Kertokaahan kokemuksianne näistä iki-ihanista peräpukamista Mulle ne on ollut melko tuntematon käsite tähän asti, mutta nyt muutamassa päivässä tuonne.. kröh.. sinne alueelle on ilmestynyt melko iso ja kivulias violetti/punainen patti. Aluksi säikähdin melkoisesti ja epäilin jo ties mitä syöpää tms, mutta pikaisen googletuksen jälkeen mulle valkeni että kyseessä taitaakin olla peräpukama.
Lekurille oon varannut ajan ja siellä se sitten varmistuu ainakin ettei kyseessä ole mikään muu ja toivon mukaan lääkärisedällä on myös jokin hoitokeino takataskussa. Netistä lueskelin tosta "kumilankatekniikasta", minkälaisia kokemuksia ihmisillä on siitä ? Onko vittumainen toimenpide ? Onnistuuko jalkatreenit seuraavana päivänä vai vasta ensi kuussa ?
Avautukaa rohkeasti vaikka onkin melko intiimi vaiva aiheena ;)
Lekurille oon varannut ajan ja siellä se sitten varmistuu ainakin ettei kyseessä ole mikään muu ja toivon mukaan lääkärisedällä on myös jokin hoitokeino takataskussa. Netistä lueskelin tosta "kumilankatekniikasta", minkälaisia kokemuksia ihmisillä on siitä ? Onko vittumainen toimenpide ? Onnistuuko jalkatreenit seuraavana päivänä vai vasta ensi kuussa ?
Avautukaa rohkeasti vaikka onkin melko intiimi vaiva aiheena ;)