Peräpukamat, hiphei

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja trebla
  • Aloitettu Aloitettu
Kenelläkään hirtetty pukamia irti? Periaatehan on se, että kumilenkki laitetaan todella tiukalle pukaman ympärille, potilas kotiin ja lenkki jatkaa kiristymistä hiljalleen. Viimein se kiristyy niin paljon, että pukama lähtee irti.

Jeesus, että se on mielenkiintoinen olotila sen 24h. Melkein voi siitä jo aavistaa, miltä se perinteinen "hirtetään palleista" systeemi tuntuisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Don vito
Taitaa tuo v**** äkistäminen kyykyssä yms. vähän lisätä tuota pukamien riskiä. Siinäpä hyvä tekosyy vähän keventää jalkatreeniä.

Mä itken itseni joka ilta uneen kun ajattelen että jokaisesta onnistuneesta jalkatreenistä seuraa uusi pukama. :itku: Perkele mä hommaan vaikka peräsuolensiirron ennemmin kun lopetan kyykkäämisen :curs:

Originally posted by Andy_T
...sainpahan tietää miltä tuntuu sormi perseessä.

Suolen tutkimus antaa ihan uutta näkökulmaa elämään. Pöydällä perse pystyssä maatessa ja tohtorin poistaessa kumihanskaa, kokee äärimmäisen viiltävästi miltä mahtaakaan tuntua teiniprinsessasta kun paskamainen poikakaveri vie neitsyyden ja lähtee kuselle. Hyväksikäytetty olo kertakaikkiaan.

Samaisen suolitohtorin mukaan ihmisen takapuolta ei ole tarkoitettu kestämään vessapaperia. Liikakäyttö aiheuttaa helposti haavaumia, joiden oireet on melkolailla yhtäläiset pukamien kanssa.

Originally posted by Äijä
Pöydällä perse pystyssä maatessa ja tohtorin poistaessa kumihanskaa, kokee äärimmäisen viiltävästi miltä mahtaakaan tuntua teiniprinsessasta kun paskamainen poikakaveri vie neitsyyden ja lähtee kuselle. Hyväksikäytetty olo kertakaikkiaan.

Tottahan sitä vanhana VIP-chattaajana tulee ajatelleeksi myös sitä skenaariota, jossa teiniprinssin paskamainen poikakaveri tekee tarpeellisensa. Hyh.

Originally posted by Äijä
Suolen tutkimus antaa ihan uutta näkökulmaa elämään. Pöydällä perse pystyssä maatessa ja tohtorin poistaessa kumihanskaa, kokee äärimmäisen viiltävästi miltä mahtaakaan tuntua teiniprinsessasta kun paskamainen poikakaveri vie neitsyyden ja lähtee kuselle. Hyväksikäytetty olo kertakaikkiaan.

..ööö...ei kai se teinirinsessan neitsyyden menetys aina siihen ruskeampaan reikään kohdistu tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää...

:kuvia:

Originally posted by kekexx
..ööö...ei kai se teinirinsessan neitsyyden menetys aina siihen ruskeampaan reikään kohdistu tai näin olen ainakin antanut itseni ymmärtää...

Kokemukseni tuosta aiheesta on melkolailla nollissa, mutta toivotaan yhdessä tilanteen olevan tämä. Harvemmin sitä myöskään tekee lääkekieteen lisensiaatti kumihansikkaaseen verhotulla kouralla, mutta tämäpä olikin vertauskuva. Tiäksä.

ttiwwop-vi.gif

- JjP

Originally posted by Andy_T
...sainpahan tietää miltä tuntuu sormi perseessä.

Kyllähän tuon nyt on jokainen terve poikalapsi kokeillut jo teini-iässä..............vai ?

:offtopic: Eturauhanen tutkitaan myös peräsuolen kautta, mikä on ihan ok, jos urologi sattuu olemaan pienikokoinen nainen. Jos kohdalle sattuu se lapiokourainen Aleksander Karelinin kadonnut kaksoisveli, niin tunnelma on kuin Saksalaisesta Faustfick-leffasta. Chubby Checkerhän on tehnyt tästä myös hittikappaleen : Let's fist again. :whip:

Originally posted by Tahvo Tohveli
Kyllähän tuon nyt on jokainen terve poikalapsi kokeillut jo teini-iässä..............vai ?

:offtopic: Eturauhanen tutkitaan myös peräsuolen kautta, mikä on ihan ok, jos urologi sattuu olemaan pienikokoinen nainen. Jos kohdalle sattuu se lapiokourainen Aleksander Karelinin kadonnut kaksoisveli, niin tunnelma on kuin Saksalaisesta Faustfick-leffasta. Chubby Checkerhän on tehnyt tästä myös hittikappaleen : Let's fist again. :whip:

*Putosi tuolin ja pöydän välistä lattialle hihittäen sairasta hihitystä*

Jep, yhdyn Tahvoon. Löysin viime viikon torstaina sen Karelinin kaksoisveljen. :thumbs:

Originally posted by P.R.I.E.S.T
Peräpukamat ovat hyvin yleinen vaiva. Altistavina tekijöinä ovat perinnöllisyys, ylipaino, raskaus/synnytys, istumatyö ja kovavatsaisuus.

Aika kattava lista. Tosin siitä puuttuu ANAALISEKSI, eli ei hanuriinvetoa jos haluu peräpukamat välttää partnerilla...:lol2:

perkele.

Pari viikkoa sitten painin viimeksi tämän ongelman kanssa. Silloin vaivoja kesti n viikon jonka jälkeen vesseli painui takaisin sinne mistä oli tullutkin.
Eilisestä lähtien on alkanut tuntumaan taas sellainen epämukava tuntuma pepussa ja kukas se sieltä kurkistaa: Vesseli!
Onneksi nytten ilman verta, täytyy huomenna katsoa tilannetta ja käydä ostamassa apteekista voidetta...
Vituttaa kun nyt parin viikon jälkeen taas..

perkele.

Pari viikkoa sitten painin viimeksi tämän ongelman kanssa. Silloin vaivoja kesti n viikon jonka jälkeen vesseli painui takaisin sinne mistä oli tullutkin.
Eilisestä lähtien on alkanut tuntumaan taas sellainen epämukava tuntuma pepussa ja kukas se sieltä kurkistaa: Vesseli!
Onneksi nytten ilman verta, täytyy huomenna katsoa tilannetta ja käydä ostamassa apteekista voidetta...
Vituttaa kun nyt parin viikon jälkeen taas..

Eli kysymys on , Paljonko voiteet maksavat? ja kuinka nopea niiden vaikutusteho on?

lääkärille ei suomalainen mies kehtaa sitten millään menn, mikäköhän siinäkin on

:confused:

Ps:Pahoittelen tätä viesti sohlausta ja enterin painamista

Nyt on Scheriproct voiteet ekaa päivää käytössä. Ihana voide.
Kiitokset siitä kertoneille pakkislaisille.

Itse jäin hieman ihmettelemään pakkaus-selosteen ohjeen tekstiä "Ulkoiset pukamat voidellaan paksusti ja painetaan sormella sisään" wtf?
Eikö ne sitten itse vetäydy, kun ei huvittaisi alkaa tunkemaan

Originally posted by Nipsu
Nyt on Scheriproct voiteet ekaa päivää käytössä. Ihana voide.
Kiitokset siitä kertoneille pakkislaisille.

Itse jäin hieman ihmettelemään pakkaus-selosteen ohjeen tekstiä "Ulkoiset pukamat voidellaan paksusti ja painetaan sormella sisään" wtf?
Eikö ne sitten itse vetäydy, kun ei huvittaisi alkaa tunkemaan

Itse kävin lääkärissä ja "toimenpide" kesti n.2 sekuntia ja sen jälkeen respa käteen ja apteekin kautta. Mulla oli siis kanssa ulkoinen pukama ja vetelin voidetta sen päälle aamulla, illalla ja aina paskantamisen jälkeen, eli n. 3-4 kertaa päivässä. En mitään hullua kerrosta sitä voidetta laittanut enkä ruvennut pukamaa mihinkään työntämään. Kivut katosivat 3-4 päivässä ja koko homma ohi viikossa, eikä ole vielä takaisin tullut. Ja kun tulee niin tuosta tuubista riittää vielä ainakin 20 pukaman hoitoon, eli antaa tulla vaan! :D

Re: Kipu

Originally posted by Taha
Vasta kun pukama poistetaan ilman puudutusta tietää, mitä kipu todella on.
Hyvää osviittaa saa siitä, että mitä se kipu on kun pukaman ilmaannuttua menee suihkuun, istahtaa lattialle, nostaa hiukka jalkoja (mulla mitään patteja oo ennenkään ollu ja jos on ne on PUHKOTTU), ja ottaa pukaman tukevaan otteeseen peukun ja etusormen väliin ja puristaa kaikilla voimilla mitä näppeihin ja kyynervarsiin on 10v treenillä kertyny!:eek:
Voin kertoa että kyllä koskee ja tää kuuluu nyt selkeästi siihen don´t try this at home kategoriaan.

Joo-o vanha on threadi mutta löytyykö täältä ketään kellä ois pukamaoireita. Ei ollu mitään hajua mikä hitto siellä perseessä on, mutta päätinpä pakkista selaillessa heittää hakuun peräpukamat. Vaikuttaa kovasti siltä, että rypäleitähän siellä perseessä on, Kai se on lekurin pakeille mentävä:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom