Pesukoneesta löytynyttä

Kuntosalikortti. Oli muistaakseni salihousujeni taskussa, ja äiti oli huomaavasti napannut ne (ei-likaiset eikä kovin pahanhajuiset) ja pistänyt pesuun. Kortti on siis pahvinen läpyskä, jossa on oma kuva jne. Tämä kortti oli vieläpä päällystetty, mutta ei kunnolla jolloin yhdestä nurkasta pääsi vettä kortin sisään.. Kuva meni aika hienosti pilalle :D

Muita yleisiä esineitä on Aku Ankat ja muut lehdet ja vessapaperirullat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tutun äidillä löytyi koneesta oma kissa.

Tutun äidillä löytyi koneesta oma kissa.

Haha, hyvää läppää.

Mulla nuuskapurkki oli jääny vaaleitten shortsien taskuun. Jouduin toisen kerran pesemään ne jonkun vanishin kanssa että sain tahrat pois. Juu ja sitten kuivaneina nuuskanhimoissani oli vielä tarkoitus käyttää ne pussinuuskat vielä, mutta ei ollut tykkiä. Oli tullut jotain mössöä niistä.

Meidän fretti löytyi kerran pesukoneesta. Pesukone ei onneksi ollut päällä, se pikku ötökkä oli vaan tippunut avoinaisesta pesukoneen luukusta sisään ja luukku oli vielä paukahtanut perässä kiinni:( . Löytyi vasta useiden tuntien jälkeen tassut verisinä ja ihan shokissa, oli ressukka yrittänyt raapia tietään ulos koneesta, ei ollut kiva tapaus ei.

Mutta pesukoneessa ihan pesussa mulla on käynyt puhelin, rahaa, ratsastuskortti, ja kaikki oli ollut mennyttä kamaa sen jälkeen. Nykyään olen jo huolellisempi:D

mitä, ei yhtään klassista lottokuponkia oo kellään näköjään mennyt.. Rehellisiä vastauksia, jahas jahas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom