Personal Trainer Helsingistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cindy91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen päättänyt hankkia itselleni Personal Trainerin Helsingin alueelta. Kovatsi olisin halunnut ottaa Fitfarmilta valmennuksen, mutta tuntuu että heillä on sen verran ruuhkaa, että en ole niinkään varma kannattaako sieltä ottaa juuri nyt yhtään mitään, vaikka uskon heidän osaavan homman hyvin.

Olen selaillut netissä hintoja ja mahdotonta valita mistä ottaa. Yhdellä kuntokseskuksella kävin myös kysymässä hintoja. Onko jollain kokemusta Personal Trainer palveluista joita voisi minulle suositella. Ottaisin vinkkeja mielelläni vataan!

Kannattaako personal tariner ottaa vai sitoutua esmi johonkin kuntokeskuskeen ja käydä ryhmäliikunnassa/salilla. Tarkoitus olisi päästä kyllä erittäin hyvään kuntoon ehkä jopa tulevaisuudessa kisailemaan bikini fitnessiä tai sitten vain oman silmän iloksi. Olen normaalipainoinen ja liikuntaa omatoimisesti salilla ne muutamat väännöt mitä nyt osaan.

Kiitos vastauksista!

Itsekin pystyy kyllä erittäin hyvin kehittymään, kunhan omaa kriittistä silmää ja kovaa tahtoa. Jos kuitenkaan ei ole aikaa tai motivaatioita kovin paljoa lueskella ja ottaa selvää asioista, niin PT on varmasti hyvä oikotie. Kisoja suunnitellessa sitten varmasti PT:stä saa paremman hyödyn irti, mutta miksei reenikaudellakin jos hilloa piisaa ja tosiaan ei itse jaksa/halua niin lujaa panosta siihen, että opettelee itsenäisesti tekemänä asiat oikein. Kuitenkin loppupeleissä itse se on ne työt kuitenkin tehtävä vaikka palkattu PT sulla oliskin. Tää nyt oli vähän tällästä ympäripyöreetä jaarittelua, mutta jotain mä yritin kovasti kyllä sanoa :D Sanoisin kuitenkin vielä, että jos hommat PT:n niin ota sellanen joka oikeesti tietää bodausmaailmasta ja treenaamisestakin jotain, silloin saatat saada rahoillesi vastinettakin. Suuri osa kuntosalien PT:stä on vaan sellasia mummojen ohjaajia, jotka opastaa tekemään reidenlähennyksiä turvallisesti...

Itse en ottais kuntosalin pt:tä tai "liukuhihnaohjelmaa"/ruokavaliota, mulla on ollut pt mukana projektissa nyt vuoden ja ilman häntä hommasta ei olisi tullut mitään vaikka opiskelen koko ajan itsenäisesti ja koulussa aiheeseen liittyviä asioita. Tulokset: Ensimmäisenä vuonna itsenäisesti erittäin kovalla työmäärällä -9kg ja toisena vuonna pt:n avustuksella hiukan pienemmällä työmäärällä -35kg. Samaa sanon minäkin siinä että kannattaa panostaa hyvän pt:n löytämiseen, jos osaisin laittaa yv:n voisin mainostaa omaani :D

Käytä muutama päivä itsesi motivoimiseen vaikka täällä pakkiksella. Lue aloittelijoiden Thrediä ja tilaa vaikka Vipit ja mene katselemaan motivaatiokuvia. Aloita treenaamaan säännöllisesti itseäsi miellyttävällä tavalla ja opettele laittamaan ravintopuoli kuntoon. Pikkuhiljaa eteenpäin ja katso vaikka 3 kuukauden jälkeen, onko sulla vielä olo, että tarvitset rahanahneen ihmisen viereesi katsomaan, kun hikoilet. Tiedät jo noin suurinpiirtein tavoitteesi, tuskin tarvitset PT:tä. Tekniikat opit hetkessä, kun seuraat kokeneempia, kysyt neuvoa ja olet motivoitunut oppimaan ja etsimään tietoa. Jokasesta vermeestä löytyy tubesta pätkät, missä pyllistystekniikat ovat jopa jossain oikein.

Tsemppiä treeneihin, ei muutakun ohjelma täältä ja protskua naamaan ja hyvä tulee :)

Ja lisäystä vielä, eihän sitä PT:tä tekniikoiden jälkeen tarvita mihinkään muuhun, kuin itsekurin pönkittämiseen. Jos haluaa pysyvän kondiksen, niin kyllä se pitää omasta sisuta löytyä. Miken posti etusivulla kuvaa tätä asiaa hyvin...

Olen päättänyt hankkia itselleni Personal Trainerin Helsingin alueelta. Kovatsi olisin halunnut ottaa Fitfarmilta valmennuksen, mutta tuntuu että heillä on sen verran ruuhkaa, että en ole niinkään varma kannattaako sieltä ottaa juuri nyt yhtään mitään, vaikka uskon heidän osaavan homman hyvin.

Olen selaillut netissä hintoja ja mahdotonta valita mistä ottaa. Yhdellä kuntokseskuksella kävin myös kysymässä hintoja. Onko jollain kokemusta Personal Trainer palveluista joita voisi minulle suositella. Ottaisin vinkkeja mielelläni vataan!

Kannattaako personal tariner ottaa vai sitoutua esmi johonkin kuntokeskuskeen ja käydä ryhmäliikunnassa/salilla. Tarkoitus olisi päästä kyllä erittäin hyvään kuntoon ehkä jopa tulevaisuudessa kisailemaan bikini fitnessiä tai sitten vain oman silmän iloksi. Olen normaalipainoinen ja liikuntaa omatoimisesti salilla ne muutamat väännöt mitä nyt osaan.

Kiitos vastauksista!

Moikka!

Pistä minulle sähköpostia osoitteeseen zoodius at yahoo.com , jutellaan lisää sinun tavoitteistasi ja kerron samalla itsestäni niin katsotaan päästäänkö kenties yhteisymmärrykseen treeneistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom