Pesukoneesta löytynyttä

Meillä löytyy pesukoneesta säännöllisesti pikkuautoja, kirjoja, ruokailuvälineitä, palapelin paloja, cd/dvd-levyjä jne..

Pienenä tipuin itse pesukoneeseen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, juuri äsken meinas mennä huulirasva ja kortsu (aavaamattomassa pakkauksessa :itku: ) koneeseen... Ois ollu varmaan hassun hajusta pyykkiä huomenna. :D

Kännykkä , avaimet , lompakko , mp3 soitin ja pyörän mittari .... Kännykkä ainoa mikä on täysin toiminta kyvytyn tällä hetkellä :D

Kolikko... ei siinä mitään ihmettä mutta että se oli pesukoneen poistoputkessa ja sopi sinne täydellisesti tukkien sen, ja tiukassa oli. Miten lie päässyt sinne asti on täysi arvoitus

Mulla unohtu puhelin farkkujen taskuun...oli siellä koko pesuohjelman ajan ja toimi ihan loistavasti sen jälkeen. Kyseessä oli se ericsson se iskukestävä malli :D

Viime pesukerralla löysin suhteellisen uuden mustan nahkavyön, jonka olin kiireessä lykännyt kyytiin farkkujen kanssa. Lähtee muuten yllättävän paljon vitukkaan mustaa sitkeetä olevaa väriä, joka kykenee värjäämään melkein koko koneellisen. En suosittele kokeilemaan. Saa vaimokkeeltakin ympäri korvia :D.

Itse en ole mitään ihmeempää löytänyt, mutta kerran katosi pesupallo? :confused: :confused: Eikä edes ikinä selvinnyt, minne se katosi.

Housujen taskussa kerran rikkinäinen mustekynä...en onneksi tykänny niistä housuista;)

Mukavan väriset ovat nytten...semmoset jimi hendrix "pikkusen oon huumeita vaan vetäny"-väriset...niitä kun kattoo, niin luulee olevansa tripillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom