Johan ihme, että olen ensimmäinen mainostamassa tämän illan 11.11 4D-dokumenttia. Tuossa siis tarjolla vihdoin tervettä suhtautumista naisvartaloon eli rasvat imetään muualta ja pumpataan perseeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Baarikello
Ihan perseestä tuo dokkari!!yksteeveetsättisisko!!11
PS. Olinx eka?
Originally posted by Tomi
Tämä riemastuttava uutinen saa jokinorsut ja telaketjulossit ympäri Suomen hihkumaan riemusta: "Jiihaaa! Mun 'peppu' on taas pop, vaikka pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"
Kyllä. Hyvin muodostunut ja täyteläinen Peppu™ ON pop. Kolmen kuutiohehtaarin perse ei ole.
...pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"
Kyllä. Hyvin muodostunut ja täyteläinen Peppu™ ON pop. Kolmen kuutiohehtaarin perse ei ole.
Originally posted by Helie
:D Tuolle nyt ei voinut olla nauramatta.. Täytyy illalla katsoa kyseinen dokkari, tietää sitten, kuinka leveä perseen OIKEASTI pitäisi olla..
Originally posted by uga
Edit: Tässä threadissa on havaittavissa perseennuolentaa. :D
Originally posted by Kusimato
Mun kaltaaset maalaaspoijat tykkää kun on rikkahasta taloosta ja syäny hyvin ja on jotakin millä päällä istua, perse pitää olla niinku säkkituali ja mitä enemmän selluliittia sen paree vaan.:whip:
Tämä riemastuttava uutinen saa jokinorsut ja telaketjulossit ympäri Suomen hihkumaan riemusta: "Jiihaaa! Mun 'peppu' on taas pop, vaikka pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"
Originally posted by IronMind
:thumbs: Hmmm... miltähän Miken-postithreadin viimeisimmät kommentit näyttävät?
Koska näemme Pakkiksen kaupan ensimmäiset Mike & Tomi fanituotteet? Kannattaisi pistää iso mylly pyörimään nyt kun rauta on kuumaa.