Pettäminen ja asenteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ced G
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Poikkeuksia

Originally posted by JohnnyB
Jep jep, tuolla kommentilla sait :kuola: kyllä kuusi :davidia: viidestä. Ei kenenkään meriitit nouse siitä ketä se on päässy panemaan :david:

Voi Fan, eikö siinä ollut minkäänlaista huumorin pilkahdusta havaittavissa ilman helvetinmoista hymiökoristelua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: just

Originally posted by jpr
hups heijaa,mä en ainakaan koskaan pettäs...1 v 5v 10v 15 v no voi vittu mites se nyt noi pääs käymään........
älkää koskaan sanoko ei koskaan,elämä ei oo niin vitun mustavalkosta kuitenkaan.....paljon mahtuu vuosiin,ei silti tietenkään pettäminen ole oikein ,mutta mutta........:(
monta kaljaa on mennyt kun ton oot kirjoittanut

Itse en ole pettänyt koskaan, mutta olen ollut se osapuoli jonka kanssa on petetty. Paneskelin erään muijan kanssa puoli vuotta kunnes hän kertoi olevansa edelleen kihloissa. Ennen nykyistä pitkäaikaista ja vakavasti otettavaa suhdetta tämä asia ei hirveästi vaivannut. Nyt jälkeen päin olen saanut traumoja... Olen mustasukkainen ja kuvittelen että kaikki muutkin naiset on samanlaisia kuin se lutka johon sekaannuin. Itse olen sanonut selvästi omalle tyttökaverille että lähden heti kerrasta kävelemään.

olen pettänyt ja tullut petetyksi.enkä ole todellakaan ylpeä siitä.
se morkkis,sisäinen pahoinvointi,itsensä ruoskiminen,se et tietää loukanneensa hetken mielijohteesta ihmistä josta välittää on yhtä helvettiä,enkä sitä halua ikinä kokea uudestaan...

ja olenpahan saanut maistaa omaa lääkettäni eikä sekään tunnu kivalta, et tietääpähän miltä petetyksi tulleelta tuntuu...

jos itelleni sen rakkaan löydän niin en kyl aio pettää kun tietää mitä paskaa se on ja ei kukaan toinen voi tarjota mitään sellasta mitä se rakas ihminen....

no joo...olen ollu

:david: :david: :david: :david: :david: :david:
mut virheistä oppii....

Originally posted by Kipi I
Kaikki pettäjät sais viedä saunan taakse :jahas:

Odottaako se vieras nainen/mies siellä, vai miksi pitäisi saunan taakse mennä;-)

Ei vaan. Mulla ei ole tähän threadiin kirjoitettuihin mielipiteisiin sinänsä mitään uutta. Haluan vaan sanoa sen, että älkää pettäkö. Mulla on juuri nyt päällä aivan karmea aviokriisi ja ei sitä voi edes selittää. Se jolla on ollut vastaavaa, tietää....

Tässä tapauksessa minä olen se pettäjä ja tuntuu, että olen pilannut sekä oman, että vaimoni ja mikä karmeinta, lapseni elämän. En varmasti lopullisesti, mutta ainakin tällä hetkellä.

Jos joskus tuntuu, että uusi ja parempi on löytynyt, miettikää miljoona kertaa, ennen kuin aloitatte suhteen. Mä aloitin sen ja sitä jatkui aika kauan. N. viikko sitten kännissä (tietysti) sanoin, etten enää jaksa elää valheessa ja kaksoiselämässä ja tunnustin kaiken.

Nyt en tee muuta kuin kadun. Nyt vasta tajuan miten tärkeä oma vakiintunut perhe ja rakas vaimo on. Varsinkin, kun meillä ei ollut/ole mitään varsinaista vikaa suhteessa. Kaikki on toiminut hienosti ja toimii. Ja vasta nyt taas monen vuoden jälkeen tajuan, että minähän saatana rakastan vaimoani. Pelkkää kyllästymistä. Siis se, että pitää alkaa suhteeseen toisen kanssa. Mutta vieraissakäynnille täytyy löytyä jokin parempi vaihtoehto!!

Eri asia on tietysti, jos liitto kertakaikkiaan on karilla, eikäö mitään tunteita enää ole.

Jos ja kun selviän tästä kriisistä, VANNON etten enää edes flirttaile muiden kanssa. Siitähän se aina alkaa. Ainakin mulla on alkanut. Suht viattomasta juttelusta. Enkä minä vanno sitä teille pakkislaisille, vaan ITSELLENI.

Uusi nainen/mies on varmasti aluksi yhtä juhlaa ja jatkuvaa seksiä, mutta kun se arkipäiväkin koittaa taas.

Kiitos sille, joka aloitti tämän threadin. Saa edes jonnekin puhua.

Lopuksi vielä se, että vaimo olisi vieläkin valmis antamaan mulle tämän anteeksi ja tämä uusi taas odottaa siellä. Mitä vittua mä teen??????????????? Vaakakuppi on kyllä kaiken pohdiskelun jälkeen täällä vanhassa ja tutussa, mutta täytyisikö uskaltaa?????? Miettimisaikaa ei ole enää kauan.

Ja kun nyt bodauspalstalla ollaan, niin tulkoon vielä mainituksi, että olen tämän asian takia kutistunutkin kuin pyy maailmanlopun edellä. Kuka jaksaa treenata kunnolla tällaisessa perkeleen paineessa. Enempi on viski ja lonkero maistunut.

Toivottavasti en huomenna häpeä tätä viestiä. Olen nytkin juonut lonkeroa. Kesäloma...ONNEKSI..Ei jaksais duunissa juuri nyt.

Tästä olisi tullut niin pitkä viesti, ettei kukaan jaksaisi lukea, jos puhuisin kaikesta millaista tämä on, joten mä lopetan nyt tähän.

Ottakaa iisisti ja rakastakaa läheisiänne.

Originally posted by ozzie

Kiitos sille, joka aloitti tämän threadin. Saa edes jonnekin puhua.

Eipä mitään, kiitos rohkeasta ja avartavasta postauksesta. Minä sanon, että pysy entisessä, kaikki muut vaihtoehdot ovat vääriä...

En tiedä miten pettämisen jälkeen suhde toimii, voiko toiseen muka koskaan luottaa. Jos sulle annetaan anteeksi, Yritä saada homaa vielä pelaan,elämässä on katsos tärkeämpääkin kuin seksi ja sirkushuvit.
On ehkä ihmisiä , jotka todella pystyvät antamaan oikeasti tekojaan katuvalle anteeksi, se on hienoa. Jos todella kadut tekojasi ,Yritä vanhan kanssa vielä.
Toisaalta tuntuu että mietit vieläkin kumman valitset, ei tee vaikutusta.....Ansaitsetko sä anteeksi antoa?

Hyvä kysymys, ja ilman mitään itsesääliä, vastaan: En ansaitse! Mutta, jos saan, niin...Mahtavaa...

Lopeta helvetissä sitten kyselyt "Mitä mä teen". Ja ota vastaan se mitä saat.Ja ole nöyrä. Kyllä sinä silti itte teoistasi maksat ja paskaa saattaa sataa niskaan aika kauanmonelta eri taholta...Yritä, ja pärjäile. Ei ole ittelläni pettämisestä kokemusta. Mutta elämä on iso kasa valintoja ja valintojen mukaan täytyy elää. peace.

OK. Ja kiitos. Ihan oikeasti. Kyllä mä jo tiedän mitä teen. Se kysymys oli lähinnä sellaista ääneen ajattelua. Retorinen.

Ozzien postaus

Minun mielestäni hienoa, että joku avautuu tälläisessa asiassa tälläisellä palstalla hienoa ozzie:thumbs: Voipi laittaa monella ihmisellä aivot raksuttamaan, itselläni ainakin, vaikka kyse ei ole mistään pettämisistä.

Meitä on niin monia :david: :ejä.

Kyllä kortit on tässä elämässä käännettävä. Toista saumaa ei tule. Jos vieras todella kiinnostaa niin jalat palmikolle vaan. Ei kulu järvi soutamalla, eikä mela melomalla.:rolleyes:

Lopuksi vielä se, että vaimo olisi vieläkin valmis antamaan mulle tämän anteeksi ja tämä uusi taas odottaa siellä. Mitä vittua mä teen??????????????? Vaakakuppi on kyllä kaiken pohdiskelun jälkeen täällä vanhassa ja tutussa, mutta täytyisikö uskaltaa?????? Miettimisaikaa ei ole enää kauan.
Siis mitä? Etkös juuri sanonut tuossa ylhäällä, että rakastat vaimoasi, etkä edes flirttaile, jos tuosta kriisistä selviätte? :confused:

Sanoin. Voi siitä postauksesta löytyä muitakin epäjohdonmukaisuuksia. Asia oli täytenä sekamelskana itselläkin. Kirjoitin sen mitä mielessä sillä hetkellä liikkui ja miltä tuntui. Pointtihan siinä oli ihan tiivistettynä se, että ei kannata pettää.

Mä en ennen tätä kriisiä enää muistanut/tiennyt/tajunnut, että rakastan vaimoani. Kaikki oli niin tasaista ja itsestäänselvää.

Ja vaimo on joko liian kiltti ja pehmeä, tai sitten todella avarakatseinen. Antoi hetken miettimisaikaa, lähdenkö vai jäänkö.

Ja KUN jään, niin enää en edes flirttaile.

Ja KUN jään, niin enää en edes flirttaile.

Et ehkä tahallasi, mutta vahingossa sitä voi tehdä. Ihmisiä kun on niin paljon erilaisia, niin joku voi aina jotkut jutut ottaa flirttailuna.

Originally posted by Ced G
Löysin Suomi24.fi:n keskustelusta (jota isännöi itse :david: ) mielenkiintoisen threadin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=94&conference=559&posting=22000000000941687

Siinä perheellinen nainen kertoo pettäneensä miestään chattituttavan kanssa, ja kun mies sai vihiä tästä pakkasi tämä kamansa ja lähti avioliitosta menemään. Siinä sitten moni keskustelija kommentoi että "paska ukko, kun ei yhtä pettämistä kestä" ja "munaton mies, taitaa silläkin olla joku nainen odottamassa".

Eipä ole ihmekään että joka toinen avioliitto menee karille, kun ihmisillä on tällaisia asenteita. Kommentteja?
:confused: Luitteko sieltä suomi24 jonkun Humpalullaan kirjoittaman kommentin. Aika separi saa olla kun tuollaisia kirjoittelee!

Täytyypä tähänkin treadiin avata sanainen arkkuni.

Ukon kanssa ollaan oltu kohta 6 vuotta, yhdessä asuttu 5v. Molemmilla oli suhteet läheskatki tahoillaan kun tavattiin. Juttelimme koko illan ja yön, kumpikin meni tahoilleen omiin koteihinsa nukkumaan, yksin. Puhelinnrot vaihdettiin, ja pari suudelmaa, mutta siihen se jäi. (vaikka alkoholilla olikin vähän osuutta asiaan)
Hoidimme ensin vanhat suhteet täyspoikki ennenkuin alkasimme keskenämme yhtään mitään juttelua vakavampaa.
Alusta saakka olen vaatinut uskollisuutta. Melkeinpä mitä tahansa saa tehdä, mutta pettää ei. Se olisi kerrasta poikki. Mitään kamalampaa en tällä elämänkokemuksella kykene tietämään. Mustasukkaisuus on kamalaa... Kun se pieni piru :evil: tulee istumaan olkapäälle sitä alkaa kuvittelemaan kaikkea ylimääräistäkin.
Muutaman kanssa olisi ollut itsellänikin todella helppo tehdä vaikka mitä, jos olisin antanut mennä vain. Koulukaveri ja yksi vanha työkaveri ja nykyään töiden kautta yksi tuttu mies. Ei varmastikaan olisi tarvinnut kuin sormiaan napsauttaa, ja olisivat olleet valmiita. Ja kaikki varattuja tahoillaan.
Sen olen päättänyt että en petä. Niin känniinkään en saa itseäni juotua että en tajuaisi mitä teen ja menisin pettämään. Toisaalta koskaan ei saa sanoa ei koskaan, mutta en voisi kuvitellakaan satuttavani miestäni niin pahoin. (eikä hän lue tätä palstaa :rolleyes: )
Ukkoni luottaa minuun, eikä hän ole mustasukkainen. Välillä voisi vähän ollakin ;) Tuo töiden kautta tuttu mies saa ukkoni sapen kuohahtamaan, mutta ei sen takia, että hän epäilisi mitään. Eikä mitään epäiltävääkään ole...
Toivon vain, että minulla olisi senverran ihmisarvoa eikä ukkoni tuntisi suoranaista vihaa minua kohtaan, vaan kertoisi minulle mikäli hän pettäisi. Valehteleminen ja asioiden pimittäminen olisi asiassa kaikista pahinta. Ja mikäli kaikki muut tietäisivät asiasta, mutta minä en.
*huokaus* Toivottavasti tästä vuodatuksesta saa selville pointtini...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom