Pepsi MAX -thread

Tunnustan itse olevani suuri addikti kyseiselle litkulle..:D
Se vaan on niin hyvää ja ei ole energiaa:D

Kerätään lukua montako 1,5 litran pepsi MAX pulloa menee.
Eli yksi pullo= yksi X

minulle meni tänään taas se kaksi pulloa :hyvä:

eli XX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se joka päivä 1,5 litraa menee, ja tänään on mennyt noin yhden pullon verran ja lisää menee, eli yksi X lisää.

ei käy!:D nimen omaan MAX, ja hyihyi! ei tavan pepsia saa juoda paljoa:D

:offtopic:
Yhtenä kesänä meni kahden kuukauden ajan vähintään puoltoista litraa päivässä normaalia ja sitä oikeata pepsiä:D
Sori off-topic

minun hampaissani ei ole mitään vikaa... tätä ihmetteli hammaslääkärikin sillä joskus 5-6 vuotta sitten saattoi olla vaikka kuukaus etten pessyt hampaitani eikä tullut reikiä. samaan tapaan se on mennyt tuon 5-6 vuotta. hampaat on kohtuullisen kiiltävät eikä reikiä ole:D

täällä tunnustautuu yksi ihan totaallinen pepsi max addikti. alotan ja lopetan pvän maxilla. ja sitä menee paljon, huomas oikein kuinka paljon hitaamin tuli juotua cokis zeroa ku kaupassa ei ollu maxia.:dance:

se zero vaahtoaa silleen ärsyttävästi. jos pullon pudottaa vahingossa lattialle niin sitä ei voi aukaista enää. pepsikin tekee näin mutta sieltä on helppo laskea pois ne hapot:D toisin kuin zerossa...

Juu, vähintään 1,5 litraa menee päivässä eikä hampaissa oo mitään vikaa. Kai tohon jonkin sortin addiktio tulee, kun ei vaan voi olla ilman. Ei kait nuo makeutusaineet terveellisiä ole, eikä tuo MAX:kaan hampaille hyvää tee, mutta on se vaan pirun hyvää. ;)

niin just ja se kun ei oo energiaa:D kun sitä juo niin että tulee addiktiksi niin tavan sokerilitkut ei maistu ku pahalle sen jälkeen.. pakko ostaa jokapäivä se 2-pack.. haha:D mulla menee 1022 euroa vuodessa pelkkiin pepsi MAXeihin:D tietysti panttia tulee 292e..

Mielummin 1,5 litraa oikeeta pepsiä vuodessa, kuin 1,5 litraa tota :kakka: päivässä.

:):piis:

PS: Ei voi olla terveellistä juoda joka päivä pullollinen makeutusaineita ja muita mömmöjä.

Mielummin 1,5 litraa oikeeta pepsiä vuodessa, kuin 1,5 litraa tota :kakka: päivässä.

:):piis:

PS: Ei voi olla terveellistä juoda joka päivä pullollinen makeutusaineita ja muita mömmöjä.

Mikään ei ole terveellistä nykyään. On varmaan vaarallista kirjoittaa pakkotoistolle, siitähän saa ruotsalaisen tutkimuksen mukaan syövän. :jahas:

niin just ja se kun ei oo energiaa:D kun sitä juo niin että tulee addiktiksi niin tavan sokerilitkut ei maistu ku pahalle sen jälkeen.. pakko ostaa jokapäivä se 2-pack.. haha:D mulla menee 1022 euroa vuodessa pelkkiin pepsi MAXeihin:D tietysti panttia tulee 292e..
Jep, kaikki sokerilitku maistuu Maxin jälkeen pahalta. Maxi on jotenkin makeampaa, kuin normi.

mulle ei oo väliä mitä colaa se on kunhan on laittia. mitään eroja en huomaa. kermaperseeet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom