Pepsi MAX -thread

mitähän jos minä menen ja sanon että juon 3-4,5l päivässä..

Mitäs jos perustetaan kuule Anonyymit Pepsiholistit kerho:D
Ite juon kans keskimäärin 3l. päivässä MAXia.:D Nolottaa välil jos tulee käytyä samas kaupas ja sit viel sama myyjää sattuu kohal ku aina on vähintään se 2-päkki mukana...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän tuo ole vielä edes paha addiktio, jos ajattelee että 2,5kk ja 15 pulloa. Ittellä meni joulukuun aikana varmaan joku 10 pulloa lighjuomia. Oikeen hävettää, että tuli niin paljon juotua noita syöpälitkuja. Ei vaan tuota minkäänlaisia omantunnon ongelmia ostaa näitä kalorivapaita juomia. :down:

siis täh?:D 15 pulloa 2,5 kk? käsitit väärin, juon 3-4,5 litraa jokapäivä.. se on vaan niin :kuola:

Mä en tajuu mikä siinä on kun se addiktoi niin pahasti.
Oon varhaisteinistä asti juonu maksia. Välillä tuskalla ja työllä saanut lopetettua, mutta aina siihen palaa. Makukinn on muuttunut montakertaa litkumpaan ja litkumpaan suuntaan. Ei siinä oo enään sitä colaa kohta ollenkaan.
Hyvää se ei enää ole yleensä, mutta tekee vaan niin mieli, varmaan vanhojen aikojen takia. Hivelee oikeen kurkkua jos siinä on tarpeeksi hiilihappoa. Pepsimax-jano tuntuu olevan ihan oma janon lajinsa, jota voi tyydyttää vaan maxilla:hyper:

Joo, meillä juotais kokoajan PepsiäMaxia ellen laittas välillä stoppia asialle. Varsinkin viikonloppuisin kuluu pari 1,5 ploa, mikä käsittääkseni on joillekin jopa vähän :D

Kyllä sitä menee valitettavasti se 2-4 litraa päivässä, kun lähiprismassa 8 litraa maksaa sen 5e. Eipä oo päässy vähään aikaan maxi loppumaan, kun välillä sitä on yli 20 litraa varastossa. :D

joillakin on näköjään ylimääräistä rahaa..antakaa mulle :D

joillakin on näköjään ylimääräistä rahaa..antakaa mulle :D
Eipä toi ainakaan mun mielestä kovin kallista ole, monesti on esim. 4x1,5l alle 4,99€, joskus jopa 3,99€.:)
Mulla menee n. 2l/pvä. MAXia on pakko saada aina heti kun herää, muuten ei lähe päivä käyntiin.:D

Kaupasta jos limua ostan niin useinmiten se on maxia. Pääsyynä ehkäpä halpa hinta. Usein kun sen 2-packin ostaa niin se menee samana iltana, jolloin kusella saa parhaimmillaan juosta vartin välein. :D

Nykyään tosin tulee joutua kahvia enemmän. Pepsiä menee 1-2 packia pariin kuukauteen. Toivottavasti ei paljoa tuosta lisäänny, sillä mulla hampaissa on heikko kiille. Jos tässä taas hiukan kiristelisi niin silloin menee funlightia ja maxia enemmän.

Mitä mieltä jengi on Coca-cola zerosta ? Ite en osaa sanoa kumpi parempi, välillä tekee mieli maxia, välillä zeroa. Maxi tuossa lähikaupassa kyllä yleensä halvempaa.

Hyvin harvoin tulee mitään limuja ostettua, mutta jos jotain ostan niin Pepsi maxia se on. Varsinkin hammaslääkärin jälkeen kylmä "lohtujuoma" on paikallaan. Kiva efekti tulee puudutuksen kanssa.

Zeroo ja pepsi maxia tulee juotua, vaikee sanoo kumpi parempi, ehkä se maxin puolelle kallistuu kuitenkin.

Käynpä hakemassa vähän kun sattuu olemaan jääkaapissa : >

Kaupasta aina semmonen 4x1,5l-pack! Mahtavaa ku saa litkiä :D

e. ja pitikö niitä X:iä laittaa.

X (1 pullo tnä)

pepsi maxxia ja zeroa tulee juotua joku 3 1,5litran pulloa viikossa, joo ehkä vähän liikaa. Mutta kun on niin hyvää. :kuola:

siis 4,5 L/vko? :eek: Wut?
Mulla tulee juotua vuodessa varmaa alle toi 4,5L :D
Mut sillonki pepsi maxia tai kipeänä punasta jahvaa.

Edit. kuukaudessa 18L ja vuodessa 216L :D lool (korjatkaa jos väärässä, oon väsyny ja voi laskut mennä sekaisin)

pepsi maxxia ja zeroa tulee juotua joku 3 1,5litran pulloa viikossa, joo ehkä vähän liikaa. Mutta kun on niin hyvää. :kuola:

Pepsi Max on vienyt sieluni. Noin 13 vuoden ajan on tullut juotua [16-17v asti], keskimäärin ehkä 1.5 litraa päivässä... Hauskaa sinänsä että tuollaista 3 x 1.5 litraa pidetään paljona kun parhaimmillaan itse voin juoda sen 3 litraa päivässä... [harvinaista].

Sokeritonta, eli Maxia siis aina. Ei yhtään reikää hampaissa, eikä kiillevaurioita laisinkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom