Peppu on pop

Johan ihme, että olen ensimmäinen mainostamassa tämän illan 11.11 4D-dokumenttia. Tuossa siis tarjolla vihdoin tervettä suhtautumista naisvartaloon eli rasvat imetään muualta ja pumpataan perseeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahaa, tänäänkö se sitten tuleekin, luulin että missasin tämän jo. Dokkarin nimi kuulostaa lupaavalta, toivottavasti sisältö on myös ok, toisin kun viime viikkoinen dokkari.

:kuvia:

ps. :kuvia:

Originally posted by Baarikello
:offtopic: Ihan perseestä tuo dokkari!!yksteeveetsättisisko!!11

PS. Olinx eka? :kuola:

Paljonko on viive? MTV3 chat top5 peput? Koodeja Gta3:seen?!
Ooks muuten mun chätti-siko öö eiku veli?

Shakira olisi ainakin ihan painamisen arvoinen latina :VuhVuhLäähLääh: on ainakin byllyllä kokoa ja näköä :kuola:

Tämä riemastuttava uutinen saa jokinorsut ja telaketjulossit ympäri Suomen hihkumaan riemusta: "Jiihaaa! Mun 'peppu' on taas pop, vaikka pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"

Kyllä. Hyvin muodostunut ja täyteläinen Peppu™ ON pop. Kolmen kuutiohehtaarin perse ei ole.

Originally posted by Tomi
Tämä riemastuttava uutinen saa jokinorsut ja telaketjulossit ympäri Suomen hihkumaan riemusta: "Jiihaaa! Mun 'peppu' on taas pop, vaikka pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"

Kyllä. Hyvin muodostunut ja täyteläinen Peppu™ ON pop. Kolmen kuutiohehtaarin perse ei ole.

:lol2: :lol2: :lol2:

...pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"

:D Tuolle nyt ei voinut olla nauramatta.. Täytyy illalla katsoa kyseinen dokkari, tietää sitten, kuinka leveä perseen OIKEASTI pitäisi olla.. Alkaakohan 14-vuotiaat teinitytöt nyt sitten kysellä, miten ne saisi niiden persettä leveemmäksi, kun se näyttää liian kapeelta..?

Aivan :lol2: ... Voiko sitä enää osuvammin sanoa(?)....

Juu, mäkin ajattelin tuo dokumentin katsoa.... Ihan mielenkiinnosta. Mitäköhän tulevan pitää?

Mielenkiinnolla odotan tuota dokkaria. Jokohan nyt saan vakuutettua avokille että sillä on maailman ihanin takavarustus..:thumbs:

Originally posted by Helie
:D Tuolle nyt ei voinut olla nauramatta.. Täytyy illalla katsoa kyseinen dokkari, tietää sitten, kuinka leveä perseen OIKEASTI pitäisi olla..

Ei perse saa erityisen leveä olla. Mutta vyötärön pitää silti olla huomattavasti kapeampi kuin lantion.

Edit: Tässä threadissa on havaittavissa perseennuolentaa. :D

Originally posted by uga
Edit: Tässä threadissa on havaittavissa perseennuolentaa. :D

:thumbs: Hmmm... miltähän Miken-postithreadin viimeisimmät kommentit näyttävät?

Koska näemme Pakkiksen kaupan ensimmäiset Mike & Tomi fanituotteet? Kannattaisi pistää iso mylly pyörimään nyt kun rauta on kuumaa.

Mun kaltaaset maalaaspoijat tykkää kun on rikkahasta taloosta ja syäny hyvin ja on jotakin millä päällä istua, perse pitää olla niinku säkkituali ja mitä enemmän selluliittia sen paree vaan.:whip:

Originally posted by Kusimato
Mun kaltaaset maalaaspoijat tykkää kun on rikkahasta taloosta ja syäny hyvin ja on jotakin millä päällä istua, perse pitää olla niinku säkkituali ja mitä enemmän selluliittia sen paree vaan.:whip:

:lol2: Notta luuperse rikoossa, mikäs se sellaane on?:juhamietojussipaidassa:

Kerrahan se meirän taloon emäntä kyykkii pualukkamettäs ja isäntä kattoo notta mansikkihan siällä karkuhun on päässy ja pukkas meirän ajokoiran liekasta irti perähän.

tiedän mitä EN haluaisi työntää oksasilppuriin..

Originally posted by IronMind
:thumbs: Hmmm... miltähän Miken-postithreadin viimeisimmät kommentit näyttävät?

Koska näemme Pakkiksen kaupan ensimmäiset Mike & Tomi fanituotteet? Kannattaisi pistää iso mylly pyörimään nyt kun rauta on kuumaa.

:D Hei, MINÄ en kaivanut esiin sitten mitään nimiä. Mutta on se Miken selkä IHAN OIKEASTI IHANA JA VALTAVAN ISO! :D

Mutta vakavasti ottaen, onhan siinä tavoitetta palstalaisille. Monessakin mielessä. Aamu alkaa aalla jne.

Suomalaiset teinit ovat mieltäneet tuon leveä peppu on pop jo aikaa sitten :(. Tänne maahan on kyllä pesiytynyt oikea leveäteinixperseonpoptauti. No seuraava dokumentti on sitten siitä, kuinka iso kaljamaha ja kaksoisleuka on muotia :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom