Pepsimax Cappucino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Minä en enää ota mitään riskejä tässä elämässä. Vuonna 2003 ostin juhannuksen jälkeiseen krapulaan sitruunalla maustettua kokista, se oli viimonen kerta se!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika pahaa mun mielestä, mutta onko kukaan maistanu Maku merkkistä salmiakkilimonaadia?! Siinä vasta paha limu.

Salmiakki-kola. En ole maistanut, ja ihan syystä varmaan. On niillä raparperi-mansikka ja puolukka limua. Varmaan suosittua shittiä.

Miten niin kuraa, toi pepsimax cappucinohan on tosi hyvää! Olen addiktoitunut täysin, reilun vuoden limsa-totaalikieltäytymisen jälkeen. :(

Edit: Mutta se sitruunanmakuinen maistuu krapulaoksennukselle.:urjo:

Nor sanoi:
Aika pahaa mun mielestä, mutta onko kukaan maistanu Maku merkkistä salmiakkilimonaadia?! Siinä vasta paha limu.

Se on Olvi-merkkistä, niillä on noita Maku-viritelmiä enemmänkin. En osta mitään niistä, ainakin tuo salmiakki-kola kuulostaa hirveältä.

Tykkään tosta cappucino-Pepsistä joo. Tyydyttää himoa... makeanhimoa siis, dieetillä etenkin, mukavasti. Toisinaan tekee mieli. Vaikka oonkin paha ihminen kun juon limppareita.

Nor sanoi:

Ihan hirveätä tuo kyllä oli!

rafael sanoi:
Se on Olvi-merkkistä, niillä on noita Maku-viritelmiä enemmänkin. En osta mitään niistä, ainakin tuo salmiakki-kola kuulostaa hirveältä.
On muute hirveetä kuraa nuo Maku limpparit. En tiiä kuka on nuo keksiny mut hauskaa on varmasti ollu. Etiketitki on sen näkösiä et varmaan valittu jonku päiväkodin piirustuskilpailun perusteella.
Ja sit aiheeseen liittyen tuo cappucino on oikeestaa iha hyvää.

:offtopic: Nyt on kaupoissa Pepsi max gold nimellä jotain uutta limua. Tuoteselosteen mukaan siinä olisi limeä ja väri on tosiaan "kullankeltaista". Odotin jotain aivan hirveää mutta yllätyin iloisesti. Sääli että sitä saa vain tölkeissä ja se on joku limited edition.

kahlaajalintu sanoi:
AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA!!!! :urjo:

Agreed 110%

Paras juoma: Pepsi Max

Paras "lisäilty" juoma: Cherry-Coke (taitaa olla ainoa "lisäyksellä" parantunut juoma IMO. Sopivan raikas. Nam. :thumbs: )

Joka kerta tuosta pepsi max cappuccinosta tykkää vaan enempi, ååååh :haart:

Eka kerta oli kyllä varsinainen sisäänajo, josta ei jäänyt kovin hyvä maku:D

Mulle siitä tuli jostain kumman syystä mieleen se ikivanha klassikko omenalimonadi... Ihan ok, mutta ei kyllä pysty juomaan kuin lasillisen kerrallaan, on sen verran makiaa... HUH!

Saakos tuohon mitenkään helposti enemmän kahvin makua? Tuo on omalla kohdalla menny hyvin Finlandia Cranberryn kanssa, mutta vaatis hieman lisää kahvin makua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom