Minä en enää ota mitään riskejä tässä elämässä. Vuonna 2003 ostin juhannuksen jälkeiseen krapulaan sitruunalla maustettua kokista, se oli viimonen kerta se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nor sanoi:Aika pahaa mun mielestä, mutta onko kukaan maistanu Maku merkkistä salmiakkilimonaadia?! Siinä vasta paha limu.
Nor sanoi:Aika pahaa mun mielestä, mutta onko kukaan maistanu Maku merkkistä salmiakkilimonaadia?! Siinä vasta paha limu.
On muute hirveetä kuraa nuo Maku limpparit. En tiiä kuka on nuo keksiny mut hauskaa on varmasti ollu. Etiketitki on sen näkösiä et varmaan valittu jonku päiväkodin piirustuskilpailun perusteella.rafael sanoi:Se on Olvi-merkkistä, niillä on noita Maku-viritelmiä enemmänkin. En osta mitään niistä, ainakin tuo salmiakki-kola kuulostaa hirveältä.
kahlaajalintu sanoi:AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA!!!! :urjo:
Olight kahvin makuista mehutiivistettäSaakos tuohon mitenkään helposti enemmän kahvin makua? Tuo on omalla kohdalla menny hyvin Finlandia Cranberryn kanssa, mutta vaatis hieman lisää kahvin makua.