perse törröttää

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämähän olikin hyödyllinen topikki, kun itse diagnosoin itselläni juuri tuon Anterior Pelvic Tilt:in. Haettuani tietoa netistä suurin osa "oireista" osuu yhteen. Milläs tuota nyt sitten lähtisi kuntouttamaan? Lonkankoukistajien venyttelyä ja Gluteus Maximuksen ja takareisien+vatsalihasten vahvistamista??

Tämähän olikin hyödyllinen topikki, kun itse diagnosoin itselläni juuri tuon Anterior Pelvic Tilt:in. Haettuani tietoa netistä suurin osa "oireista" osuu yhteen. Milläs tuota nyt sitten lähtisi kuntouttamaan? Lonkankoukistajien venyttelyä ja Gluteus Maximuksen ja takareisien+vatsalihasten vahvistamista??
Näin

Anterior Pelvic Tilt. Suomeksi sanottuna yläpylly ja ei ole lainkaan huono ominaisuus naisella! Siis näin silmänruokana ajateltuna :D

100% sama juttu täällä! Perse on ollut ihan kosmisen kokoinen jo ennen kuin aloitin raudanraiskaamisen. Sivusta katsoen todella häiritsevän silmäänpistävä tuo hanuri, tekee ikävästi takareisistä aivan mitättömän näköiset. Hyvä tuo linkki, alaselkä on mulla kyllä luonnostaan vähän eteenpäin kaarella. Pitääpä alkaa venyttelemään niinkuin tuossa opetetaan :D

Samaa vikaa täälläkin, iso perse suhteessa varsinkin takareisiin. Ja vielä kun ylimääräinen kertyy mulla kankkuun eikä vatsaan niin avot! Tai iso perse ei sinänsä haittaa, mutta kun on myös hieman tuota notkoselkää niin perseen koko oikein vielä korostaa sitä notkoa pahemman näköiseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom