perse törröttää

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joo eli tällanen ulkonökökompleksi mulla olis. Perse tulee reilusti yläselän takapuolelle:(. sen näkee hyvin kun seisoo vaikka sivuttain peilin edessä. Olisko jotain treenivinkkejä jolla pääsis eroon tästä?:worship:

Sama homma. Aina ollu sama homma. Helpotti sillon kun olin 74kg mut nyt 87kg ongelma tullu takas :D Jotku tytöt sanonu et hyvä perse;)

Kun makaan maassa, niin korkeimmaksi alaselkään jää korkeimmillaan noin 5-6cm tilaa. Vatsasta en merkittävää ulostyöntymistä ole huomannut. Eihän tää mua haittais jos oisin muija, mutta kun en ole.
Sama homma. Aina ollu sama homma. Helpotti sillon kun olin 74kg mut nyt 87kg ongelma tullu takas Jotku tytöt sanonu et hyvä perse

mullakin löytyy pieni rasvakerros lihasten päältä ;)

Kuulostaan asentovirheeltä. Työntyykö vatsa ulospäin ja selkäranka vähän kaarella?

Mulle ainakin lääkärin tarkistuksissa sanottu että hyvä ryhti.

mullakin löytyy pieni rasvakerros lihasten päältä ;)

Joo onhan tässä sellanen pieni pehmonen kerros mutta en nyt liikaa lähtis päätä vaivaamaan tällä. Treeniä vaan ni perse kasvaa vielä lisää:hyper:

Siis wtf? Sulla on pakarat yläselkään asti? Vai onko sulla takapuoli yläselässä perseen lisäksi? Kuvat kiinnostais :D
siis jos seison suorassa ja joku katsoo sivulta niin kehon taaimmainen kohta on pakarat :D
voisko syynä olla erimerkiksi lievä lordoosi?

Itellä sama varsinkin toi kun makaa maassa niin törröttää oikein pystyssä, oon alkanu tekeen jonkun venytysohjeen mukaan mikä on alun perin jollekkin notkoselälle tarkotettu. Eli aina istuessa kun muistaa niin supistaa perse lihaksia ja jännittaa vatsalihaksia. Tiiä sitten että auttaako ees tohon, mut ku muija sanoo et mullon naisen perse ni jotain on tehtävä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos kyse ei ole asentovirheestä ja notkoselästä, niin kuule kyllä miehenkin perse saa törröttää ihan reilusti. Enpä muista koskaan nähneeni normaalipainoisella miehellä sellaista persettä, joka törröttäisi liikaa. Ja mä olen nähnyt perseitä paljon. Joskus oikein katsomalla katsellutkin niitä.

Mee ruotsiin puppelipojaks, tuollaisella tienaa hyvin ;)

440448.jpg

Yleensä pitäisin lattapersettä suurempana ongelmana.

Kuulostaa jonkinasteiselta anterior pelvic tiltiltä, siis lantio on kääntynyt eteenpäin. Lue tämä: http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/61609-kyykky-ja-mavekyssaereitae-26/#post2907607

postures.jpg

Tosta on noita lantion asentoja. Tietty se voi myös olla mitä tahansa noiden väliltä, mutta näistä ainakin näkee erot helposti.
Mutta tosiaan kun ei tiedä miten paljon taaempana se perse on kuin yläselkä niin on vaikea sanoa onko tosiaan kyse virheasennosta vai vaikka läskistä tai luulosairaudesta.

No sanoisinko että kyllä se vähän muistuttaa tuota oikeanpuoleista kuvaa. luulosairauutakin on varmasti hiukkanenkin mukana :D läskistä puhumattakaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom