Perselihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Milläs pakarat saa kovimman treenin? Kyykkään ja teen takareisiä (koukistus) mutta en ole pitkään aikaan saanut perslihaksia kipeiksi, enkä meinaa alkaa homostelemaan ). Leveällä kyykyllä tuntus olevan vähän vaikutusta , mutta onko muita?

Leveä kyykky, Suorin jaloin maastaveto, Askel kyykky, Prässi (jalat mahdollisimman ylös), reverce hyber..

Heh, tuli tossa mieleen ku joskus ekoja kertoja tein SJMV:toa kyykyn lisäks, niin seuraavana päivänä oli perse niin kipee että ei meinannu kärsiä istua :) Selitä siinä sitten muille ihmisille että perseeseen koskee :p

Joo, olen vetänyt suorin jaloin ja leveellä. Mutta kuitenkin, täytyy mkoittaa vielä vähän leventää ja tuo askelkyykkyhän varmaan tuntuu, vähän veemäinen tehdäkkin mut kokeillaan. Niin ja en tarkottanut että missään ei tuntuis, tuntuuhan tuo, mutta se viimeinen rutistus...

Niinkuin tuolla jo todettiinkin, prässillä saa kun pistää jalat mahd. ylös.. sattuu niin pirusti pari päivää.

Voi että, kun mullakin olis mixerin ongelmat...mä saan perseen kipeäksi vaikka hauiskäännössä, ilman xiittiä...ja joo, on se sen kokonenkin... ;)

Originally posted by Kilppa
Voi että, kun mullakin olis mixerin ongelmat...mä saan perseen kipeäksi vaikka hauiskäännössä, ilman xiittiä...ja joo, on se sen kokonenkin... ;)

Sama ongelma Kilpan kanssa. Perse kasvaa ihan pelkällä kapealla bodykyykyllä, leveästä sumotyylistä puhumattakaan. Jos joku aivan tosissaan haluaa persettään kasvattaa, suosittelen tekemään leveällä jalka-asennolla kyykkyä, sumovetoa ja jalkaprässiä jalat aivan levyn yläosassa. Kaipa joku good morningkin antaa samanlaista ärsykettä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tapio
Mä en tajuu miks joku haluu persettään kasvattaa.:confused:

Jospa kyse onkin siitä, että saa sitä hieman
muokattua paremman näköiseksi, eikä siitä,
että sitä halutaan kasvattaa älyttömästi

Prässissä minä olen perseeni kipeimmäksi saanut. Sumokyykky ja sjmv ovat myös hyviä perseen tappajia.

TommiH ?

Askel kyykky muijien liike? Tarviiko sitä treenaa neiti painoilla ?

Kunnolla vaan romua tankoon niin alkaa mieli muuttua. Meidän salilla ainakin jo 85kglla vitonen (per jalka) saa vinoilun loppumaan.

Reverse tappaa

Takareidet, perse ja alaselkä saivat kyytiä ensimmäisessä reverse hyper-treenissä. Eikä siihen todellakaan tarvita mitään laitetta, riittää, kunhan on tukeva taso riittävän korkealla. Kympin kiekkoja nilkkojen väliin kiinni konstilla millä hyvänsä (ketjut-dippivyö-siteet) ja mahalleen, jalkoja suorana ylös, ja voi helvetti.

Kolmannella sarjalla saa tapettua takalistonsa aivan varmasti. Ellei tokene, lisää limppuja.

Mun mielestä ehdottomasti paras perseliike on yhdenjalan kyykky, tehtynä esim. smithissä. Jos tolla ei saa persettä kipeeksi niin ei saa sitten millään.

Originally posted by tommih
Onhan se ehkä vähän muijien liike, mutta kuiteski:kippis1:

Joo - Joskus sä tulet ymmärtämään, että ei sillä oikeasti ole mitään väliä, sähän treenaat itseäsi varten (?). :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom