Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän noilta kunnon saleilta löydy.
Wolf, powerhouse, Syke, Polte.. Polte vois olla kova sana mutta sijainti on hankala mulle.
Missäpäin asustat?
Ei kiitos. Muita?
!! Onko sulla henk.kohtaista kokemusta?Matti Halonen on selkeästi paras valinta
!! Onko sulla henk.kohtaista kokemusta?
Juu oon ite Matin valmennuksessa ja tykkään kyllä tosi paljon. Mun mielestä Matti Halonen on paljon parempi valinta kuin esim fitfarm ja teorioita tulee jokaiseen ongelmaan mitä treeniin tai ruokavalioon liittyen on. Eli jos haluaa hyvän asiantuntevan valmentajan niin mä kyllä suosittelen Halosta
edit. ja muutama tuttukin on siinä valmennuksessa enkä oo kuullut mitään negatiivista heiltäkään.
Millaisia 'paketteja' Halosella on? Hänen kotisivulta ei näe muuta kuin esim. sen harjoitus -ja ravinto-ohjelman hinnan, eikö siihen sitten kuulu henk.kohtaista opastusta kuntosalilla?
Kiitos paljon vastauksistasi Catwoman!
Mun mielestä sillä on pelkästään vuosi- ja kisavalmennus. Henkilökohtasta valmennusta salilla siihen ei kuulu mutta kyllä hän neuvoo mua ainakin sielläkin kun samaan aikaan välillä käydään wfc:llä. Vaikka toi vuosivalmennus ei pidäkään sisällään henk.koht. valmennusta niin hyvä se silti on ja tuloksia tulee tosi hyvin. Kuitenkin Matti on tosi asiantunteva ja veikkaan että sinäkin siitä pidät jos päätät hänen valmennukseen mennä.
Jos haluaa paljon henkilökohtasta opastusta salilla niin sitten fitfarm on ehkäpä paras valinta.