Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Potku munille ja pippurisumutetta silmiin.
Mistä saat harjoituskavereitaPotku munille ja pippurisumutetta silmiin.
Hehheh, hyvä että olit laittanut ikäsi näkyviin tuohon, niin osaa suhteuttaa nuo kommenttisi sitä vasten... :thumbs:
Potku munille ja pippurisumutetta silmiin.
Hyvä pointti tässä videossa.
http://video.google.com/videoplay?docid=7107762519414136368&q=martial+arts+training
Dog brothersin sanoin: "Higher consciousness through harder contact."
Tosin sama ongelma on muissakin ip-systeemeissä.
Ei tuo videokaan mitään jumalallista ilmoitusta ollut. Noi UFC-jutut nyt ovat oma maailmansa, nuo painijat olivat vaan nyt ylipäätään parempia kamppailijoita kun se krav maga-mies ja ylipainoinen ranger.
En viitannut niillä asiantuntijalausuntoviittauksilla (bjj & judon osalta) sinuun mutta jospa tarkistat vielä mikä oli koko keskustelun otsikko, niin se juji-kommenttisi menee kyllä samaan kategoriaan.Kiva että sua huvittaa mun ikä. Mutta et edelleen vastannu mun kysymykseen. Olenko mä jossaan vaiheessa väittänyt että BJJ tai Judo olis loistava vaihtoehto kadulle?
Lueppa mun jutut ensin ja kommentoi sitten.
Ja höpö höpö.
En viitannut niillä asiantuntijalausuntoviittauksilla (bjj & judon osalta) sinuun mutta jospa tarkistat vielä mikä oli koko keskustelun otsikko, niin se juji-kommenttisi menee kyllä samaan kategoriaan.
Ja toi clippi nyt oli aika ylimielinen. Dissataan Krav Magaa ja nostetaan vapari pilviin. Kaikkihan riippuu olosuhteista, kyllä joku Judokakin tietysti voittaa kickboxarin Judo matsissa (ehkä nyt ei ihan sama asia, mutta tajuutte mitä ajan takaa).
Tuo ei mun mielestä ollu se pointti vaan ne väärät treenimetodit.
Nyt en tajua mitä tuossa toisessa ajat takaa. Eli krav maga -tyypillä on paremmat mahkut kun se ottaa suckerpunchin jossain baarinnurkassa vastaan vapaaottelijalta?
Vaikka onhan se ihan eri asetelma ruveta mylläämään baarissa ku kehässä (piti nyt mainit toi koska ajattelin sitä aina ku ne näytti jotaan matsi clippejä).
Tarkoitatko, että krav maga toimisi paremmin baarissa kuin vapari? Itse uskon, että krav maga toimii juuri paremmin "kehässä" (lue: harjoituksissa)kuin tositilanteessa.