Personal trainer Tampereelta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otsikko jo sen kertoo! Miten/mistä löydän ammattitaitoa, kokemusta, näkemystä sekä aitoa halua ja intohimoa omaavan Personal Trainerin Tampereelta?

Eiköhän noilta kunnon saleilta löydy.
Wolf, powerhouse, Syke, Polte.. Polte vois olla kova sana mutta sijainti on hankala mulle.

Missäpäin asustat?

Matti "Guru" Halonen nyt tulee ainakin mieleen ja Ari Kokkonenkin Tampereella aika paljon aikaansa näyttää viettävän jostain kumman syystä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
!! Onko sulla henk.kohtaista kokemusta? :)

Juu oon ite Matin valmennuksessa ja tykkään kyllä tosi paljon. Mun mielestä Matti Halonen on paljon parempi valinta kuin esim fitfarm ja teorioita tulee jokaiseen ongelmaan mitä treeniin tai ruokavalioon liittyen on. Eli jos haluaa hyvän asiantuntevan valmentajan niin mä kyllä suosittelen Halosta :)

edit. ja muutama tuttukin on siinä valmennuksessa enkä oo kuullut mitään negatiivista heiltäkään.

Juu oon ite Matin valmennuksessa ja tykkään kyllä tosi paljon. Mun mielestä Matti Halonen on paljon parempi valinta kuin esim fitfarm ja teorioita tulee jokaiseen ongelmaan mitä treeniin tai ruokavalioon liittyen on. Eli jos haluaa hyvän asiantuntevan valmentajan niin mä kyllä suosittelen Halosta :)

edit. ja muutama tuttukin on siinä valmennuksessa enkä oo kuullut mitään negatiivista heiltäkään.

Millaisia 'paketteja' Halosella on? Hänen kotisivulta ei näe muuta kuin esim. sen harjoitus -ja ravinto-ohjelman hinnan, eikö siihen sitten kuulu henk.kohtaista opastusta kuntosalilla?
Kiitos paljon vastauksistasi Catwoman!

Millaisia 'paketteja' Halosella on? Hänen kotisivulta ei näe muuta kuin esim. sen harjoitus -ja ravinto-ohjelman hinnan, eikö siihen sitten kuulu henk.kohtaista opastusta kuntosalilla?
Kiitos paljon vastauksistasi Catwoman!

Mun mielestä sillä on pelkästään vuosi- ja kisavalmennus. Henkilökohtasta valmennusta salilla siihen ei kuulu mutta kyllä hän neuvoo mua ainakin sielläkin kun samaan aikaan välillä käydään wfc:llä. Vaikka toi vuosivalmennus ei pidäkään sisällään henk.koht. valmennusta niin hyvä se silti on ja tuloksia tulee tosi hyvin. Kuitenkin Matti on tosi asiantunteva ja veikkaan että sinäkin siitä pidät jos päätät hänen valmennukseen mennä.
Jos haluaa paljon henkilökohtasta opastusta salilla niin sitten fitfarm on ehkäpä paras valinta. :)

Harjoittelu perustuu ihmisille luontaisiin perusliikemalleihin. Näitä ovat kyykky, lannesarana (maastavedot, hypyt, etuheilautus yms.), työntö ja veto. Ensimmäisenä lähdetään liikkeiden opettelusta. Kovin monelle näiden osaaminen ei ole alkuunkaan itsestäänselvyys.

Perimmäisenä tarkoituksena on pystyä liikkumaan hyvin ja liikettä pitää pystyä kuormittamaan niin, että tekniikka pitää. Sen jälkeen on mahdollista tulla vahvemmaksi näissä liikemalleissa, mikä siirtyy urheiluun ja arkielämään Tässä vaiheessa päästään matkalle kohti tuloksia, jotka voivat olla kehonkoostumuksen muutos, urheilusuorituksen parantaminen yms. Mielestäni usean liiketekniikan oppiminen on vaikeaa, ellei jopa mahdotonta yksin. On mahdollista tehdä vuosia jotakin väärin, jonka harjaantunut valmentaja pystyy korjaamaan muutamassa minuutissa. Itselläni on käynyt näin useaan otteeseen (olin siis ohjeistattavana osapuolena).

Laitteilla, kuntopyörällä tai vaikka stepperillä saa varmasti itsensä puuskuttamaan ja paikat "pumppiin". Miten se sitten kantaa pitkällä aikavälillä ajateltuna? Harjoittelua pitäisi ajatella vuosien, jopa vuosikymmenien tähtäimellä. Riittävä liikkuvuus ja lihaskunto sekä koordinaatio tulisi säilyttää läpi elämän. Jotkut harjoitusmuodot ottavat nämä kaikki huomioon joka harjoituskerralla, toiset eivät välttämättä koskaan.

Harjoittele liikkeitä, älä lihaksia.

Kaikki nämä asiat tulevat lopulta täysiympyrän, joka alkaa ja päättyy omiin tavoitteisiin. En siis liputa oman tarjontani tai kenenkään muun puolesta, enkä myöskään polje ketään maanrakoon. Tässä kuitenkin omat parisenttiäni. :)

Mun mielestä sillä on pelkästään vuosi- ja kisavalmennus. Henkilökohtasta valmennusta salilla siihen ei kuulu mutta kyllä hän neuvoo mua ainakin sielläkin kun samaan aikaan välillä käydään wfc:llä. Vaikka toi vuosivalmennus ei pidäkään sisällään henk.koht. valmennusta niin hyvä se silti on ja tuloksia tulee tosi hyvin. Kuitenkin Matti on tosi asiantunteva ja veikkaan että sinäkin siitä pidät jos päätät hänen valmennukseen mennä.
Jos haluaa paljon henkilökohtasta opastusta salilla niin sitten fitfarm on ehkäpä paras valinta. :)

On hänellä tarjota myöskin harjoitus -ja ravinto-ohjelma + 3 kuukauden täys internet-tuki. Mutta olis kiva jos edes kerran pääsisi käymään tekniikat läpi asiantuntevan kanssa, uskon että olisi korjattavaa.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom