Joo eli on tullu käytyä salilla tollanen 9 kuukautta ihan aktiivisesti ja lihakset onkin lähtenyt ihan kivasti kasvuun. Kädet ja rinta jopa vallan mainiosti. Vatsan seudulla on pari kiloa ylimääräistä, mutta se ei haittaa. Nykyään on ruokavaliokin melko hyvin suositusten mukainen.
Ongelmani onkin täysin alikehittyneet pakaralihakset - eli suomeksi sanottuna lattaperse. Minkälaista treeniä kannattais nyt sitten ruveta jalkapäivänä vetämään, jotta sais ees farkut pysyyn jalassa?
Olen treenannut kolme kertaa viikossa jaolla 1.rinta,ojentajat,olkapäät,vatsat, 2.selkä,hauikset,vatsat, 3.jalat,vatsat
Jalkapäivänä olen tehnyt seuraavan treenin:
Prässi 3x10
Hack-kyykky 3x10
Reiden ojennus 3x10
Koukistus 3x10
Pohkeet 4x20
Pohkeet olen tehnyt koneessa istualtaan. Ja tietysti joka liikkeessä alkuun pari lämmittelysarjaa.
Eli miten sitä massaa sais sinne takareisiin ja pakaroihin?
Ongelmani onkin täysin alikehittyneet pakaralihakset - eli suomeksi sanottuna lattaperse. Minkälaista treeniä kannattais nyt sitten ruveta jalkapäivänä vetämään, jotta sais ees farkut pysyyn jalassa?
Olen treenannut kolme kertaa viikossa jaolla 1.rinta,ojentajat,olkapäät,vatsat, 2.selkä,hauikset,vatsat, 3.jalat,vatsat
Jalkapäivänä olen tehnyt seuraavan treenin:
Prässi 3x10
Hack-kyykky 3x10
Reiden ojennus 3x10
Koukistus 3x10
Pohkeet 4x20
Pohkeet olen tehnyt koneessa istualtaan. Ja tietysti joka liikkeessä alkuun pari lämmittelysarjaa.
Eli miten sitä massaa sais sinne takareisiin ja pakaroihin?