Perussuomalaiset

Kuten tuolla videon kommenteissakin on jo tuotu hyvin ilmi, niin johan voi olla YLE:n toimittajatäti puolueellinen ja vielä tuo sen noinkin selvästi ilmi vähätellen ja naureskellen haastateltavalle. Halla-aho on kyllä mies paikallaan, kun ottaa asian noinkin tyynesti ja jälleen kerran perustelee kantansa erittäin asiallisesti ja tyynesti, vaikka varmaan pinnan alla alkaa hänelläkin jo kiehua tuo jatkuva päin naamaa vittuilu. Saatana, että voi taas ottaa pattiin! Vituttaa niin paljon, etten enää tästä lähtien aio katsoa YLE:n uutisiakaan, haistakoon vitun koko laitos!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa niin paljon, etten enää tästä lähtien aio katsoa YLE:n uutisiakaan

Ei hätää ystävä hyvä, en katso minäkään. Eikä ties kuinka moni muukaan suomalainen, enkä käytä mitään muutakaan YLE:n palvelua. Siitä huolimatta me kaikki maksamme niistä...

Trollface-3078_preview.jpg

On a more serious note, mä niin toivon että jotkut jaksais vääntää kansalaisaloitteen YLE:n julkisen taloudellisen tuen poistamisesta. Perustelun tuen lakkauttamiseen vois ottaa vaikka vapaista markkinoista, eipä sillä niin väliä. Kaikki jotka tuolle äänensä antais tietäis kyllä perimmäisen motiivin.

Sori mut eiks hommafoorumi oo tuollapäin? -->

Sen suuremmin kantaa ottamatta kaikkeen mistä täällä ollaan keskusteltu, niin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla sinulta esim. argumentteja, joilla kumoat Halla-ahon em. puheet? Ja kommenttisi perusteella oletan, että vastustat näitä aatteita, sillä onhan tämä kuitenkin Perussuomalaisten ketju.

Sori mut eiks hommafoorumi oo tuollapäin? -->

Se on mahtavaa, että yhä nuoremmat osallistuvat keskusteluun, mutta mikäli toi on sun argumenttisi ja viestin punainen lanka, niin parempi olla vaan hiljaa ~

nig ja zuunas jotka ei kovasti pidä PS:stä vois lukea vaikka Vantaalaisen PS valtuutetun Pauli Vahteran talouskirjoituksia Pauli Vahtera | Blogit | Iltalehti.fi ja sen jälkeen kertoa mitä pahaa on siinä jos ei halua maksaa kaikkien ulkomaalaisten sosiaaliturvaa suomalaisilta kerätyillä verorahoilla ? rasismia on jos ei halua maksaa sellaisten elämää jotka haluavat vain lepäillä ja kohentaa elintasoaan tekemättä mitään ?

Äh.. Sori, paska provo. En kyl tosiaan juurikaan välitä persuista, mut oon kyl itekki sitä mieltä et loisimaan tänne ei pitäis jengii päästää. Koskee myös kantasuomalaisia, tosin ongelmaan niiden kohdalla ei löydy yhtä helppoja ratkasuja. Joo, ja toi edellinen kommentti tais antaa hyvän kuvan nykynuorison argumentaatiokyvyistä. Mut älkää yleistäkö, ei ne kaikki oo yhtä tyhmii ku minä.

En mää tiädä mutta onko sitä pakko äänestää Persua tai jättää äänestämättä? Kokoomus ei oo saanut mitään aikaan. SDP on tuhonnut vaan entisestään. Vasemmisto ja vihreet on ehdoton ei MINULLE ja Kepu pettää aina.

Jos äänestän Aku Ankkaa...

En mää tiädä mutta onko sitä pakko äänestää Persua tai jättää äänestämättä? Kokoomus ei oo saanut mitään aikaan. SDP on tuhonnut vaan entisestään. Vasemmisto ja vihreet on ehdoton ei MINULLE ja Kepu pettää aina.

Jos äänestän Aku Ankkaa...

No tätä minäkin mietin. Perinteisesti olen ollut kokkari - mutta olen täydellisen pettynyt hallituksen toimintaan. Tästä maasta on tehty maailman kommunistisin, vaikka "oikeistolaisia" on vallan kahvassa. Veronmaksajaa p*rser*iskataan niin sisä- kuin ulkopolitiikassa.

Saako tänne laittaa suosituksia? --> PS Naiset | Laura Huhtasaari (PS)

En itse liity hänen kampanjaansa mitenkään - vaaliteesit osuivat ja upposivat (ja kyseinen ehdokas oli eurovaalikoneissa aina top10:ssä allekirjoittaneella).

Eilen pistin äänestyslappuun numeron 84, joka kuuluu itse saatanalle. Tiedän, että hänen ÄO on sama lukema ja mielenvikaisuutensa prosentti niin ikään, jne. Ja juuri siksi tein, minkä halusin vuosia tehdä.

Eilen pistin äänestyslappuun numeron 84, joka kuuluu itse saatanalle. Tiedän, että hänen ÄO on sama lukema ja mielenvikaisuutensa prosentti niin ikään, jne. Ja juuri siksi tein, minkä halusin vuosia tehdä.

Siis Halla-ahohan on helvetin älykäs, se siitä saatanan tekeekin. Jos ÄO ois 84 ei vois olla pääpahis vaan korkeintaan joku koominen sivuhahmo eli Teuvo Hakkarainen.

- - - Updated - - -

Niin, ja mielenvikasuusprosentti kyl voi hyvinki pitää paikkansa:)

No tätä minäkin mietin. Perinteisesti olen ollut kokkari - mutta olen täydellisen pettynyt hallituksen toimintaan. Tästä maasta on tehty maailman kommunistisin, vaikka "oikeistolaisia" on vallan kahvassa. Veronmaksajaa p*rser*iskataan niin sisä- kuin ulkopolitiikassa.

Sosialistisin eikä sitäkään, koska ihan Euroopastakin löytyy sosialistisempi Kreikka. Jos haluat äänestää, niin Edistyspuolue on markkinahenkisin eli oikeistolaisin liberaalissa mielessä.

"Hallista" äänestin tänään. Ei tuo Laura Huhtasaarikaan varmaan huono vaihtoehto ole. Tuntuu olevan aika samaa mieltä asioista kanssani, vaalikoneiden perusteella.:rolleyes:

Saako tänne laittaa suosituksia? --> PS Naiset | Laura Huhtasaari (PS)

En itse liity hänen kampanjaansa mitenkään - vaaliteesit osuivat ja upposivat (ja kyseinen ehdokas oli eurovaalikoneissa aina top10:ssä allekirjoittaneella).
Kai tiedät, että PS on talouspoliittisesti Suomen vasemmistolaisimpia puolueita? Eikö nykyinen hallitus ole ollut vasemmistohallitus, jos siellä on ollut SDP,Vasemmistoliitto ja vihreät enemmistönä?
http://www.perussuomalaiset.fi/wp-content/uploads/2013/10/Varjobudjetti_2014_lopullinen.pdf
Jussi Niinistö » Blog Archive » Verot maksukyvyn mukaan

Saapa nähdä, tuleeko itse äänestettyä eurovaaleissa.

nig ja zuunas jotka ei kovasti pidä PS:stä vois lukea vaikka Vantaalaisen PS valtuutetun Pauli Vahteran talouskirjoituksia Pauli Vahtera | Blogit | Iltalehti.fi ja sen jälkeen kertoa mitä pahaa on siinä jos ei halua maksaa kaikkien ulkomaalaisten sosiaaliturvaa suomalaisilta kerätyillä verorahoilla ? rasismia on jos ei halua maksaa sellaisten elämää jotka haluavat vain lepäillä ja kohentaa elintasoaan tekemättä mitään ?

Olis sitten varmaan pitänyt hieman tarkentaa, eli mielestäni perussuomalaisten ainut hyvä puoli on tiukemman maahanmuuttopolitiikan ajaminen Suomeen. Ehkä he arvostavat enemmän myös Suomen sisäistä turvallisuutta, kuin muut puolueet. Muuta hyvää heistä on vaikeaa löytää. Ajaisivat Suomen luultavasti takaisin kivikaudelle.

Kai tiedät, että PS on talouspoliittisesti Suomen vasemmistolaisimpia puolueita? Eikö nykyinen hallitus ole ollut vasemmistohallitus, jos siellä on ollut SDP,Vasemmistoliitto ja vihreät enemmistönä?
http://www.perussuomalaiset.fi/wp-content/uploads/2013/10/Varjobudjetti_2014_lopullinen.pdf

Tässä maassa ei siis enää ole jäljellä ainuttakaan (suurta) puoluetta, jota kannattaisi äänestää.

Kiitos linkeistä. Opin uutta.

Eurovaaleissa tärkeimmät pointit minulle ovat kansallisen määräämisvallan palauttaminen, yhteisvastuista luopuminen ja turhan byrokratian karsiminen. Siihen Huhtasaari sopii hyvin :) Ilmeisesti sisäpoliittisesti Persut eivät sovi minun makuuni.

Olis sitten varmaan pitänyt hieman tarkentaa, eli mielestäni perussuomalaisten ainut hyvä puoli on tiukemman maahanmuuttopolitiikan ajaminen Suomeen. Ehkä he arvostavat enemmän myös Suomen sisäistä turvallisuutta, kuin muut puolueet. Muuta hyvää heistä on vaikeaa löytää. Ajaisivat Suomen luultavasti takaisin kivikaudelle.

Nythän on niin, että jos nykyiseen politiikkaan ei tehdä muutoksia, nimenomaan silloin ollaan ennen pitkää kivikaudella. Ei tarvi kuin pohtia yhtäältä sitä, mihin kaikkeen turhaan rahaa laitetaan esim. julkisella puolella ja toisaalta, mistä kaikesta olennaisesta siellä karsitaan (esim. poliisit, puolustusvoimat jne.). Myös yhteiskunnallisessa toiminnassa Maslowin tarvehierarkia on syytä pitää mielessä. Kaikenlainen liberaali haahuilu (tarvehierarkian yläosat) on tyhjänpäiväistä pelleilyä, jos yhteiskunnan kivijalat (tarvehierarkian alaosat) eivät pysy pystyssä...

Saapa nähdä, tuleeko itse äänestettyä eurovaaleissa.
Minä äänestän, kun tietäs ketä. Lienee perussuomalaiset olevan aika keskellä, kun toiset haukkuvat sitä vasemmistolaiseksi ja toiset äärioikeistolaiseksi ja onhan persuilla monia fiksuja ehdokkaita, SDP.stä niitä saa etsiä. SDP:tä olen kannattanut, mutta vaikeaksi sen ovat tehneet, ei ihme, että puolue kutistuu. Hihulipuolueita ja yhden asian liikkeitä, rkp, jolla on ehdokkaan seniili vanhuskin, vihreät, vassarit ja KD en äänestä missään nimessä. Kokoomusta voisi äänestää, jos se ei olisi niin palkansaaja vihamielinen ja suuryritysten etuja ajava puolue. Keskusta on taas maatalousväen puolue.

Lienee perussuomalaiset olevan aika keskellä, kun toiset haukkuvat sitä vasemmistolaiseksi ja toiset äärioikeistolaiseksi ja onhan persuilla monia fiksuja ehdokkaita, SDP.stä niitä saa etsiä.
Äärioikeistolla tarkoitetaa lähinnä arvoja esimerkiksi maahanmuuton ja seksuaalisuuden suhteen. Äärioikeisto ei lähtökohtaisesti kerro juurikaan talouspoliittisista linjauksista, itseasiassa valtaosa "äärioikeistolaisista" on talouspoliittisesti vähintään keskustalaisia ellei jopa vasemmistolaisia. Se, että persut ovat taloudellisesti jossain demarien ja vasemmistoliiton välissä ei poissulje sitä että heillä on joidenkin (vasemmistolaisten) mielestä äärioikeistolaisia piirteitä. Ei esimerkiksi natsi-Saksa todellakaan ollut mikään laissez-fairea toteuttava tai sitä ihannoiva valtio, vaikka äärioikeistolaiseksi sitä kuvataan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom