Perse timmix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja efuman
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

efuman

Kohti kondista
Ikä
48
kertokaas miten pidätte jalkoja hack-kyykyssä,ku mulla tahtoo seki ottaa vaa etu reisiin ja pitäs saaha ahteriin massaa,tiedän kyl et pitäs siityy normaaliin kyykkyyn mut on toi tasapaino ongelma.
siis mitä teen väärin etten saa treenii tuntumaan persauksessa???
:mad:

Jaa, jos sellaista tunkkipersettä lähdet hakemaan niin ei muuta, kuin jalat leveälle ja jalkaterät ulospäin jokaisessa kyykkyssä ja prässissä ym.

Ja johan PEPPU kasvaa =)

Ja siirry tosiaankin pois siitä hack ja prässi linjasta ja ala kyykätä.

(prässi voi olla hyvä apuliike)

Viimeksi muokattu:
mut on toi tasapaino ongelma.

Joo... Luuletko että se tasapaino-ongelma siitä itsekseen häviää? Se voi viedä vähän aikaa että saat kyykyn kulkemaan, mutta lopeta nyt *kele jo tässä vaiheessa se hackin veivaaminen. Kyykkyä voit tehdä myös smith-koneessa, mutta sekään ei auta tasapaino-ongelmaan. Prässin saat myös enemmän tuntumaan perseessä kun siirrät jalat levyllä mahdollisimman ylös.

Joo, kyllä se tasapaino-ongelma häipyy kun vaan ärhäkästi alkaa kyykkäämään. Ei kukaan ole seppä syntyessään! Maastaveto variaatioineen toki myös ottaa persiiseen, mutta kaipa se kunnon syväkyykky leveällä on paras takaliston kasvattaja?

Vuosia ihmisiä saleilla havainnoineena yleistäisin, että suurin osa tasapaino-ongelmista jalkakyykyssä johtuu siitä, että yritetään väkisin vääntää liian kapealla jalka-asennolla.

syväkyykky tai box-kyykky.

Nojaa huolella eteenpäin, jalat leveällä ja lyhyt paussi alhaalla. Ja purista pakaroita ala-asennossa.

Ja tietysti maastavedot ja hyvää huomenta variaatiot suoralla selällä on hyviä liikkkeitä.

Mä lennän perseelteni kyykyssä välittömästi, jos ei ole lautaa kantapäiden alla. Laudan kanssa sitten mennään ja syvälle..

Höh. Mä taas en haluis et perse kasvaa yhtään enempää, reisiin saisi kyllä tulla massaa lisää. Eli mun kannattais sitten siirtyä hack ja prässi-linjalle ja prässissä jalat mahdollisimman alas ja muutenkin kapealla asennolla? Ja sysväkyykynkin saan unohtaa, jes.

Heh, pitäisköhän laittaa johonkin Elleihin linkki tähän keskusteluun. Siellä ämmät piehtaroi ihan samojen ongelmien kanssa: "miten saisin pyllyn timmiin kesäkuntoon" ja "mul on ihan liian iso takamus" ja "kauheeta ku aloin käymään salilla ni tuntuu et takamus vaan kasvaa ja kasvaa"... :D

Elleissä varmaan yleisin viesti: neuvokaa hyviä liikkeitä pakaroille?
Sitten neuvotaan koirankusetusliikkeitä (joka ilta satoja toistoja) ja kaikki ovat tyytyväisiä. Joku saattaa innostua kehumaan kyykkyä kunnon painoilla josta sitten kehkeytyy kauhea sota siitä, kannattaako salilla käydä kun lihakset kasvaa, kysyjä kun usein toteaa "haluaisin enemmänkin kiinteytyä ja polttaa rasvaa, en niinkään kasvattaa lihaksia".

Huh, onneksi ei enää tarvitse käydä tuolla Elleissä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Originally posted by Tomi77
Mä lennän perseelteni kyykyssä välittömästi, jos ei ole lautaa kantapäiden alla. Laudan kanssa sitten mennään ja syvälle..

Mikäli mä muistan oikeen, sä kyykkäät kuin Geronimo eli paljain jaloin...en mäkään varmaan enää ilman kenkiä(ihan normaalit sisäpelikengät vaan) osais kunnolla kyykätä kun siihen pieneen korkoon on tottunu..

Unohtuipa kommentoida vielä aiheen aloittajalle, että vinkkiä ongelmaan saat tuosta allekirjoituksestani ;) Sen kun pidät mielessä etenkin suorin jaloin maastavedossa niin kyllä lähtee (hehheh, sori vanha juttu).

Nimim. suorin jaloin maastavedolla hyppyriperän kasvattanut

Kateeksi käy hyppyriperän omistajia! Ei vaan meikäläiselle oo ilmestyny hyppyriperää vaikka kyykkään ja teen suorinjaloin maastavedon keskittyen siihen, että liikkeet kohdistuvat ja tuntuvat siellä persauksissa. Onkohan nyt vähän kärsivällisyyden puutetta meikäläisellä!?!:(

En edelleenkään menetä hermoja tämän asian kanssa ja pääasia on tulla vahvaksi tytöksi! ;)

Jes jes, jollakin muullakin on onneton tasapaino ;)
Valitin jo tuolla mimmien puolella, tosin mulla on se ero että on vähän pakko kyykätä kun hack on jäänyt mulle täydeksi mysteeriksi ja smith haukuttiin lyttyyn kyykyn (muun kuin etukyykyn) tekemisessä. Joten kyykkään mini-painoilla sen mitä pystyn, ja ainakin on perse "kasvanut".
Tsemppiä vaan, kyllä se siitä lähtee sujumaan kun et pistä heti liikaa painoja. Mä muuten viime treenissäkin aivan kohtuu-painoilla tokassa sarjassa meinasin lentää perseelleni vaikka oli lauta jalkojen alla. Onneksi oli takana varmistaja...

Originally posted by meitsi
Mä taas en haluis et perse kasvaa yhtään enempää, reisiin saisi kyllä tulla massaa lisää. Eli mun kannattais sitten siirtyä hack ja prässi-linjalle ja prässissä jalat mahdollisimman alas ja muutenkin kapealla asennolla? Ja sysväkyykynkin saan unohtaa, jes.

Neiti! mulle ihan sama minkä kokonen perse mulla on , kunhan kyykkään PALJON! :D

No jo on onnekasta porukkaa täällä jos pitää miettiä millä perse kasvaisi! Itselläni on ongelma juuri se, että täytyy koko ajan keksia keinoja joilla jalkatreenit ottaisi reisiin eikä perseeseen. Vapaita syväkyykkyjä ei voi edes kuvitella ilman etukäteisväsytystä reisille ja yleensä teen ojennus/koukistus -satsit muutenkin ennen yleisliikkeitä jaloille.

Sain aivan helvetinmoisen hyppyriperseen tekemällä syvää sumokyykkyä ja suorin jaloin vetoa. Tuo oli juuri se mun kuuluisa 3 kk bulkkijakso jenkeissä, oli ensimmäisen kuukauden jälkeen perse käytännössä täysin musta, kun se oli joka puolelta raskausarpien peitossa. Eikä kyse ollut mistään läskistä vaan lähes täysin gluteuslihasten massasta.

Ehkäpä tuo mun isoperseisyys selittää mun suht. hyvät hyppääjänlahjat (kolmiloikan SM-1 ja 360 täyskorkeaan koripallokoriin) kun suurin osa hyppäämiseen tarvittavasta voimasta tulee pakaroista. Mutta kun mä haluan isot reidet en mitään perkeleen persettä.

Mulla on sitten viime kesän käynyt niin, että perse on ihan lommolla ja shortsit kiristää reisistä. Aloitin kyykyn (syvä, perse tulee 5 cm:n päähän maasta) syksyllä.

Originally posted by naiskovis
Mulla on sitten viime kesän käynyt niin, että perse on ihan lommolla ja shortsit kiristää reisistä. Aloitin kyykyn (syvä, perse tulee 5 cm:n päähän maasta) syksyllä.

Ehkä asiaton kommentti mutta mun on pakko... ei muuta kuin että kuulostaa hyvältä :p

5000 pissistä ei voi olla väärässä; hyvän perseen salaisuus on jääkiekko!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom