Perusvittumaista puurtamista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aloitin 7 viikkoa sitten lataamaan kyykkyä seuravasti:

Joka treenikerta lyön tankoon lisää 2,5kg. Eli nyt on 17,5 kg enemmän romua tangossa kuin ekalla kerralla. Joka kerta teen samanlaisen setin eli 2x10 ja sitten viimeisellä sarjalla niin monta kuin menee. Tähän mennessä mennyt 12-15 toistoa. Sarjojen välisen tauon olen pitänyt vakiona. Kyykky käytetään aina yhtä syvällä eli hanuri hipoo maata. Jalkatreenien välissä pidän yleensä noin 9 päivää taukoa.

Lisäksi sjmv 3x12 ja siihen samalla tavalla 2,5kg lisää per viikko.

Kaupantekijäisiksi prässiä 2-3 perserepeääsarjaa ja hyvämiehen lisänä vielä vemputuksia (koukistajat ja ojentat)

Tähän asti toiminut ja aina saatu tuo 2,5 kg lisää. Tuntuu pieneltä lisäykseltä, mutta on yllättävän vittumainen.

Aloitin systeemin painoilla, joilla tiesin saavani 3x10 kun manasin saatanat apuun. Saa nähdä kauanko kehitys jatkuu. Vielä mennään ilman vyötä.

Nyt 9 viikkoa ja 22,5 kg enemmän romua tangossa kuin alussa.

Suosittelen jos kehitys junnaa paikoillaan kuten minulla.

Juu, lähtee merkistä eli kun perse viistää maata.

Treeniä takana noin 6 vuotta (tosin ei ihan säännöllistä) jolloin jalat jäivät perinteisesti hieman vähemmälle (prässiä silloin tällöin). Kyykättyä on tullut tosissaan nyt reilu vuosi ja kehitys pysähtyi noin puolen vuoden kuluttua aloittamisesta. Vähensin painoa noin 10% ja aloitin tuon 3x10 hieromisen. Ja nyt olen paljon edellä edellisiä sarjapainoja.

Toimii, mutta kyykkytreeni pelottaa jo pari päivä ennen salille menoa :) Aika karmeaa.

Originally posted by Kynis
Juu, lähtee merkistä eli kun perse viistää maata.

Treeniä takana noin 6 vuotta (tosin ei ihan säännöllistä) jolloin jalat jäivät perinteisesti hieman vähemmälle (prässiä silloin tällöin). Kyykättyä on tullut tosissaan nyt reilu vuosi ja kehitys pysähtyi noin puolen vuoden kuluttua aloittamisesta. Vähensin painoa noin 10% ja aloitin tuon 3x10 hieromisen. Ja nyt olen paljon edellä edellisiä sarjapainoja.

Toimii, mutta kyykkytreeni pelottaa jo pari päivä ennen salille menoa :) Aika karmeaa.

oikea meininki.

Originally posted by Kynis
Aloitin 7 viikkoa sitten lataamaan kyykkyä seuravasti:

Joka treenikerta lyön tankoon lisää 2,5kg. Eli nyt on 17,5 kg enemmän romua tangossa kuin ekalla kerralla. Joka kerta teen samanlaisen setin eli 2x10 ja sitten viimeisellä sarjalla niin monta kuin menee. Tähän mennessä mennyt 12-15 toistoa. Sarjojen välisen tauon olen pitänyt vakiona. Kyykky käytetään aina yhtä syvällä eli hanuri hipoo maata. Jalkatreenien välissä pidän yleensä noin 9 päivää taukoa.

Lisäksi sjmv 3x12 ja siihen samalla tavalla 2,5kg lisää per viikko.

Kaupantekijäisiksi prässiä 2-3 perserepeääsarjaa ja hyvämiehen lisänä vielä vemputuksia (koukistajat ja ojentat)

Tähän asti toiminut ja aina saatu tuo 2,5 kg lisää. Tuntuu pieneltä lisäykseltä, mutta on yllättävän vittumainen.

Aloitin systeemin painoilla, joilla tiesin saavani 3x10 kun manasin saatanat apuun. Saa nähdä kauanko kehitys jatkuu. Vielä mennään ilman vyötä.

Heeh, löytyipäs vanhaa juttua.

Tuon jokakertaisen painonlisäyksen lopetin kun yksinkertaisesti tulin hulluksi. Mutta homma kyllä toimi. Lieveilmiöinä:

- kolme päivää ennen treeniä stressi siitä nouseeko taas 2,5kg enemmän :)
- sarjat terveyden riskirajoilla (täydellinen pimennys silmissä, kaatuilua)
- korvien lukkoon meno ja laattaaminen

Eli aika tosissaan tuli settiä otettettua. Palailin nyt "normaaliin" jalkatreeniin ja pikkuhiljaa alkaa jalat saavuttaa yläkropan etumatkaa. Älkööt kukaan aloitteleva treenaaja jättäkö jalkoja tekemättä täysillä. Olen itse nyt jalkatreenihelvetin läpi käynyt ja uskon, että helpommalla olisin päässyt tasaisella jalkatreenillä.

Any case, jalkoihin on tullut nyt roimasti lisää voimaa. Noin 30 kg tuon helvetin aloittamisen jälkeen, ass to the crass tyylillä edelleen. Shortseissa oleillessa kanssaihmiset eivät enää kysy onko jaloissani joku sairaus, koska ne ovat niin ohuet. Positiivista on ollut myös se, että yleinen voimataso on jalkatreenin myötä kasvanut varsin mukavasti.

Eli aika kovaa settiä tuli otettua. Ja korvat lukossa jatketaa edelleen.

PS. Kun tähtiä näkyy, voi huoletta ottaa vielä 5 toistoa lisää.

Heheh, tuo "tähtien näkeminen" on tullut myös itselleni tutuksi. En kylläkään tiennyt että siitä voi vielä jatkaa huoletta :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom