Penkkitulos ei nouse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b0bby
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten saisin penkkituloksen taas nousemaan? Alussa tulos lähti hyvin nousuun mutta on hyytynyt samaan. Elikkä 80kg n5-8toistoa. max 1x95kg. Mittani ovat 186/87. Olen kokeillut kaikennäköisiä systeemejä, mut ei auta. Tekniikastanikaan en mee vannoo onko oikea. Kertokaa millainen tekniikka ja millaista toistoo kannattaa tehdä? :wtf:

massaa oon 3kk vetänyt säännöllisesti ja gainomaxia palautumiseen. muuten ruokani ei nyt hyvin monipuolista ole. mitä aineita suosittelette käyttämään treenaamisen ohella. jolla nopeaa lihaskasvua ja palautumista. en osaa sanoa millainen se tyyli on? perus tangosta kiinni ja ylös :D

massaa oon 3kk vetänyt säännöllisesti ja gainomaxia palautumiseen. muuten ruokani ei nyt hyvin monipuolista ole. mitä aineita suosittelette käyttämään treenaamisen ohella. jolla nopeaa lihaskasvua ja palautumista. en osaa sanoa millainen se tyyli on? perus tangosta kiinni ja ylös :D

Tässä voitaisiin kysyä, että nousevatko muut tulokset(kyykky, mave, yms). Jos eivät, ravinnossa on heikkous.

Olen kokeillut kaikennäköisiä systeemejä, mut ei auta. Tekniikastanikaan en mee vannoo onko oikea. Kertokaa millainen tekniikka ja millaista toistoo kannattaa tehdä? :wtf:

Tekniikasta jotain esim. tuossa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä ne muut tulokset siitä pikkuhiljaa nousee. toi penkki vaan hyytynyt samaan. millaisia lisäravinteita kannattas käyttää että saa sen puolen kuntoon? kyykkyä ja mavea ei tule oikeastaan tehtyä salilla. Olisiko kyseisten liikkeiden teosta hyötyä penkkiin?

oisko noista mitään hyötyä? Gainer Pro Recovery, , Anabolic BCAA .. vai millaisia lisäravinto juttuja kannattas ostella.

oisko noista mitään hyötyä? Gainer Pro Recovery, , Anabolic BCAA .. vai millaisia lisäravinto juttuja kannattas ostella.

Unohda noi kaikki turhat lisäravinteet ja syö ja reenaa kunnolla. Et sä mitään kehitystä saa millään lisäravinteilla. Jos pakko jotain käyttää niin perusheraa ja maltoa palkkariin + kreatiinia voit kokeilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kerran viikkoon penkki, siitä muutama päivä ja KOVIA PUNNERRUKSIA ojentajille. tarpeeksi kaloreita ja proteiinia, vitaminiit ja kalaöljy vielä kuntoon.

Mulla menee penkissä voimatasot silleen hassusti että välillä menee vaikka 4toistoa 62,5kilolla, sitten seuraava kerta täysin samalla tavalla. Sitten kolmannella treenikerralla nostaessa tankoa tuntuu kuin olisi venyttelykeppi painojen tilalla ja menee 5-6toistoa ihan heittämällä :D

Joku 2kertaa viikossa on omasta mielestä hyvä penkkiin, varmasti joku "joka neljäs päivä" juttu voi toimia paremmin mutta en ole niin montaa vuotta treenaillut että olisin huomannut :D

Kannattaa myös kokeilla tehdä yksi treeni silleen että kokeilee maksimeita, tai toistoennätystä eri sarjapainoilla niin keskushermosto+lihakset ottaa osumaa ja tajuaa että tästähän pitää vielä kehittyä kun noin kovaa piiskataan :whip:

^Tämmöstä oon kuullu, että kun tekee esim. kyykkyä niin kehon testotasot nousevat. On niin kokonaisvaltainen liike, että melkein koko kroppa osallistuu liikkeeseen ja siitä seuraa se tasojen nousu? En ihan varma ole.

Miksi? Siksi ei käy vastaukseksi

Yleisesti ottaen kun penkkipunnerrus ei ole mikään yhden nivelen liike, vaan siinä on isossa osassa yläkropan punnertavien lihasten lisäksi myös selkä ja keskivartalokin. Yläselkä on mukana aktiivisestikin, ja jalat myöskin luovat tukevan perustan penkkausasennolle. Vielä kun ottaa huomioon, että kyykyn ja vedon kaltaiset erittäin raskaat liikkeet vaikuttavat myönteisesti kropan hormonituotantoon, niin kyllä niistä vaan tuppaa hyötyä olemaan.

Tai no voiko tuota nyt suoraan noiden liikkeiden ansioksi penkkipunnerruksen osalta laittaa, mutta selän, keskivartalon ja jalkojen treenin osalta kyllä ovat tärkeimpiä liikkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom