ja tarvitsen sitä noin noin kerran kuussa johonkin pikku näpertelyyn. Voisi sitä kotonakin säilyttää. Enpä ole juuri tullu ajatelleeksi koko asiaa.
Itse olen ollut aivan siinä käsityksessä, että naisten kimppuun harvemmin käytäisiin, oli kyseessä sitten millainen alue tahansa. Suurimpana vaarana naiselle pitäisin raiskaajia (tai ryöstöjä, jolloin paras itsepuolustus on varmaan lompakon antaminen), joita vastaan väittäisin esim. BJJ:n olevan jopa älyttömän tehokas laji. Maahan/lähikontaktiin hyökkääjä joka tapauksessa haluaa.
edit: Vaikka osa täällä ei varmaan ajatusta kannatakkaan, niin osta tytölle hyvä veitsi. Alkavat voima- ja kokoerot tasoittua viimeistään siinä vaiheessa kun hyökkääjällä on Gerber kulkiluiden välissä.