Pepsimax Cappucino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Poimin oheisen uutuusjuoman vinkin tuolta tosinörttien threadista... jos jotakuta ei ilmaiset läppärit ja rekka-autolastillinen pepsiä kiinnosta niin saatettakoon heidänkin tietoonsa että oheinen juoma on kaupoissa, ja se maistuu paskalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen onnistunut jo kehittämään riippuvuuden Pepsi Max cappuccinoon.
Nyt ei tarvitse karkkia tai mitään suklaata syödä kun makeannälän yllättäessä tartun pulloon. Paheensa kullakin...

Mikään kolajuoma ei ole koskaan parantunut kun siihen alkuperäiseen on jotain lisätty joten tyrmään tämänkin ihan maistamatta.

Kuullostaa todella kauhealle, syy ehkä enemmänkin se etten siedä kahvia tai mitään sen suuntaista, joten oletan että maku on :urjo:

Tosin, en myöskään ole pitänyt näistä sitruuna tms lisäyksistä, originelli sokeriton aina paras! :thumbs:

MissEvilEve sanoi:
Kuullostaa todella kauhealle, syy ehkä enemmänkin se etten siedä kahvia tai mitään sen suuntaista, joten oletan että maku on :urjo:

Tosin, en myöskään ole pitänyt näistä sitruuna tms lisäyksistä, originelli sokeriton aina paras! :thumbs:

En minäkään pidä kahvin mausta, mutta tämä kyllä oli ihan oikeesti hyvää mun mielest. Sitruuna ei mikää hääppönen tosiaan ollu..

Ei voi olla hyvää..pitääpä huomenna testailla

Kyllä sitä taas kaikenmaailman makuja noihin lisäilläänkin. Kuulostaa jokseenkin pahalta tuo cappucino, mutta täytyyhän se kuitenkin ensin koeajaa ja sitten vasta tuomita.

Millonkohan saadaan Pepsi cool-hillosipuli, tai Coca-Cola light munakoiso... :)

Ei muuten maistu juuri ollenkaan cappuccinolta mun suuhun. Enemmänkin maistuu vaahtokarkilta tai joltain. Hyvää on kyllä. Tää taitaa olla näitä erikoismakua joita pepsi tekee joulun alla. Se viimevuotinen kirsikka oli aivan älyttömän hyvää. Maistu ihan Dr Pepperille. Ärsyttävää kun sitä ei myyty kuin joulun ajan. Sitä ennen oli jotain ihmeellistä sinisen väristä, joka oli aivan kamalaa. Siis hyi helvetti. En tiedä miltä sen piti maistua, mutta vieläkin tulee vilunväristyksiä siitä mausta.

Powerhousu sanoi:
Sitä ennen oli jotain ihmeellistä sinisen väristä, joka oli aivan kamalaa. Siis hyi helvetti. En tiedä miltä sen piti maistua, mutta vieläkin tulee vilunväristyksiä siitä mausta.
Se oli Pepsi Blue. Ja sen piti maistua... Ööh.. Siniseltä?

Ostin tuota cappuccinoa tämän threadin innoittamana. En kyllä tiedä mitä sanoa, aika oudon makuista. Ihan juotavaa, mutta en taida ostaa enempää. En kyllä muutenkaan tykkää sokerittomista limppareista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom