Pepsimax Cappucino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo valitettavasti ei ole enää näkynyt missään...:itku: tilalle on tullut joku omena-versio...tahtoo cappucinon takas!

Sitä Cappucinoa ei tosiaan enää valmisteta. :( Se oli niin herkullista, parasta light-limpsaa ehdottomasti. :kuola: Tahtoo takaisin myös! Se uusi omenanmakuinen Max Chill ei maistu ollenkaan hyvältä. Höh.

Mä oon colapervertikko, mun mielestä myös toi chill on hyvää. :D

Pepsi Max valkosipuli-pekoni-hapankaali-yhdistelmää ootellessa. :kuola:

^Tuntuu jostain syystä naiset inhoavan tuota. Ei voi ymmärtää, on kyllä niin hyvvee. Toisaalta eihän noita naisia voi ikinä ymmärtääkään...

Mulle on kanssa Cherry ja Vanilla Coke niitä ainoita mitkä uppoaa...ja vie kielen mennessään. Siis normin ja lightin lisäksi. Kaveri lupas tänään tuoda Behnfordsilta muutaman Cherry Coken ja Root Beeriä. Vielä kun ne sais Vanillan sinne mukaan valikoimiin.:kuola:

Vaniljasta; ostin äsken Lordi-vanilja lightia, saa nähdä on yhtä kuraa kuin muut Lordi/Olvi-kolat.

Joku mode vois lisätä ketjun nimeen "+ muut makucolat" tjsp.

^Totta töriset. Ihan ku olis enempi happoakin, muut Lordi/Olvi-kolat on jotenki väljähtyneen olosia. Loistavaa. :kippis1: Ihan jääkylmänä varmasti vielä parempaa.

Joskus ostin saksassa Vanilija ja Capucchino pepsiä limpparia ja pakko sanoa että hirveetä scheissea oli. Pahempaa kuin pirkan limut. Ei enää ikinä.

Masterpiece, noh noh... :D

Tää Lordi Vanilla Light on oikeestaan aika lähellä tota Pepsi Max Cappuccinoa. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom