Penkkitulokset nousuun

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli, ongelmani on penkki, joka tuntuu jumittavan siinä 75 kilon paikkeilla eikä ole hievahtanutkaan pariin kuukauteen.
Käyn salilla 3krt/vk ja harrastan thainyrkkeilyä.
Painoa on 57kg sekä syön runsaasti ja plussa kaloreilla.

Rinnalle olen tehnyt seraavanlaista reeniä:
Penkki ks. 3x12
Penkki 3x10
Vinopenkki 3x12

Mietin että mahtaakohan vika olla sarjapituuksissa, vai missä?

Anteeksi jos epäselvää tekstiä :)

Joo, hyvä tulos tuo on kehonpainoon nähden. Mutta noin muuten voisi kyllä tehdä lyhkäsempääkin sarjaa. Eli ihan siinä tasapenkissä nelosesta kutoseen sarjoja mukaan, parantaa kummasti hermotusta. Tsekkaappa voimapuolelta tuo peruskausi 3x4 --> 6x6 ketju, siinä on hyvää settiä perusvoimatreenistä.

minulla olis sama ongelma että ei nouse enää penkkitulos yhtään ei ole noussut 2 kuukauteen olen 67kg 162cm ja nostan 117.5kg .... syön hyvin ja monipuolisesti ja käyn 5 kertaa viikossa salilla mikä avuksi !! :O

minulla olis sama ongelma että ei nouse enää penkkitulos yhtään ei ole noussut 2 kuukauteen olen 67kg 162cm ja nostan 117.5kg .... syön hyvin ja monipuolisesti ja käyn 5 kertaa viikossa salilla mikä avuksi !! :O
Syö lisää. Noin 170% omasta painosta on jo kova tulos, että tuskin tulee enempää nousemaan enää tuolla kehonpainolla.

Niinkuin Timba jo sanoi niin ihan turhaan hinkaat jotain 12 toiston sarjoja jos penkkitulosta haluat ylös. Tuo jto:n 3x4->6x6 on tosiaan todella hyvä.

Syö lisää. Noin 170% omasta painosta on jo kova tulos, että tuskin tulee enempää nousemaan enää tuolla kehonpainolla.

Nohnoh eihän se nyt kyllä ihan noinkaan mene, Kyllä natuna pystyy nostaa reilusti yli kaksi kertaa oman painonsa, ja mitä kevyempänä sen helpompaa. Tietenkin helpoin tapa on mättää ruokaa kunnolla koneeseen, jolloin myös maha kasvaa voimien mukana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom