Originally posted by Kipi I
Kaikki pettäjät sais viedä saunan taakse :jahas:
Odottaako se vieras nainen/mies siellä, vai miksi pitäisi saunan taakse mennä;-)
Ei vaan. Mulla ei ole tähän threadiin kirjoitettuihin mielipiteisiin sinänsä mitään uutta. Haluan vaan sanoa sen, että älkää pettäkö. Mulla on juuri nyt päällä aivan karmea aviokriisi ja ei sitä voi edes selittää. Se jolla on ollut vastaavaa, tietää....
Tässä tapauksessa minä olen se pettäjä ja tuntuu, että olen pilannut sekä oman, että vaimoni ja mikä karmeinta, lapseni elämän. En varmasti lopullisesti, mutta ainakin tällä hetkellä.
Jos joskus tuntuu, että uusi ja parempi on löytynyt, miettikää miljoona kertaa, ennen kuin aloitatte suhteen. Mä aloitin sen ja sitä jatkui aika kauan. N. viikko sitten kännissä (tietysti) sanoin, etten enää jaksa elää valheessa ja kaksoiselämässä ja tunnustin kaiken.
Nyt en tee muuta kuin kadun. Nyt vasta tajuan miten tärkeä oma vakiintunut perhe ja rakas vaimo on. Varsinkin, kun meillä ei ollut/ole mitään varsinaista vikaa suhteessa. Kaikki on toiminut hienosti ja toimii. Ja vasta nyt taas monen vuoden jälkeen tajuan, että minähän saatana rakastan vaimoani. Pelkkää kyllästymistä. Siis se, että pitää alkaa suhteeseen toisen kanssa. Mutta vieraissakäynnille täytyy löytyä jokin parempi vaihtoehto!!
Eri asia on tietysti, jos liitto kertakaikkiaan on karilla, eikäö mitään tunteita enää ole.
Jos ja kun selviän tästä kriisistä, VANNON etten enää edes flirttaile muiden kanssa. Siitähän se aina alkaa. Ainakin mulla on alkanut. Suht viattomasta juttelusta. Enkä minä vanno sitä teille pakkislaisille, vaan ITSELLENI.
Uusi nainen/mies on varmasti aluksi yhtä juhlaa ja jatkuvaa seksiä, mutta kun se arkipäiväkin koittaa taas.
Kiitos sille, joka aloitti tämän threadin. Saa edes jonnekin puhua.
Lopuksi vielä se, että vaimo olisi vieläkin valmis antamaan mulle tämän anteeksi ja tämä uusi taas odottaa siellä. Mitä vittua mä teen??????????????? Vaakakuppi on kyllä kaiken pohdiskelun jälkeen täällä vanhassa ja tutussa, mutta täytyisikö uskaltaa?????? Miettimisaikaa ei ole enää kauan.
Ja kun nyt bodauspalstalla ollaan, niin tulkoon vielä mainituksi, että olen tämän asian takia kutistunutkin kuin pyy maailmanlopun edellä. Kuka jaksaa treenata kunnolla tällaisessa perkeleen paineessa. Enempi on viski ja lonkero maistunut.
Toivottavasti en huomenna häpeä tätä viestiä. Olen nytkin juonut lonkeroa. Kesäloma...ONNEKSI..Ei jaksais duunissa juuri nyt.
Tästä olisi tullut niin pitkä viesti, ettei kukaan jaksaisi lukea, jos puhuisin kaikesta millaista tämä on, joten mä lopetan nyt tähän.
Ottakaa iisisti ja rakastakaa läheisiänne.